12:19:00 PM

NEW CASE | ETUISTUDIO

Cześć!

Kilka dni temu dostałam przesyłkę od firmy Etuistudio, w której znalazłam case na telefon. Wzoru nie wybierałam sama, a wybrała mi go firma, ale mimo tego bardzo mi się podoba. Case jest plastikowy co jest jedyną jego wadą, bo według mnie zdecydowanie lepsze są te gumowe. Jest solidnie wykonany i mam pewność, że nie spadnie z telefonu, bo bardzo ciężko jest go zdjąć. Chroni telefon z każdej strony i przy upadku na pewno nic mu się nie stanie. 

Podoba się wam case?

12 komentarzy:

  1. Śliczny, choć ja uwielbiam pastele więc na case też pewnie bym przemyciła te kolory ;)


    Kinga Dobrowolska – blog
    Zapraszam Cię serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny case :) ale ja też wole te gumowe :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny case :)
    Też wolę te gumowe, ze względu na łatwość w zdejmowaniu.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że bardzo fajnie się prezentuje ten case ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny case!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma genialny wzór!
    Nie słyszałam nawet o tej stronce.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Etuistudio zawsze ma takie piekne casy :D

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna obudowa! ponadczasowy wzor ;)

    nowy post <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/06/babys-on-fire_15.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie spotkałam się jeszcze z takim case'm :)

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger