3:03:00 PM

HOLIDAYS

Cześć! W końcu mamy upragnione wakacje. Po tych 10 miesiącach szkoły są one dla mnie zbawieniem. Druga klasa liceum nie była wcale taka prosta jak myślałam kiedyś, wbrew pozorom mimo tego, że było mniej przedmiotów pracy było dużo. Miałam wrażenie, że sprawdziany z geografii czy kartkówki z wosu są codziennie. Nauki było dość sporo, ale z pewnością jeszcze więcej będzie jej w trzeciej klasie. Nie sądziłam, że dwa lata liceum minął tak szybko, a za kilka miesięcy będę już pisała maturę. 
Jakie macie plany na wakacje? Ja już od początku czerwca pracuje i muszę przyznać, że wcale nie jest tak fajnie jak myślałam. Do pracy nie chce mi się iść jeszcze bardziej niż do szkoły. Chyba zacznę niedługo odliczać dni do końca wakacji żebym wiedziała za ile mogę już się zwolnić. Jestem pewna, że za rok nie chcę pracować w podobnym miejscu, co teraz i będę szukała zupełnie innej pracy.
Bluzka- Zaful | Spodenki- Zaful

25 komentarzy:

  1. Śliczna bluzka! Bardzo podoba mi się motyw róż :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. I'm following you now to get updates from your blog, hope you would like to follow back. Thanks much.
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka śliczna bluzeczka! <3
    Uwielbiam motyw róży.
    Miłych wakacji!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Plany na wakacje? Przede wszystkim odpocząć i zregenerować siły na liceum. :) Poświecić też trochę czasu na bloga i hobby.
    Co do pracy to może skoro ci się nie za bardzo podoba to znajdziesz inną. Wakacje dopiero się zaczęły więc na pewno jeszcze szukają jakiś rąk do pracy. :)
    Pozdrawiam

    starwarspoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciężko jest znaleźć pracę, w której przyjmą osobę bez doświadczenia i będą płacić w miarę okej.

      Usuń
  5. Dla mnie druga klasa była ciężka, ale w porównaniu z trzecią to był pikuś... Całą drugą klasę mówiłam, że nie mogę doczekać się trzeciej, a w trzeciej to aż mi się płakać chciało.. :D
    Śliczne zdjęcia!

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluzka! ;) Życzę wytrwałości w pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Póki co nie mam planów na wakacje. Pogoda jest nie najlepsza... Świetna bluzka!
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra koszulka!
    Ja mam już wakacje od maja hahah. Oj to gdzie pracujesz, że jest tak źle?

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana powodzenia w tej pracy, bo coś widzę, że nie jest łatwo ;/

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześlicznie wyglądasz!
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post! Photos are amaizing! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment... Also hope you'll click on a few links :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/06/milly-bridal.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna bluzka! Ja wciąż liczę na to, że druga klasa liceum będzie prostsza, bo chciałabym mieć czas na rozwijanie własnych pasji i na dodatkowe zajęcia potrzebne mi do matur. Liceum mija strasznie szybko. Mam nadzieję, że mimo wszystko masz udane wakacje. Praca też ma swoje plusy ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bluzeczka :3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Chociaż wakacje już się naprawdę rozpoczęły, nie mam pojęcia co będę robić. Wszystko wydarzy się zapewne w ostatniej chwili :)
    Powodzenia w pracy!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiętaj też o odpoczynku, więc może zostaw sobie miesiąc wolny :)
    Też zaczynam niedługo pracę w budce z lodami, ale to tylko na kilka godzin pare razy w tygodniu :)


    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia!
    Powodzenia w pracy! Mam nadzieję, że przynajmniej jakiś czynnik Cię do niej zmotywuje :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie tak samo. Niby wyższa klasa i przedmiotów jest mniej to powinno być łatwiej ale jest trudniej i jest więcej pracy. Jakie ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie w wakacje standardowio - praca i podróże. Mazury, Ukraina, Wrocław i Wietnam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger