11:04:00 AM

ZAFUL REVIEW

Cześć!
Zaful jest zdecydowanie moją ulubioną chińską firmą. Sklep w swojej ofercie ma wiele ślicznych ubrań i zawsze udaje mi się tam znaleźć coś dla siebie. Zawsze od ubrań z tej strony oczekuję najwięcej, tym razem też tak było. Okazało się jednak, że te zamówienie niestety nie jest strzałem w dziesiątkę.






Okulary- Zaful | Okulary- Zaful | Koszula- Zaful | Koszula- Zaful
Obie pary okularów bardzo mi się spodobały pod względem kształtu, ale niestety okazało się, że moja twarz jest trochę za mała na nie. Wyglądam w nich co najmniej dziwnie, więc pewnie będę musiała oddać je mamie. Miałam nadzieję, że koszula w paski okaże się najlepszą rzeczą z tego zamówienia, bo bardzo mi się spodobała przez ten kwiatowy motyw. Niestety jest ona sporo za duża i wyglądam w niej jak w worku, mimo tego, że dokładnie zmierzyłam wymiary. Najlepszą rzeczą okazała się koszula w kratkę, która ma świetne kolory. Dawno szukałam już jakiejś ładnej koszuli, a ta jest świetna. Z chęcią pozbyłabym się tych koralików z kieszonki, ale niestety są bardzo mocno przymocowane i nie da się ich ruszyć. 
Co podoba się Wam najbardziej? 

9 komentarzy:

  1. ta koszula w paski mnie urzekła :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamówiłam dwie pary okularów i też są zbyt duże.. Ale koszule są super! :)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo spodobały mi się te okulary :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy! Super okularki :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  5. Okulary mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne okularki, sama skuszę się kupno :D

    Pozdrawiam ~ Blue Butterfly

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger