9:55:00 AM

WIELKIE ROZCZAROWANIE | ROSEGAL

Cześć!

Zamawiając te rzeczy na stronie Rosegal byłam przeszczęśliwa, bo przecież są tu moje ukochane kombinezony i śliczna sukienka. Niestety okazało się, że ta paczka jest jednym z najgorszych zamówień jakie kiedykolwiek dostałam. Nie wiedziałam jak mam te rzeczy pokazać, bo są bardzo pogniecione, a prasowanie nic nie pomaga.
Rzeczy są albo za małe (za krótkie), albo dla odmiany za duże. Jeden z kombinezonów wygląda dosłownie jak worek i zmieściłby się w nim jeszcze dwie osoby oprócz mnie. Sukienka i kombinezon z falbanką nie przypadły mi do gustu ze względu na swój dekolt. Zawsze podobały mi się bluzki hiszpanki, ale teraz wiem, że nie czuje się w nich komfortowo, a dodatkowo obie te rzeczy są dla mnie za krótkie.



Sukienka- Rosegal | Kombinezon- Rosegal | Kombinezon- Rosegal
Strappy black dress

20 komentarzy:

  1. Ten czarny wygląda na stronie ślicznie...Szkoda. Tak to już jest z tymi chińskimi stronkami...Często na zdjęciu wygląda inaczej i w rzeczywistości inaczej :/ Pozdrawiam
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że wyszło rozczarowanie, ja akurat często trafiam, że przedmioty z chińskich stron są albo za duże albo w sam raz - nigdy nie są za małe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Natępne zamówienie wypadnie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza sukienka hiszpanka bardzo fajna ;) ja jakoś nie przepadam za zamówieniami z chińskich stron i w ogóle przez Internet, wolę wszystko przymierzyć osobiście, bo wiadomo, że każdy inaczej wygląda w danej rzeczy. Wiele rzeczy które mi się podobają na mnie po prostu nie wyglądają dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że się rozczarowałaś zamówieniem,bo na stronie wyglądają cudnie. Zwłaszcza ta czarna sukienka..
    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, wydawały się fajne!

    Zapraszam na nowy wpis!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM




    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że paczka okazała sie rozczarowaniem bo na zdjęciach ubrania na prawdę wyglądają ładnie :O
    Poklikane


    Mój blog.Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że ubrania okazały się złe rozmiarowo bo na zdjęciach wyglądają bardzo interesująco ;/
    Pozdrawiam! :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam spódnice z tej strony i jest świetna, no ale nie zawsze się trafią same cuda :(
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że rzeczy nie są takie jak na stronce, bo są naprawdę super ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej jaka szkoda. Tez uwielbiałam te koszulki i falbanki, ale strasznie mi poszerzają barki wiec z nich zrezygnowałam bo takze sie nie czuje w nich komfortowo. Najgorsze jest to gdy cos wyglada pieknie online a przychodzi cos innego lub zly rozmiar :( buziaki

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że przyszły takie buble, bo na stronie prezentują się naprawdę świetnie..Ale głowa do góry, następnym razem na pewno zamówienie będzie lepsze!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że zamówienie nie przypadło Ci do gustu :(
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba kombinezony na stronie wyglądają ślicznie. Szkoda, że okazały się bublami :/
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda że zamówienie okazało się być katastrofą :/
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. jedyne czego szkoda to tego że nic nie pokazałaś w tym poście. nic a nic nie widać. mogłaś chociaż na wieszaku zrobić zdjęcie, bo trudno ocenić skrawki materiału. // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam wyżej, że nie wiedziałam jak mam zrobić zdjęcia, bo ubrania są bardzo pogniecione, a nie chce pokazywać ich w takim stanie :)

      Usuń
    2. wiem o tym, czytałam post - ale jeżeli robi się recenzje, to rzetelnie, łącznie ze wszystkimi wadami, jakie ciuchy posiadają. po zdjęciach nie widać zgniecień.

      Usuń
  17. Wielka szkoda :( Sukienkę zaś mam i bardzo ją lubię, choć masz rację jest zdecydowanie za krótka.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger