7:58:00 PM

SPRING IS HERE

Cześć!
Chyba nie mogłam wymarzyć sobie lepszej pogody, niż ta która jest teraz. Wczoraj i dziś termometry wskazują powyżej 20°C w cieniu, a na słońcu jest jeszcze cieplej. Mam nadzieję, że taka pogoda będzie utrzymywać się jak najdłużej, oby na święta było równie pogodnie i słonecznie. Jak tam u Was z pogodą?
Marzec minął strasznie szybko, sama nie wiem jak te 31 dni przeszło. Było sporo nauki i nie za dużo czasu wolnego, ale na szczęście coraz większymi krokami zbliżamy się do upragnionych (jak chyba nigdy dotąd) wakacji. Nie mogę się już doczekać tych 2 miesięcy wolnego od szkoły.

Kurtka- Sammydress | Okulary- Sammydress |  Spodnie- Zaful | Zegarek- Dresslily

19 komentarzy:

  1. Marzec również upłynął mi jak z bicza strzelił i mam nadzieję, że ten czas do wakacji, a szczególnie kwiecień przeminie jeszcze szybciej. Przede mną trochę zawirowań więc chcę mieć je już za sobą.
    Super kurteczka

    starwarspoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! U mnie także jest dużo słońca, jednak czasami pada deszcz. To nie takie dziwne, bo tutaj gdzie mieszkam deszcz pada praktycznie cały rok, niezależnie od pory roku. Pogoda tutaj jest strasznie zmienna, niestety...

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. No to fakt wiosna wszedzie;) Swietnie wygladasz\Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kurtka. A kwiecień jak kwiecień - poprzeplata trochę zimy, trochę lata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pogoda jest piękna!
    Śliczna kurtka <3

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  6. wakacje juz tak blisko, potrzeba mi więcej słońca :) :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kurtka.
    U mnie zimno, bardzo wieje. Wiosno come back! :|

    http://kierunkowy-48.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda. Pogoda jest prześliczna. Co prawda trochę się teraz ochłodziło, ale miejmy nadzieję, że do świąt będzie ciepło. Jakie fajne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Na szczęście już niedługo do wakacji!
    Zapraszam do mnie - podróżem koncerty, muzyka :)
    glorymemories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja prosta ale świetna ;)
    Zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post. ❤
    I following your blog, please follow me back 😉
    Special Section

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie cieple di wiosną. Świetna kurtka!

    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia, obawiam się ze święcić jajka pójdę w zimowej kurtce. Po świętach ma spaść śnieg... No ale cóż, jeszcze troszkę trzeba się pomęczyć, może nagle się ociepli! ;)

    ♥NOWY POST-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kurteczka.
    Szkoda, że nie pokazałaś jakie buty do tego dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger