12:11:00 PM

ULUBIEŃCY LUTEGO

Cześć!
Chociaż luty miał tylko dwa/trzy dni mniej niż każdy inny miesiąc wydawało mi się jakby był krótszy o 2 tygodnie.  Te 28 dni strasznie szybko minęły, tym bardziej, że miałam bardzo mało czasu ze względu na szkołę.  Do tego pogoda nie dopisywała, bo na przemian padał śnieg lub deszcz. Mam nadzieję, że w marcu będzie lepiej, bo szczerze mówiąc nie mogę się już doczekać wiosny.
W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać kilka rzeczy, które spodobały mi się w lutym. Zdecydowanie ten mieniąc należał do odkrywania nowych seriali. Odkryłam dwa nowe + wróciłam do jednego, który oglądałam już wcześniej. 
W poprzednim poście z ulubieńcami wspominałam już, że zaczęłam używać ziołowych szamponów do włosów. Ten z firmy Babuszka Agafia znalazłam w Hebe za ok. 5 zl. Wybrałam szampon miód i lipa na bazie korzenia z mydlnicy lekarskiej. Świetnie oczyszcza włosy i sprawia, że po myciu nie są tępe. Jedynym minusem jak dla mnie jest jego zapach, nie przepadam za takimi ziołowymi zapachami. 
Kolejną rzeczą są skarpetki, które zamówiłam ze strony Zaful. We wcześniejszym poście pokazywałam kilka innych par, które zamówiłam na innej chińskiej stronie. Są bardzo przyjemne i miękkie w dotyku, a do tego bardzo ciepłe, więc idealne dla mnie- osoby, której zawsze jest zimno.
Ze strony Zaful zamówiłam również spodnie. Jestem ogromną fanką czarnych spodni i tak na prawdę to tylko w takich chodzę. Te są z wysokim stanem(mój ulubiony typ) i mają bardzo rozciągliwy materiał przez co czuję jakbym chodziła w leginsach. 
Największym odkryciem tego miesiąca był serial Designated Survivor. Serial skupia się na Thomasie Kirkmanie, urzędniku gabinetu prezydenta niższego szczebla, który nieoczekiwanie zostaje prezydentem USA po katastrofie, której ginie cały gabinet prezydencki wraz z głową państwa. 
The 100 oglądałam jakiś czas temu, ale skończyłam na 3 sezonie. Teraz postanowiłam kontynuować oglądanie i zdecydowanie nie żałuję. Nuklearna wojna niszczy cywilizację na planecie. Po wielu latach ze statku kosmicznego z ocalałymi ludźmi zostaje wysłana na Ziemię grupa nieletnich przestępców w celu kolonizacji. 
Macie jakiś ulubieńców miesiąca?

16 komentarzy:

  1. Zaciekawiły mnie te spodnie z wysokim stanem :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Babcia agafia zawsze da radę :) Nie wiedziałam, że na zakup mają skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te skarpetki są cudowne :D
    moim ulubiencem miesiąca stał sie norweski serial SKAM :) odkrycie lutego :D ZDEYCDOWANIE na plus :D http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilku ulubieńców miesiąca :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy serial :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy, skarpety najlepsze!
    Ja raczej nie oglądam seriali, tylko filmy :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, szampony od babuszki agafiji - cudo : ) jestem alergiczką i niestety na dłuższą metę używać ich nie mogę (ach, trawy, trawy!), ale to jedyny szampon, po którym mogłam nie myć włosów i pięć dni, tak świetnie je odświeżał!

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do seriali- The 100 miałam w planach obejrzeć, spodnie też uwielbiam z wysokiem stanem i czarnem, a sam szampon chyba odpuszcze, bo zioła wysuszają włosy :/ a mnie zależy na nawilżeniu i wygładzeniu. Pozdrawiam!
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudowne skarpetki ! zakochałam się <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Skarpetki i spodnie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale przesłodkie skarpetusie <3
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku te skarpetki są przeurocze, ja narazie skupiłam się na oglądaniu Riverdale, pokochałam ten serial
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger