8:40:00 AM

ROSEGAL NEW IN






Jajeczko do mycia pędzli- Rosegal | Pędzle- Rosegal | Buty- Rosegal

Cześć!
Wczoraj dotarła do mnie paczka od firmy Rosegal. Jak zawsze szła około 2-3 tygodnie. Zamówiłam sobie trzy rzeczy: jajeczko do mycia pędzli, pędzle i buty. Nie ukrywam, że najbardziej czekałam na tą ostatnią rzecz, czyli buty. Niestety, tak to jest kiedy ma się rozmiar 41, buty są troszkę za małe. Na chińskich stronach ciężko jest znaleźć tak duży rozmiar, zdecydowanie więcej jest tam rozmiarów 37-39. Jajeczka jak i pędzli jeszcze nie miałam okazji używać. O tych jajeczkach słyszałam dużo dobrego, więc mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzi. Jeśli chodzi o pędzle to jedyne co mogę o nich teraz powiedzieć, to to, że są bardzo twarde.  Jestem ciekawa jak będzie się rozprowadzało nimi podkład, bo jak na razie nie zapowiadają się dobrze.

5 komentarzy:

  1. Takie jajeczko do mycia pędzli by mi się bardzo przydało. Jest to na pewno o wiele wygodniejsze, bo póki co używam silikonowej myjki i już ona nieźle się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bardzo podobne pędzle i jestem z nich bardzo, ale to bardzo zadowolona :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rosegal znam tylko ze słyszenia, fajne rzeczy wyłapałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger