11 marca 2017

MARCH NEW IN

Cześć!
Nie pamiętam kiedy ostatnio udało mi się wyjść na zdjęcia. Rzeczy, które mam do pokazania w tym poście chciałam właśnie pokazać na sobie, ale niestety dopadło mnie przeziębienie. Może następnym razem uda mi się złapać trochę ładnej pogody i zrobię zdjęcia na zewnątrz. 


Zegarek- Sammydress | Kurtka- Sammydress | Torebka- Sammydress
O rzeczach nie mogę za wiele powiedzieć, ponieważ nosiłam tylko zegarek. Jak widać moja 'zegarkomania' trwa i sama nie wiem ile już zegarków mam. Torebka jak i kurtka zapowiadają się ciekawie, ale chyba potrzebują jeszcze trochę czasu na wywietrzenie, bo troszkę śmierdzą.
Kupiłyście coś w marcu?

14 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe rzeczy, udało mi się już kilka rzeczy zakupić w marcu, w tym prezent dla mamy i buty dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny zegarek, ja również ostatnio zamawiam dużo zegarków i chyba mam taki sam ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez mam zegarkomanie !! <3 super rzeczy :) Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny zegarek ! <3


    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny Blog *.*
    Warto Tu Wejść <33!
    Co powiesz na wpln obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się w jaki sposób prowadzisz swojego bloga :*
    Piękny zegarek
    https://juliasliwienska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny zegarek! Zresztą reszta też niezła :)

    OdpowiedzUsuń