8:33:00 PM

I'm 18!

Cześć!
W czwartek (23 marca) obchodziłam swoje 18 urodziny. Szczerze mówiąc był to dzień jak każdy inny, nie robiłam nic specjalnego. Nie odczuwam jakiejś wielkiej różnicy związanej z osiągnięciem pełnoletności, nic po za tym, że mam dowód. Został mi tak na prawdę rok do skończenia liceum i mam nadzieję, że minie jak najszybciej. Chciałabym zdać już maturę i pójść na studia, mieć więcej czasu niż teraz.
Na zdjęciach widać śliczną wiosenną pogodę, która panowała w piątek. Aktualnie pada deszcz i pogoda nie przypomina ani trochę wiosny. Oby w końcu ociepliło się na dobre, bo mam już dość noszenia tych wszystkich kurtek i szalików. 

Kurtka- Dresslily | Spodnie- Zaful

19 komentarzy:

  1. Łał, sliczna bordowa bomberka jak i pogoda ukazana na zdjęciach.
    Robiłaś imprezę na osiemnastkę :) ?
    Miłego weekendu!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Też niedługo kończę 18 lat. Kiedyś się cieszyłam teraz już nie. Z wiekiem Te ,, jaranie,, się 18 nastka chyba mija , przynajmniej dla mnie.
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest już niemal gorąco, uwielbiam taką pogodę, jednak chyba nieco tęsknić za tymi chłodniejszymi dniami. Wszystkiego Najlepszego, nieco spóźnione :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego dobrego!♥ piękna kurtka :)

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Spóźnione Wszystkiego Najlepszego i spełnienia marzeń! :D U mnie piękna pogoda, widać wiosnę! <3
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego co najlepsze kochana! ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No to spóźnione wszystkiego najlepszego! Tak, masz rację, wiele ludzi myśli, że z dniem urodzin nagle wszystko się zmieni... Ale prawda jest taka, że to osiąganie pełnoletności wcale nie jest tak spektakularne, jak wszyscy myślą...

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Happy 18th B-day!Lovely photos ❀

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Nuxe Huile Prodigieuse Dry Oil *

    OdpowiedzUsuń
  9. Spóźnione wszystkiego najlepszego! Ja też z utęsknieniem czekam na wiosnę.


    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygladasz;) No to wszystkiej naj;)
    Powodzenia w dorosłym życiu;)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega blog!Pierwszy raz tu jestem;) Zostaje na stałe ;P http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. myślę, że jeszcze kiedyś i tak będziesz chciała wrócić do czasów lo
    ślicznie wyglądasz i troche spóźnione wszystkiego najlepszego

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Spóźnione ale szczere Wszystkiego Najlepszego :)
    Piękne zdjęcia :)
    Obserwuję! Zastanawiam się dlaczego tak późno :)
    Mało brakuje mi do 280 obserwatorów. Pomożesz?
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia! :)
    Pozdrawiamy, xxx
    Nasz blog ***KLIK***

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger