5:11:00 PM

SUNNY

Cześć!
Korzystając z okazji, że dziś wyszło słońce stwierdziłam, że warto wybrać się na zdjęcia. Szkoda, że taka ładna pogoda zaczęła się pod koniec ferii, ale trudno. Niestety w poniedziałek muszę iść do szkoły. Przez te dwa tygodnie rozleniwiłam się na maxa. Nauka była ostatnią rzeczą, która chciałam robić. Najchętniej zostałabym jeszcze na kolejne dwa tygodnie w domu. Oby udało mi się zmobilizować chociaż trochę do nauki, bo w tym tygodniu czeka mnie już kilka sprawdzianów i kartkówek. 



Jak podobają się Wam zdjęcia? 

38 komentarzy:

  1. Lovely photos ◡‿◡✿

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * All Day Cushion by Yadah Review *

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia! :) Zazdroszczę śniegu u mnie już niestety widać same jego resztki, a i ogólnie było go bardzo mała, a ja tak bardzo lubię śnieg! :) Co do zdjęć najbardziej podoba mi się trzecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są śliczne, pogoda musiała być piekna. ;) U mnie za to ani sneigu, ani słońca- typowa jesienna pogoda w lutym :/
    https://ororo.tv/en/movies/harry-potter-and-the-philosophers-stone

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam jeszcze ten tydzień ferii, ale też się mega rozleniwiłam. I tak samo od razu po feriach masa sprawdzianów :/ Cudowne zdjęcia :3

    Pozdrawiam ♥
    Ola z bloga: vleksvndrv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne fotografie! :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłaś naprawdę piękne zdjęcia!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne zdjecia! u mnie jest jedna wielka chlapa i ciagle pada deszcz ;/

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia.
    Ja w tym tygodniu mam 3 sprawdziany, 3 kartkówki z 3 przedmiotów pytają i mam jeszcze projekt semestralny.
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  9. oj współczuje tych sprawdzianów i kartkówek :(
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Ale boskie zdjęcia, super post! U mnie jednak pogoda okropna... Pozdrawiam :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie wszytko wygląda :)
    Powodzenia!!

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja juz swoje ferie skonczylam tydzien temu wiec pierwszy tydzien szkoly za mna. Na poczatku ciągnął sie niesamowicie dlugi a pozniej byla sroda i nagle juz piatek 😁 Dasz rade sie znowu przestawic i zmobilizować do pracy, wiem to na pewno! Przecudne zdjecia zrobilas! Te sopelki wygladaja siper. U mnie ostatnio tez jest coraz wiecej slonca i juz nie moge doczekac sie wiosny. Buziaki

    caiawichowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia! :) Ja na swoje ferie muszę czekać jeszcze tydzień.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne zdjęcia! Ja swoje ferie niestety już skończyłam :/ Zazdroszczę śniegu :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia, ja w tym tygodniu na szczęście mam tylko praktyki w studiu sportowym i mogę troszkę odpocząć, ponieważ prace zaczynam po południu :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie z motywacją do nauki również nie jest łatwo. Totalnie mi się nie chce.
    Na szczęście ja dopiero zaczynam ferie w przyszłym tygodniu. :)
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. piekne zdjecia, ja rowniez czesto je robie, a nawet mam swoj fp na fejsie :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, jeśli obserwujesz - daj znac, odwdziecze sie :) buziaki! tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia są prześliczne! Widać że masz talent:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Great photos! The snow is melting finally! :)

    Kathy's delight

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia! Tak to nie raz jest, że dłuższa przerwa nas jeszcze bardziej rozleniwia ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę śliczne zdjęcia :) Czuć w nich magię :)

    Może wspólna obserwacja? Ja już to zrobiłam :)
    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia są śliczne. U mnie od wczoraj nawrót zimy ;<
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne zdjęcia :) uwielbiam przeglądać takie posty! :)
    http://olusky.blogspot.com/2017/02/najmodniejszy-kolor-w-tym-sezonie.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialne zdjęcia *-* Po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne zdjęcia!! U mnie beznadziejna pogoda, zdecydowanie zniechęca do wyjścia na dwór :(

    In love witch dreams --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. mam nadzieje, że kartkówki i sprawdziany dobrze ci poszły, a zdjęcia super! :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietnie Ci wychodza zdjęcia;) Cudne;P
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger