29 stycznia 2017

ULUBIEŃCY STYCZNIA

Cześć!
Pierwszy miesiąc nowego roku dobiega końca, jak zawsze nie wiem kiedy to tak szybko minęło. Aktualnie jestem w połowie moich ferii i fakt, że za tydzień wrócę do szkoły trochę mnie przeraża. Mam bardzo dużo rzeczy do nauki, ale bardzo mało chęci, niestety cały ten tydzień będę musiała właśnie poświęcić na nią. W związku z zakończeniem miesiąca postanowiłam, że pokażę Wam moich ulubieńców stycznia. Udało mi się znaleźć kilka fajnych kosmetyków, piosenek i film. Macie swoich ulubieńców miesiąca?

KOSMETYKI
Ostatnio zdecydowałam się ściąć włosy do ramion, głównie ze względu na to, że były zniszczone, tak na prawdę sama nie wiem od czego. Postanowiłam zmienić swoją pielęgnację włosów i pierwszym krokiem był zakup nowego szamponu. Chciałam wypróbować jakiś ziołowy i znalazłam ten na przecenie za ok. 5 zł. Sprawdza się świetnie, moje włosy są zdecydowanie w lepszej kondycji po nim.
Niedawno odkryłam nową (jak dla mnie) wodę micelarną, która u mnie sprawdza się świetnie. Wybrałam dostosowaną do skóry suchej i wrażliwej, bo wcześniej miałam problemy z tymi do innych typów. Świetnie zmywa makijaż i odświeża twarz, a do tego nie jest droga, ponieważ kosztuje około 15zł. 

Ostatnim kosmetykiem jest puder bambusowy, który testuję już od grudnia. Na początku nie byłam do niego przekonana, głównie przez jego opakowanie. Teraz jednak stwierdziłam, że jak za swoją cenę (kupiłam go w internecie za 19zł) sprawdza się dobrze. Przez długi czas jest matowy i przez swój kolor rozjaśnia podkład co mi akurat pasuje. 

MUZYKA



FILM
Uwielbiam oglądać filmy, w szczególności thrillery. Już jakiś czas temu znalazłam Nerve, ale ostatnio postanowiłam obejrzeć go drugi raz. Film opowiada o dziewczynie z ostatniej klasy liceum, która dołączyła do internetowej gry w prawdę i wezwanie. Z czasem odkryła, że każdy jej ruch jest manipulowany przez anonimowych "obserwatorów". Film trzyma cały czas w napięciu, ma świetny sound track i dodatkowo gra w nim jedna z moich ulubionych aktorek- Emma Roberts.
Źródło: Filmweb / Google grafika

47 komentarzy:

  1. Jeśli puder bambusowy rozjaśnia podkład, to mi zdecydowanie nie pasowałby. Muszę mieć puder, który nie zmienia koloru mojej twarzy, bo już mój podkład jest dla mnie idealny :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zaciekawił mnie ten film. Chętnie obejrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubie ten puder ;)
    Szampon się u mnie wgl nie sprawdził.


    http://mademoiselleshirley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chcesz zobaczyć moich ulubieńców zapraszam na bloga : aniolek4.blogspot.com. twoi sa świetni sama miałam swego czasu ten szampon i jestem zadowolona a o pierze słyszałam wiele dobrego więc polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sądzę, że puder bambusowy kupię w niedalekiej przyszłości :D
    Bardzo jestem też ciekawa filmu Nerve. Widziałam zwiastun i bardzo mi się spodobał :)


    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie dzisiaj zamówiłam z tej samej firmy puder ryżowy i również mam nadzieję, że znajdzie się on w moich ulubieńcach jak ten bambusowy u ciebie :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio polubiłam thrillery.
    Fajny post!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także jestem w połowie swoich ferii. Świetni ulubieńcy! Filmu nie oglądałam, ale wydaje się być ciekawy dlatego być może się na niego skuszę.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nerve znalazł się w moich grudniowych ulubieńcach. Film rzeczywiście trzyma w napięciu!
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosowałam ten szampon od Radical i jest naprawdę świetny :D Generalnie lubię produkty z tej firmy, mam np. jeszcze świetną mgiełkę wzmacniającą :) Ja również ścięłam włosy do ramion i też właśnie dlatego, że miałam zniszczone :/ Miałam je nieco za pas, ale postanowiłam, że skoro i tak odrosną, to czemu by nie :))
    Pozdrawiam i zapraszam na bloga http://crazylicja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie szukam dobrego płynu micelarnego! Dzięki :)
    www.soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Szukam od dawna tego idealnego płynu do demakijażu, tego jeszcze nie próbowałam :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam żadnego z tych kosmetyków, jeżeli chodzi o muzykę to u mnie również Ed i shape of you jest nieustannie włączany :) Jeżeli chodzi o kosmetyki, to u mnie króluje żel o którym właśnie dzisiaj pisałam post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę wypróbować puder :-)
    super muzyka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych kosmetyków, w sumie nie przykładam znacznej uwagi do kosmetyków.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaciekawił mnie ten film ; )
    Jeśli znajdziesz czas zapraszam do mnie :>
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja używam purdu ryżowego tej samej firmy i bardzo dobrze się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajne produkty :)
    http://princessgaba.blogspot.com/ zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. korzystałam z tego szamponu i muszę przyznać że przez długi czas też był moim ulubieńcem :)
    Pozdrawiam! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Great blog :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Would you like to follow each other on Gfc???Please follow my blog ll follow back.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie stosowałam żadnego z tych produktów ale ten puder bambusowy jest naprawdę interesujący. Jestem ciekawa, czy uda się go mi gdzieś kupić w moim mieście ;-)
    SHE IMAGINATION

    OdpowiedzUsuń
  23. Film zapowiada sie Ciekawie. Chyba odpale se go dzisiaj wieczorem :)
    http://daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny post! Moim ulubionym filmem na ten miesiąc też jest Nerve, który oglądałam 2 razy tak mi się spodobał! :)
    http://letsgotomyparadise1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę kupić tą wodę miceralną :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajni ulubieńcy. Też lubię tą piosenkę Ed'a Sheeran'a i Rockabye :). Zapraszam do nas na ulubieńców. Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Nerve I love <3 Kocham kocham ten film
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam szampony z Farmony - Radical :)

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten szampon to mój must have! Puder niestety u mnie się nie sprawdził ;(

    Zapraszam

    classytag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetni ulubieńcy, uwielbiam ten puder ;)
    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nawet nie słyszałam o tym filmie, ale bambusowym pudrem mnie zaciekawiłaś! Ten płyn do demakijażu również wydaje się być bardzo interesujący ;) Uwielbiam ulubieńców - szczególnie u Ciebie!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawi ulubieńcy :)


    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  33. Osobiście nie poznałam żadnego z tych kosmetycznych ulubieńców.
    O filmie też niestety nie słyszałam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale super są twoi ulubieńcy bardzo lubię takie posty :)
    Mam ten sam płyn micelarny :)
    Mało brakuje mi do 130 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetni ulubieńcy. Nie używam tych kosmetyków, ale zaciekawiłaś mnie tym pudrem :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawi ulubieńcy, choć nie miałam styczności z żadnym produktem kosmetycznym ze zdjęć ;)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Słyszałam na temat tego szamponu same dobre opinie :)
    Mamy podobną sytuację! Obu nam brakuje jednej osoby do okrągłej liczby obserwatorów, haha!
    Diamentowe myśli - kilk

    OdpowiedzUsuń
  38. puder bambusowy jest dla mnie idealny w związku z tym że mam bardzo jasna cerę i ciężko znaleźć mi odpowiedni podkład:)
    Pozdrawiam :*
    eva-and-a-healthy-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Posiadam puder z tej firmy tyle, że ryżowy i jak na razie nie jestem przekonana i wydaje mi się, że nie spełnia to co ma spełniać, ale może z czasem:)
    Pozdrawiam.

    http://emiliamatyska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajni i interesujący ulubieńcy. Puder ciekawy ale zdecydowanie nie dla mnie. Pozdrawiam :* Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem 900 obserwatorem, haha!
    Super ulubiency!
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten puder i szampon miałąm kupić, ale nie byłam pewna, ale dzięki tobie już jestem. Mam prośbe, czy mogłabyś zrobic kiedyś post o twoich włosach, pielęgnacji, zmianach w krókich włosach? Też niedługo muszę sie za nie wziąc, ale nie wiem od czego zacząć ;)
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. mam zamiar kupić tą wodę micelarną i puder tylko tyle, że ryżowy
    piosenkę Soap odkryłam rok temu ale nadal bardzo ją lubię :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń