1:09:00 PM

ULUBIEŃCY 2016


Cześć!
Nadal nie mogę w to uwierzyć, że już mamy 2017r. Te 366 dni minęły tak szybko, sama nie wiem kiedy. W poprzednim roku zdarzyło się wiele rzeczy, odwiedziłam wiele miejsc. Gdynia, Malbork, Władysławowo czy cudowny Gdańsk to tylko niektóre z nich. Dzięki nim bardzo polubiłam Polskie morze. Zdarzyło się też kilka gorszych chwil, jak pewnie u każdego, ale nie warto o nich wspominać i pamiętać. 
W tym roku, dokładniej 23 marca będą moje 18 urodziny. Nie dociera do mnie, że będę już pełnoletnia, czas mija strasznie szybko. We wrześniu zaczynam klasę maturalną, czas zastanowić się co będę zdawać na maturze i na jakie studia chcę iść. 











Bluza- Zaful 
Na zdjęciach wyżej możecie zobaczyć moich ulubieńców 2016r. O większości z tych produktów wspominałam już we wcześniejszych postach: puder, lakiery, pomadki Wibo, korektor, wcierka do włosów. Jeżeli chodzi o pomadkę z Golden Rose, to jest ona moim najnowszym nabytkiem. Sprawdza się świetnie, ma śliczny kolor, jest bardzo trwała i nie wysusza ust.
Macie swoich kosmetycznych ulubieńców 2016r? 

23 komentarze:

  1. Mój brat ma akurat urodziny 22 marca, tyle, że 17 :)
    Ja również nie mogę uwierzyć, że ten rok tak szybko minął. Zapewne zanim zdążymy się obejrzeć będziemy świętować kolejny koniec roku.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się, że jeszcze nie muszę stawać przed takim wyborem jak Ty :D
    Słyszałam dużo fajnych opinii o tych szminkach z golden rose.

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza piękna <3 Pomadki z GR zawsze będą moimi ulubieńcami :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam nigdy żadnych z tych kosmetyków! A bluza jest genialna ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Puder, korektor- używam ich i są świetne, o ile ma się dobry podkład ;)
    Mnie pełnoletność czeka za 2 lata dopiero, i boję sie trochę tej doroslości..
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Również uwielbiam ten puder, jednakże ostatnio doszłam do wniosku, że jest dla mnie za jasny i kupiłam odcień 003, który jest wręcz idealny. Taka mała ciekawostka - w drogeriach nie ma numeru 002, od razu przeskakuje na trójkę, to tak na przyszłość.
    Świetni ulubieńcy!

    NATLEMLY by Natalia Łempicka click

    OdpowiedzUsuń
  7. 2016 rzeczywiście zlecił bardzo szybko,ale jednak ja osobiście nie czuję tego roku haha jakoś nie dociea do mnie, że był sylwester i nowy rok. Ta pomadka z golden rose jest cudowna i ten kolor aa

    floeerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetni ulubiency! Pokusiłabym się na GR :) Kliknęłam w bluzę ;)
    Ojej. Ja to samo. Mam 11 października 18nastkę i kompletnie to do mnie nie dociera, bo jeszcze ostatnio obchodziłam 13 urodziny eh...
    O widzę, że byłaś w moich okolicach :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam swoich ulubieńców ale sama już nie wiem czy są to ulubieńcy tego roku czy też poprzedniego. Używałam kiedyś tego pudru i bardzo go lubiłam. Szczęśliwego nowego roku! przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Do mnie też nie docierało, że jestem już pełnoletnia.
    Ładne kolorki lakierów.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Już od dłuższego czasu chcę wypróbować ten korektor i jakoś nigdy mi nie po drodze. Muszę w końcu go kupić i wypróbować. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz bardzo dobre kosmetyki :)
    Fajnie, że kończysz niedługo 18 lat, ja muszę poczekać jeszcze jeden rok :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja pod koniec grudnia obchodziłam swoje 18. urodziny i też nie mogę uwierzyć, że mogę już mówić o sobie "dorosła"! Fajni ulubieńcy, bardzo lubię kosmetyki GR :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bycie pełnoletnim to fajna sprawa. :D Świetni ulubieńcy! Ten korektor też jest moim ulubionym. :)

    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten puder mam od dawna i jest świetny, pomadkę z GR mam nawet w tym samym kolorze. Moim ulubiencem wszechczasów jest bronzer z TheBalm BahamaMama. Super prowadzisz bloga. Obserwuję!
    Zapraszam do mnie :)
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj bardzo bym nie chciała stawać już przed takimi wyborami, powodzenia! :)
    Bardzo mi się podoba ten kremowy lakier z golden rose, szukałam jakiegoś ładnego jasnego kolorku i właśnie znalazłam!

    Pozdrawiam!
    Annes

    OdpowiedzUsuń
  17. What a lovely picks! That powder looks amazing! ◠‿◠ ♡

    Would you like to follow each other through GFC or Bloglovin? Lemme know ♥

    * Kórejské plátenkové masky na pleť *

    OdpowiedzUsuń
  18. Prawie wszystkich kosmetyków próbowałam! Super produkty! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. 2017 rok nie był moim wyczekiwanym rokiem :/ Życzę Ci wszystkiego dobrego w nowym roku! ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. puder, korektor i odżywka to zdecydowanie tez moi ulubiency

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Puder i kamuflaż z catrice to zdecydowanie moi ulubieńcy! Czas szybko leci! :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja kończe 18 lat 10 dni wceśniej haha. Dziwne to uczucie naprawde :D
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  23. I'm curious to try this product.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger