07 stycznia 2017

ROSEGAL HAUL

Cześć!
Tak jak wspominałam we wcześniejszym poście, dzisiejsze rzeczy miały być pokazane w formie stylizacji. Niestety temperatura na zewnątrz nadal jest podobna(-15°C), więc ze zdjęć nici. Kilka dni temu dostałam paczkę od firmy Rosegal. Jak zawsze szła ok 2-3 tygodnie. 



Koszula- Rosegal | Bluza- Rosegal | Bluzka- Rosegal
Z koszuli i bluzy jestem bardzo zadowolona. Obie rzeczy są bardzo dobrze wykonane i mają przyjemny materiał. Już jakiś czas szukałam podobnej koszuli, w końcu znalazłam tą i muszę przyznać, że jest to chyba najlepsza rzecz z tego zamówienia. Jeśli chodzi o bluzkę, to mimo, że bardzo mi się podoba to jest beznadziejna. Ma dziwny, gumowany materiał i jest bardzo duża. Wygląda jak typowa biała bluzka na w-f, więc nie sądzę, że kiedykolwiek ją nałożę, a szkoda, bo zapowiadała się świetnie.
Podobają się Wam rzeczy?

31 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wykonana jest ta koszula :) Wygląda na naprawdę porządna

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś wiem o tych temperaturach, dzisiaj miałyśmy zrobić sesję, ale po 15 minutach wróciłyśmy zmarznięte do domu :D Bardzo ładne ubrania, szkoda tej bluzki :/
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Zapraszamy na Rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem jedną z odważnych i wczoraj postanowiłam jednak zrobić zdjęcia na bloga, naprawdę było okropnie zimno!
    Koszula wygląda świetnie! :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tez robilam zdjecia na bloga w mroz hahaha to bylo cos strasznego i to jeszcze nad morzem :D
    a co do twoich ciuszkow- najbardziej podoba mi sie ta koszula w paski ;3


    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/ nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza koszula jest piękna! Natomiast jeśli chodzi o ostatnią koszulkę, mam bardzo podobną z Romwe i jest świetnie wykonana :)

    Buziaki!
    Sandra, b-saandra.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Po tym wpisie widzę masz świetny gust! Najbardziej podoba mi się koszula <3
    Pozdrawiam, Marlena :*

    AARLENAA.BLOGSPOT.COM - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluza!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy haul, biała bluzka najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko świetnie wygląda :D
    xoxoklaudia.blogspot.com
    Odwdzięczam się za obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny Blog *.*
    Bardzo Mi się podoba <33
    Może wspólna obs??

    Gorąco pozdrawiam ;**

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne rzeczy! takie koszule ostatnio strasznie mi się podobają:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bomberka jest prześliczna!

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikałam. :) U mnie ostatnio było -20 stopni. :(

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ta bluzka. Ostatnio pokochałam takie z rozcięciami!
    obserwuję!
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio również miałam wybrać się na sesję ale pogoda postanowiła zmienić moje plany

    Mój blog: https://zycioholiczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam ostatnio wybrać się na sesje jednak choroba i pogoda mi przeszkodziły :/ No cóż, trzeba będzie zrobić to później :D Śliczna ta koszula :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładne ciuchy!

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Que peças tão giras, adorei.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ubrania faktycznie są świetne. Teraz czekam, aż zobaczę je na tobie ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna klasyczna niebieska koszula :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna koszulka ! Ale nie znam tego sklepu.... zaciekawiona :)
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super rzeczy Ci przyszły! )

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  23. Amazing post, dear! Looks wonderful :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie piszesz, dobrze formułujesz zdania i ogólnie masz bardzo ładny blog. Powodzenia w dalszej działalności! :)
    Zostaję na dłużej i cieplutko pozdrawiam!
    mycrazyworld00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się ta koszula! ♥ Poklikałam! :)
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie przepadam za koszulami, ogólnie źle się w nich czuję.
    Ale ta bluzka wygląda naprawdę fajnie :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne są te rzeczy! Ostatnio też dostałam od nich paczuszkę <3

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń