2:17:00 PM

MROŹNY DZIEŃ

Cześć!
U mnie za oknem jest ok. -15°C, to chyba najniższa temperatura tej zimy. Miałam dziś iść porobić zdjęcia stylizacji, ale niestety jakoś nie uśmiecha mi się stanie w koszuli na takim mrozie. Udało mi się wyjść na krótki spacer podczas, którego zrobiłam kilka zdjęć. Nie był to najlepszy pomysł, bo po chwili nie czułam już palców, ale za to zrobiłam kilka ładnych zdjęć. Jeszcze przez kilka dni ma utrzymywać się podobna temperatura, więc chyba ze zdjęć stylizacji nici. Jedynym plusem tak niskiej temperatury, jest to, że śnieg, który spadł nie topnieje od razu. Dodatkowo, kiedy słońce świeci to wszystko wygląda magicznie!









Jak podobają się Wam zdjęcia?

27 komentarzy:

  1. Mega mi się podoba ten post. Świetne zdjęcia :*
    Bardzo ładny design bloga, lubię taki styl <3
    Czekam na kolejny wpis.

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, ta biel na nich jest cudowna <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety dzisiejsza pogoda daje w kości, ale za to efekty zdjęć są godne obejrzenia :)
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne klimatyczne zdjęcia!
    Zostaję na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie -11 :P Bardzo ładne zdjęcia *.*
    milomidzeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :)
    Też miałam dziś wyjść i porobić fotki, ale jednak temperatura na dworze nie zachęca :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie jest podobnie! Odczuwalne -26 haha!
    Śliczne zdjęcia <3


    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładniutkie zdjęcia :) u mnie dziś -13 ale poszłam na zdjęcia! haha
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  9. Wonderful photos! ◠‿◠ ♡

    Do you wanna follow each other through GFC or Instagram? Lemme know ♥

    * Blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Również ostatnio miałam trochę wolnego czasu i wybrałam się na spacer wokół domu i wykonałam parę podobnych fotografii. Zapraszam do siebie
    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami blog wymaga poświęceń hah
    Świetne i klimatyczne zdjęcia :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę dobre zdjęcia!
    Właśnie przez temperaturę dzisiaj się nie ruszałam z domu, a jutro chciałam wyjść porobić zdjęcia.
    A jutro ma być podobnie, ale trudno i tak pójdę :) Widok jest bezcenny.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie zimno... masakra... u mnie jest tak samo -,-
    Zdjęcia cudowne! <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej nie mów mi o zmienie masakra ostatnio heeh. Fajne zdjęcia;)
    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia, mega napawają optymizmem. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia naprawdę boskie !
    http://majuskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia są cudowne *.*
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomimo takiej niskiej temperatury zdjęcia wyszły śliczne ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne zdjęcia;p Klimat prawdziwej zimy uchwycony.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  22. ojj zdecydowanie brakowało mi takiej prawdziwej zimy :) na szczęście nadeszła ;3
    co do zdjęć- idealnie oddają to co jest za oknem :)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/01/old-fashioned-style.html nowy post<3

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie też jest strasznie zimno, aż odechciewa się wychodzić z domu! Mimo wszystko uwielbiam jak jest tak biało! Śliczne zdjęcia <3

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne zdjęcia, aż zimy się chce :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger