1:37:00 PM

CZY WARTO ZAMAWIAĆ NA CHIŃSKICH STRONACH?

Cześć!
Myślę, że każdy z Was zna chińskie strony, jest ich masa. Sama współpracuję z kilkoma na zasadzie barteru (dostaję różne rzeczy, a w zamian pokazuję je na blogu). W tym poście chciałabym opowiedzieć trochę o zamówieniach właśnie z tych stron. 
Zacznę może od tego, że współpracuję ze stronami tego typu już od około pół roku. Dostałam wiele paczek, które zazwyczaj idą około 3 tygodnie (czasem krócej). Zdarza się, że rzeczy, które otrzymuję śmierdzą (szczególnie jeśli chodzi o swetry i torebki), ale zapach szybko wietrzeje. Tak na prawdę nigdy nie wiem co dostanę, czy będzie nadawało się to do noszenia albo jaki materiał będzie to miało. Czasem są zamówienia, z których jestem bardzo zadowolona, wszystkie rzeczy w paczce są świetne i jestem pewna, że będę je nosić. Niestety, czasem zdarza się na odwrót, rzeczy nie nadają się do noszenia, bo na przykład rozmiar jest zupełnie inny niż był podany na stronie lub materiał jest do kitu. Na szczęście większość rzeczy, które dostałam nadaje się do noszenia, tych nienadających się jest bardzo mało. Warto też zwracać uwagę na "processing time" im krótszy tym lepiej. Rzeczy, które mają 5-10 lub 7-15 dni zazwyczaj są wyprzedane. 
Co polecam zamawiać? Jest wiele takich rzeczy, na przykład: pędzle (można znaleźć tam tanie, które są świetnej jakości), biżuterię, koszule czy kurtki. Nie polecam zamawiania torebek, bo te które wcześniej zamówiłam szybko się rozwaliły, chociaż wyglądały na porządne. Podsumowując, uważam, że watro robić zakupy na chińskich stronach, możemy znaleźć tam rzeczy w atrakcyjnych cenach, ale tak na prawdę nigdy nie wiemy co przyjdzie. 


Pierścionki- Zaful | Koszula- Zaful | Kurtka- Zaful
W dzisiejszym poście mam Wam do pokazania rzeczy, które otrzymałam od Zaful. Zamówiłam pierścionki, koszulę i kurtkę. Z rzeczy jestem średnio zadowolona, bo koszula wygląda trochę inaczej niż na zdjęciu na stronie i ma dziwny materiał, którego nie da się do końca wyprasować. Pierścionki są bardzo małe, nie wchodzę mi na palce (może mam za grube ;_;), a kurtka ma dziwny kształt przypominający płachtę. 

42 komentarze:

  1. Jeszcze nie miałam okazji zamawiać niczego z chińskich stron, ale sądzę, że w niektórych przypadkach można zaryzykować. Rzeczy nie są drogie, a z tego co wiem, często okazują się dobre :)

    niepoprawnymakijaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami trafi się coś gorszego, a czasami lepszego. Ale próbować zawsze warto. :)

    Pozdrawiam!
    Annes

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam, że warto. Można złapać naprawdę super rzeczy ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A to w każdym sklepie jest coś lepszego lub gorszego. Ja nie kupuję ze względu na płatność ;)

    ------------------------------------------------------------------------------
    Z racji tego, że powoli wygaszam bloga, chciałabym Cię zaprosić na
    mój kanał na YT

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby nigdy nie wiemy co przyjdzie, ale czasem możemy się mile zaskoczyć !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy jeszcze nie zamawiałam nic z chińskich stron ;)
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy jeszcze nie kupiłam nic z takiej strony,może warto spróbować :D

    CHCE SIĘ ŻYĆ
    Zapraszam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie odważyłam się kupować na takich stronach. Nie mam najlepszej opinii o niektórych z nich, i jedyne co mi się z nimi kojarzy to - ładne zdjęcia, brzydkie produkty w rzeczywistości...
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia i ciekawie napisany post. Przyjemnie się czyta ^^

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia i ciekawie napisany post. Przyjemnie się czyta ^^

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio zaczęłam zamawiać rzeczy z AliExpress :D Co prawda wiadomo, że to chińszczyzna, ale czasami przychodzą rzeczy dobre jakości i cena niska. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie lubię robić zakupów przez internet, ale post cały przeczytałąm i gdy coś mnie skusi będę wiedziała na co zwracać uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja osobiście trochę się boję zamawiac z takich stronek.. ;/

    Giulietta

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję że rozwiałaś moje wątpliwości
    http://trzy-czwarte-usmiechu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fakt, pędzle z Chin są super. Tak samo jak różne dodatki/biżuteria. Co do ubrań, zależy jakie :D
    Fajny post.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak to jest z chińskimi stronami... są dość nieprzewidywalne :D Można się miło zaskoczyć, ale czasami otrzyma się taki chłam, że szkoda gadać. :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio chciałam właśnie zamówić coś z takich stron, ale odpuściłam, bo bałam się tego co może przyjść. Chociaż może kiedyś się na to skuszę.
    Zapraszam https://shindyx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie zamawiałam, ale kiedyś w końcu będę musiała :)

    https://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Osobiscie rzadko zamawiam z chinskich stron, zdarzylo mi sie to chyba raz.
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja kiedy miałam współpracę własnie z chińskich stron.. powiem tak trzeba mieć po prostu pecha żeby trafić na jakąś ,,szmatkę'' W każdym razie osobiście polecam :) Świetny post :)
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  21. Uważam, że zamawianie z chińskich stron jest dość ryzykowne, jeżeli chodzi o jakość, no ale wiadomo, że nie można też zawsze spodziewać się cudów. Plusem są niskie ceny, więc myślę, że można spróbować, a może się nam spodoba :)

    Mój blog |klik|

    OdpowiedzUsuń
  22. Często zamawiam rzeczy z chińskich stron i ogólnie jestem zadowolona, szkoda że pierścionki są za małe bo wyglądają na dość fajne ;)

    Obserwuję :)
    Zapraszam[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  23. Czasami można znaleźć prawdziwe perełki na chińskich stronach. Co do pierścionków, ile razy ich nie zamawiałam to zawsze przychodziły za małe. Kliknięte :)
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie piękne rzeczy! Super!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja czekam na dwie paczki i zobaczymy jak to będzie. Już raz otrzymałam z takiej stronki rzeczy i jestem zadowolona. Piękne rzeczy wybrałaś tym razem, poklikane! Pozdrawiam Serdecznie! :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo przydatny post, fajnie, ze masz juz tak długie doświadczenie i dzielisz się swoimi uwagami i propozycjami

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. O dodałam podobny post :D Ja tam lubie chinskie strony i jak sie okazuje, całkiem fajne rzeczy mozna dostac

    OdpowiedzUsuń
  28. Też zamawiam z chińskich stron. ;)
    Jeśli znajdziesz czas zapraszam do mnie :>
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nigdy nie zamawiałam z chińskich stron. I raczej zamawiać nie będę właśnie dlatego, że nigdy nie wiadomo jaka ta rzecz przyjdzie. A marnować pieniędzy nie lubię.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam duży dystans do zakupów przez internet a te rzeczy z chińskich stron zazwyczaj są kiepskiej jakości, jakoś nie umiem się do tego przekonać :/

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! :) )

    OdpowiedzUsuń
  31. trzeba uważać co się zamawia :)
    śliczne zdjęcia :*
    http://princessgaba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wbrew pozorom te chińskie rzeczy są naprawdę świetne. Pędzle są faktycznie świetne ♥ Jeśli chodzi o torebki, to mam jedną, która na razie trzyma się dobrze.

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  33. Moim zdaniem produkty na zagranicznych stronach nie różnią się jakością od tych, które możemy kupić stacjonarnie :)
    Jedyne, czego nie zamawiam przez Internet to spodnie.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja raczej nie zamawiam z chińskich stron :)
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie zamawialam z takich stron, ale podobno bywa różnie, zależy na co trafimy i czy dobrze sprawdzimy wszystkie informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawe pierścionki ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja właśnie poszalałam... ale z kupowanie kosmetyków ;)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeszcze nie zamawiałam nic z chińskich sklepów. Dużo czytałam na temat materiałów z jakich są produkowane rzeczy chińskie. Wolę ich jednak nie kupować.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. a ja znów trafiam na naprawdę dobre torebki. Więc to pewnie, jak w loterii... jednemu się trafi dobra innemu nie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeszcze nigdy nie zamawiałam z tych sklepów, mimo, że zawsze chciałam. To chyba strach przed tym co zobaczę po otrzymaniu zamówienia hahaha

    zapraszam do siebie- www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger