14 stycznia 2017

ACCESSORIES FROM TWINKLEDEALS

Cześć!
Co tam u Was? U mnie oceny są już wystawione, więc w szkole mamy już trochę luzu. Z mojej średniej jestem zadowolona, chociaż uważam, że mogłaby być trochę wyższa. Może na koniec roku uda się lepiej. Ostatnio dostałam kolejną paczkę, tym razem od Twinkledeals. To chyba jedno z moich pierwszych zamówień, w którym nie ma żadnych ciuchów, tylko są akcesoria.



Torebka- Twinkledeals | Prostownica- Twinkledeals | Zegarek- Twinkledeals

Najbardziej wyczekiwałam prostownicy, bardzo mnie zaciekawiła. Nigdy nie prostowałam włosów, ponieważ nie chciałam ich niszczyć (i tak są już bardzo zniszczone), ale kiedy na chińskiej stronie znalazłam tą, wiedziałam, że muszę ją przetestować. Używam jej od około tygodnia i sprawdza się super. Ma opcję ustawienia temperatury, bardzo szybko się nagrzewa i jest solidnie wykonana. Jeśli chodzi o torebkę to bardzo mi się podoba, ale nie miałam jeszcze okazji jej wypróbować. Obawiam się, że mogłaby nie wytrzymać ciężaru wszystkich książek. Tradycji musiało stać się zadość- musiałam zamówić zegarek. Zegarki to chyba moja ulubiona biżuteria, od jakiegoś czasu nie potrafię wyjść bez nich z domu. Ten idealnie wpasowuje się w mój gust- jest czarny  i pasuje do większości rzeczy. 

32 komentarze:

  1. Zegarek jest po prostu śliczny, jednak ja ich nie noszę. Na pewno spodoba się on wielu osobom :)

    Gorąco pozdrawiam > Zapraszam na MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jest genialna :D
    MAsz z nimi nawiązaną współpracę? :p
    ♥♥♥ http://donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam na nowego posta, gdzie przedstawiam kilka perełek idealnych na zimę i opowiadam o nowym blogu ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zegarek jest genialny! Moja prostownica ostatnio odmówiła posłuszeństwa, więc bardzo prawdopodobne, że przejrzę stronę i może zamówię jakiegoś chińczyka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zegarek :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też od dawna marzę o prostowaczu, bo czasami rano budze się jak pudel, dosłownie :/ Udanych ferii
    Kom/kom ? Obs/obs? http://vikk-vika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegarek cudowny

    kamilaocieczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, bardzo fajnie czyta mi się Twojego bloga. Nie wiem co masz w sobie, ale bardzo przyciągasz! Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy! Obserwuje!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w zegarku :O <3
    https://emilkiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szukam właśnie takiej torebki, super post!

    michalinm.blogspot.com <- zaparszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że prostownica się sprawdza :D super zegarek ^^
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  12. Zegarek jest naprawdę cudowny, ja zamówiłam bardzo podobny i już nie mogę się doczekać, aż do mnie przyjdzie <3
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik/

    OdpowiedzUsuń
  13. torba świetna, daj znać czy się sprawdza :D

    http://andziaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zegarki to coś co lubię, piękny! :)
    Oczywiście poklikałam.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny zegarek! Taki typowo klasyczny w moim stylu ;)

    Zapraszam do siebie
    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zegarek bardzo fajny, co do prostownicy to chyba bym się bała zamawiać z takiej strony, ale jak się sprawdza to super :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  17. Prostownica to najgorsze zło dla włosów, sama zrobiłam Sobie niezłe siano na głowie przez nią ;) zegarek śliczny ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Zegarek jest śliczny! Myślę, że pasowałby nawet do sportowych rzeczy bo jest bardzo uniwersalny :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny ten zegarek, marzy mi się teraz właśnie taki czarny, ale jednocześnie delikatny, subtelny - coś pięknego i tak jak napisałaś, pasuje do większości rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zamówiłam dość podobną torebkę, tylko gładką i muszę Ci powiedzieć, że wytrzymuje moje książki, jedzenie i ogromną butelkę wody!
    Super rzeczy <3

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę ładna torebka oraz zegarek!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękny ten zegarek :D
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna torebka, a zegarek jeszcze lepszy! Oby ta prostownica dobrze Ci służyła ;)

    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwaga na prostownicę, ja się ostatnio nieźle oparzyłam swoją :D
    Torebka super! Bardzo, bardzo mi się podoba :)

    Obserwuję :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawe rzeczy! *o*

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna torebka <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń