12:01:00 AM

4 URODZINY BLOGA

Cześć!
Dokładnie 26 stycznia 2013r. opublikowałam pierwszego posta na tym blogu. Dziś od tego dnia mijają 4 lata, a tamtego posta mam tylko w wersji roboczej i kiedy na niego patrzę jedyne o czym myślę to "co ja miałam wtedy w głowie". Założyłam bloga z nudy i ciekawości w ferie, wcześniej czytałam wiele innych blogów, więc stwierdziłam, że może i ja spróbuję. Posty dodawałam często, a ich treść pozostawiała wiele do życzenia, pisałam po prostu głupoty. Wtedy jeszcze blog był pod innym adresem, z perspektywy czasu uważam, że był on dość dziwny. Z czasem nauczyłam się robić lepsze zdjęcia, pisać bardziej sensownie, a blog się rozwijał.
W 2015r. zrobiłam sobie bardzo długą przerwę od blogowania, było to chyba około pół roku. Po tej przerwie stwierdziłam, że czas wrócić, bardzo brakowało mi pisania tutaj. W tym czasie kupiłam sobie nowy aparat, dzięki któremu jakość zdjęć bardzo się polepszyła. Zmieniłam również adres bloga, z którego teraz jest zadowolona.
Co dało mi blogowanie? Dzięki niemu odkryłam jak bardzo lubię robić zdjęcia. Nauczyłam się pisać bez tak wielu błędów, które wcześniej popełniałam nawet w najprostszych wyrazach. Udało mi się też poznać kilka osób. Odkryłam wiele ciekawych osób, które teraz obserwuję w ich social media.

Kurtka- klik | Torebka- klik
Dziękuję za każdy komentarz  i za prawię 900 obserwatorów!♥

20 komentarzy:

  1. Wow ! Gratuluję ! 4 lata to już dość sporo ! Ale na pewno rozwinęłaś się bardzo przez ten czas ! wspaniale, że dzięki blogowaniu wiesz, że uwielbiasz robić zdjęcia !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego na urodziny bloga! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, gratuluję aż 4 lat! Ja już prowadzę bloga troszkę dłużej :)
    ZAPRASZAM DO MNIE:

    BLOG
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 4 lat ;) życzę dalszego powodzenia w blogowaniu ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi dopiero 1,5 roku! Ale tobie gratuluję wytrwałości i ciągłej pasji! Życzę zapału i kolejnych 4 lat.


    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wytrwałości! :) Cztery lata to kawał czasu. Fajnie, że blogowanie pozwoliło Ci na rozwinięcie się.
    Muszę to powiedzieć, bo ciągle chodzi mi ta myśl po głowie. Masz przepiękny kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę Ci abyś jak najdłużej prowadziła bloga i się rozwijała!

    jeżeli masz ochotę na wspólną obserwację to zacznij i daj znać u mnie abym mogła się odwdzięczyć. ♥
    MÓJ BLOG-KLIK
    DRESSCLOUD

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! 4 lata to spory wynik, trzymaj się i działaj dalej, żeby wskoczyły następne cztery :* Zapraszam do mnie ja dopiero zaczynam, ale mam nadzieję, że kiedyś uda mi się świętować taką rocznicę ;) http://amazon2000x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje wytrwałości:) ja dopiero zaczynam ale mam nadzieje że będę równie wytrwała co Ty:)!
    zapraszam do siebie:
    https://comamima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim życzę kolejnych wielu lat wytrwałego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Świetnie prowadzisz bloga :)

    Odpowiadam na obserwację ;)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdybym nie zrezygnowała z prowadzenia mojego pierwszego bloga to miałby już jakieś 6 lat! Życzę dalszego powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. życzę Ci wytrwałości i powodzenia w kolejnych latach!:)
    nowy wpis na blogu - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, 4 lata! jestem pod wrażeniem
    ja póki co swojego bloga mam pół roku ;)
    powodzenia w dalszym blogowaniu!

    nowy post!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/01/back-to-memories.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejciu jak długo!
    Życzę kolejnych lat bloga :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku 4 lata to bardzo dużo czasu! Gratuluję wytrwałości :)
    Obserwuję, Zuzanna Kraczka Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! 4 lata, to naprawdę długo! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę dalszych sukcesów! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger