11:28:00 AM

HELLO DECEMBER


Cześć!
Grudzień przywitał nas najlepiej jak mógł, czyli opadami  śniegu. Do świąt zostało już tylko 20 dni, nie do wiary jak ten czas szybko leci. Wyciągnęłam już świąteczne ozdoby, więc mój pokój wygląda jak świąteczna wystawa sklepowa :D. Najbardziej w świętach nie mogę doczekać się wolnego, potrzebuję tych kilku dni odpoczynku. Szkoła daje w kość, szczególnie jak codziennie słyszę, że "to będzie na maturze", albo że czas zacząć myśleć nad tym co będę zdawać na poziomie rozszerzonym na maturze. Codziennie jest dużo nauki, prac domowych w szczególności z przedmiotów rozszerzonych. Dodatkowo lekcję kończę ok. 16-17, więc czasu wolnego mam bardzo mało.  Mam nadzieję, że podczas tych kilku dni wolnych uda mi się chociaż trochę odpocząć.


Koszula- klik | Płasz- Pull&Bear | Spodnie- Bershka | Buty- CCC
Skarpetki- klik

37 komentarzy:

  1. Ja co prawda dopiero zaczynam liceum, ale tekst ,,to będzie na maturze'' i sprawdziany z zadań maturalnych nie są mi obce.
    Mój blog
    Kanał na YT
    Strona na FaceBooku

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Życzę trochę wiecęj odpoczynku. 😉 Jakie urocza skarpetki!
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://pasjealifasion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wzgardzasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :)*
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Skarpetki urocze, tak samo jak ty :D Ale zazdroszczę śniegu! U mnie nie ma : I tez na głowie sporo..
    Pozdrawiam serdecznie!
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdaję maturę w tym roku, więc wiem co czujesz, masz śliczne włosy i uśmiech!
    Mój YouTube - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez mam mało czasu, prawie codziennie mam jakies zajęcia dodatkowe po lekcjach i w domu padam. Moja siostra to jeszcze musi jechac busem ze szkoły i do i ona tez jest padnięta :/ Ładne zdjęcia! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie urocze skarpetki! *.* Jestem pewna, że te 20 dni szybko minie i w końcu trochę odpoczniemy (mam nadzieję!), bo sama mam na to wielką ochotę. Matura nie jest taka straszna, a nauczyciele często wyolbrzymiają :D

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  9. ile u Ciebie śniegu! ;o

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny szalik i koszula! Poluję na takie od dawna!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia :) Ten odpoczynek także mi się przyda...
    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Na święta również czekam z niecierpliwością ;) Zdjęcia śliczne :) A trochę odpoczynku każdemu się przyda :)

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czuc już święta, a trzeba się uczyć.. to jest najgorsze :)
    Piękne zdjęcia :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjęcia. U mnie niestety śniegu nie ma. Świetne te skarpetki. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak :D Wolne to chyba jedna z najbardziej pocieszających rzeczy w świętach :)

    zosiaadam2305.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna koszula! Zapraszam na mojego bloga: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kobieta w czerni :) bardzo podoba mi się ta stylizacja :)

    obserwuję :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. No niestety takie uroki szkoły, ale jednak to fajny okres w naszym życiu;)
    Fajne zdjęcia;)
    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz prześliczną koszulę !
    Zapraszam-> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę śniegu, u mnie nie ma ani trochę! Ja też niecierpliwie czekam na wolne, żeby w końcu odpocząć :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja za to kocham grudzień! I boję się pomyśleć, co będzie, gdy wrócę do szkoły po chorobie. Chyba nie wyjdę z niej do świąt... ;(

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Super stylizacja i boski kolor włosów! <3
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad :* http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna stylizacja! Świetnie pasuje do twoich włosów <3

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak to już jest w szkole. Życzę powodzenia w nauce. ;) Super koszula.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie pierwsze dni grudnia też były białe i zimowe! Teraz jest zimno i non stop pada deszcz ;x

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi na szczęście do matury jeszcze trochę zostało, ale życzę Ci trochę więcej odpoczynku haha Zazdroszczę śniegu!!
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz przepiękne włosy. Długość, kolor, stylizacja.. Wszystko idealnie ze sobą współgra!

    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie: http://anastazja-dutkiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem w drugiej klasie i też często słyszę co będzie na maturze, a w trzeciej klasie będzie pewnie jeszcze większy wycisk
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. oj, ja dopiero jestem w pierwszej klasie liceum, a już słyszę "to będzie na maturze!". Dlatego także czekam niecierpliwie na wolne ;)
    M Ó J B L O G

    OdpowiedzUsuń
  30. W moim przypadku (3 gim) są teksty "to będzie na egzaminie" "nie przynieście wstydu szkole". No ale życie ;) Świetnie wyglądasz i cudowne są te skarpetki haha ♥

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też mam nadzieje że dzięki tym wolnym dniom troszkę odpocznę :d

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładna z ciebie dziewczyna! Maturą za bardzo się nie przejmuj;-) nauczyciele naciskają więcej niż to warte. Nie jest aż taka trudna;-) (co nie znaczy, że masz się nie uczyć:-P) W każdym razie powodzenia w przedmaturowych zmaganiach umysłowych!
    lovecreation.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie tak samo, jest dużo nauki. Święta to idealny czas na odpoczynek.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger