7:46:00 PM

CHRISTMAS CITY


Cześć!
Nawet nie wiecie jak się cieszę, że w końcu mamy wolne! Grudzień minął mi bardzo szybko, nawet nie wiem kiedy minęły te 22 dni. Po jutrze już wigilia, a ja zupełnie nie czuję świąt. Wszystkie ozdoby, które widzimy w sklepach czy na ulicach są fajne, ale pojawiają się za szybko, przez co dla mnie magia świąt znika. Te wolne dni traktuję jako krótką przerwę od szkoły. Taki odpoczynek jest mi potrzebny jak nigdy, dawno nie byłam tak zmęczona szkołą. Będąc ostatnio na spacerze w mieście udało mi się zrobić kilka zdjęć (blogger zepsuł ich jakość). Te wszystkie lampki i choinki, które są na ulicach wyglądają świetnie i mogłabym robić im zdjęcia godzinami, gdyby nie to, że już po chwili odmarzają mi ręce ;_;. Dajcie znać w komentarzach czy podobają się Wam zdjęcia i czy czujecie magie świąt :)!





56 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są swietne jak dla mnie, maja swoj klimat;)
    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja magię świąt poczuję jak zawsze-godzinę przed Wigilią.
    Mój blog
    Kanał na YT


    OdpowiedzUsuń
  4. Magie swiat poczuje jutro bo bede robic ciasta, ubierac choinke itp.
    Ps:Zdjecia maja dobra jakosc jak dla mnie ❤❤
    moj blog❄
    Jesli ci sie spodoba to zapraszam do zaobserwowania 💋

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale magiczne dekoracje! Ja już czuję ten cudowny klimat świąt, choć wiele bym oddała, aby spadł śnieg :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcie, i bardzo ciekawy blog :)
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z twoim zdaniem i twierdzę tak samo, ozdoby powinny pojawiać się tuż przed świętami :)
    http://xkareen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są super :) Święta już da się czuć, sama atmosfera w domu i natłok pracy dają to po sobie poznać:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety ja nie czuje magi świąt. Sprawę ratują tylko ozdoby ale i tak nie wystarczająco :) Zdjęcia piękne!
    Wesołych Świąt ! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie :) Uwielbiam świąteczną atmosferę, szkoda tylko, że nie ma śniegu :)

    Pozdrawiam,
    https://meandrymoichmysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są cudowne, wesołych Świąt kochana.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię magię świąt i ten szał zakupowy. Te kilka dni przed świętami potrafią zmęczyć, jednak jest to dla mnie fajny czas :)
    Wesołych!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia *.* Pomimo wielu przygotowań nadal nie czuję klimatu świąt.
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te pięknie ozdobione miasta, ulice itd. Czuć tę magię świąt! Zdjęcia są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja poczułam magię świąt już w listopadzie :)
    piękne zdjęcia pełne magii!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeeej, pierwsze zdjęcie cudowne!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    W najnowszym poście relacja ze spotkania blogerek :)
    spiked-soul.blogspot.com

    Wesołych Świąt!
    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  17. Czuję dokładnie to samo! Magia świąt gdzieś uciekła, za to wolne dni chłonę jak gąbkę. Korzystając jak mogę.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne zdjęcia. U mnie miasto też jest świątecznie ozdobione. Wesołych Świąt! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie to wygląda!! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. W te cudowne Święta Bożego Narodzenia życzę dużo miłości, przyjaźni, ciepła, spokoju i samych sukcesów. Najważniejsze w życiu jest to, aby pamiętać o drugim człowieku, pomagać i spełniać swoje marzenia.
    Pozdrawiam i wesołych świąt! :)
    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  21. ale śliczne zdjęcia!
    Wesołych Świąt!:*

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  22. O matko jakie cudowne zdjęcia!!! <3 *,*

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak pięknie. Strasznie mi się podoba pomysł na ustrojenie drzew :)
    Wesołych Świąt
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale śliczne zdjęcia! ^^


    Zapraszam do obserwowania:
    Klaudencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia magiczne :) Wesołych Świąt :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja magię świąt poczułam dopiero w Wigilię, gdy spadł śnieg :). Zdjęcia mają swoją aurę :). Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow!! Soo beautiful!!I follow you now on GFC, I wait back in to my blog.
    Merry christmas XOXO
    Kisses!!!
    Blog: www.newoutfit.blog
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit
    Instagram: www.instagram.com/milanewoutfit

    OdpowiedzUsuń
  28. Przede wszystkim wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku! + powodzenia w dalszym blogowaniu, bo czytam cię od dawna i na prawdę kibicuję

    Last dream by me *klik*

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdjęcia bardzo ładne! O dziwo w tym roku podoba mi się wystrój ulic w moim mieście ;)

    Może chętna na wymianę obserwacji? Zacznij i koniecznie daj znać u mnie ;)
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  30. Naprawdę pięknie...patrząc na takie zdjęcia czuć magię świąt :)

    http://agnesssja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się sposób w jaki prowadzisz bloga, wszystko jest schludne i tworzy spójną całość. A post cudowny :)
    Pozdrawiam cieplutko, Daria
    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. zdjecia bardzo mi się podobają! jednak tak jak ty, w ogóle niestety nie czuje magii świąt. na Wigilii czyłam sie po prostu jak na obiedzie. wszystko przez przedwczesne promowanie prezentów, choinek, reklamy. wszystko psują

    pozdrowionka, wesołych świąt!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdjęcia i tak są ładne, a wolne od szkoły potrzebne jak nic nigdy wcześniej!

    W wolnej chwili zapraszam ------>http://lifemerryblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana! Chciałabym Ci życzyć wszystkiego najwspanialszego na święta - dużo zdrowia, szczęścia, uśmiechu, samych sukcesów i spełnienia marzeń! Mam nadzieję, że spędzisz te święta we wspaniałej, radosnej atmosferze w gronie najbliższych Ci osób!

    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie piękne zdjęcia.
    Wesołych Świąt.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne fotografie! ^^
    Obserwuję :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Też się cieszyłam, że wreszcie wolne. Zresztą nadal się cieszę z tego powodu :) Cudowne są te dekoracje na ulicy :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Such amazing pictures :)
    I really like the feeling, if the city is covered with lights.
    xx Katha
    showthestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne zdjęcia! Ogólnie Białystok jest ładnym miastem :) Zapraszam do siebie: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwierz mi, ja też nie czuję tego klimatu ;) I po świetach również nic nie czuje.. moze to przez brak sniegu? I bardzo brakuje mi widywania miasta nocą..
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne zdjęcia. Uwielbiam widoki miast nocą :)
    Pozdrawiam claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładnie :)
    Moje miasteczko też jest odzobione na święta dosyć ładnie :D
    BLOG
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  43. Zdjęcia są przepiękne, gratuluję ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja tez w tym roku byłam kompletnie wykończona szkołą :( zdjęcia rewelacyjne!
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  45. Wesołych Świąt!
    Bardzo ładne zdjęcia!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Dla mnie tegoroczne swieta to po prostu czas na odpoczynek nie ma tutaj mowy nawet o jakiejs magii swiat, bo w ogole swiat nie czulam w tym roku.. Mimo ze na zdjeciach jest noc to jakosc i kolory sa super. Bardzo ladnie wyszly :) buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Osobiście nie przepadam za świętamn, ale zdjecia są cudne ♥
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale piękne zdjęcia! Świąteczne miasto wygląda magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Przepiękne zdjęcia! Mają niesamowity klimat. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Zdjęcia genialne! Magia świąt na 1oo%! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Zdjęcia są świetne, szkoda,że już po świętach
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja w tym roku wyjątkowo nie odczuwałam atmosfery tych świąt i szczerze mówiąc jestem rozczarowana.

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y
    blackeley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne zdjęcia ^^

    Czy ja dobrze widzę, że to mój kochany Poznań? :P

    games-of-form.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger