8:23:00 PM

Pizza


Cześć!
Nigdy tu o tym nie wspominałam, ale uwielbiam case do telefonów. Lubię kiedy mój telefon ma ciekawe "ubranko", które dodatkowo go chroni. W swojej kolekcji mam już kilka, ale tego nigdy za mało, więc postanowiłam zamówić kolejne.
Z pomocną przyszła mi strona Funnycase.pl . Na stronie znajdziecie wiele różnych etui na wasze telefony i nie tylko, ponieważ mamy do wyboru wiele akcesoriów GSM. Wybór jest dość duży, bo mamy case wykonane z różnych tworzyw, na przykład: gumowe lub jelly.

Najciekawszą opcją, która jest na tej stronie jest to, że możemy zaprojektować swoje własne etui. Kiedy znajdziemy na stronie, wybierzemy swój model telefonu przechodzimy do miejsca, w którym projektujemy swojego case. Nadruk możemy wybrać z tych dostępnych na stronie, ale co ciekawsze możemy przesłać własny obrazek. Według własnego uznania możemy dostosować: ramkę, tekst, efekty czy tło.
Ja wybrałam motyw pizzy, jako jej wielka fanka. Zaprojektowanie case nie zajęło mi dużo czasu, motyw wybrałam z tych dostępnych na stronie. Jakość wykonania etui jest dla mnie 10/10. Nadrukowany obrazek trzyma się dobrze i jest dokładnie taki sam jak na stronie.
Projektowanie własnego etui to świetna sprawa, bo możemy stworzyć coś co w 100% się nam spodoba. Jeśli ktoś z Was szukał akurat jakiegoś etui na telefon to serdecznie polecam tą stronę!

17 komentarzy:

  1. Nie lubię takich etui, gdzie są takie nadruki, za to najważniejsze aby Tobie się go dobrze nosiło ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam 2 cas'y od Tej firmy :) Zaprojektowanie to fajna sprawa :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy case :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna obudowa :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam pizze! świetne etui

    maaadnajt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne etui ;3 mam również z tej strony, tylko że oblepione nazwami zespołów muzycznych c;
    |M Ó J B L O G|

    OdpowiedzUsuń
  7. Super etui ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No no smakowite etiu;d hehe fajna sprawa;)

    Zapraszam do mnie: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o tej stronie! Świetny case :)

    Buziaki!
    b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też słyszałam o tej stronie! Mają piękne wzory przy projektowaniu :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Super strona, dzięki, że mnie oświeciłaś, że taka istnieje :D Pizzowy case bardzo fajny, chociaż ja jakąś wielką fanką pizzy nie jestem :D

    http://enkinderjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super, że można sobie samemu zaprojektować. Wygląda smakowicie, haha :))


    michalinm.blogspot.com
    www.instagram.com/michalinamarcisz

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger