8:23:00 PM

November


Cześć!
Mamy już listopad, szczerze mówiąc to średnio przepadam za tym miesiącem. Jak dla mnie mimo tego, że uwielbiam jesień jest już za szybko ciemno i za ponuro. Nie lubię wychodzić ze szkoły, kiedy jest już prawie ciemno. Jedynym plusem tego miesiąca jest fakt, że coraz bliżej do świąt. Na kilku blogach widziałam już, że trwa odliczanie do świąt. Sama jeszcze tego nie robię, ale już nie mogę się doczekać świątecznego czasu. 
Tak jak mówiłam szybko robi się ciemno i jest pochmurno, a to zdecydowanie nie przyczynia się do ładnych zdjęć. Na sobie mam nową kurtkę, która bardzo mi się podoba, ale niestety ma trochę za krótkie rękawy. Co ciekawe bluza, którą również mam na sobie też ma za krótkie rękawy... Nie wiem czy moje ręce są takie długie czy te ubrania są jakieś nieproporcjonalne :D.



25 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, nwm czy to pomogło, ale poklikałam :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia! Obserwuję i zapraszam do mnie :) michalinm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nie lubię tego miesiąca:(
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj prawda! Święta coraz bliżej. Już nawet wczoraj widziałem reklamę świąteczną.
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow śliczna stylizacja ♥
    Kurtka jest boska, napewno cieplutka
    Świetny post
    Cudowne zdjęcia
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ogólnie nie przepadam za jesienią, jednak w listopadzie tez właśnie lubię to, że po nim jest grudzień, czyli początek świat, które uwielbiam :D. Bardzo ładna stylizacja :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja. Kurtka jest cuuudowna!
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka jest genialna! Ładna sesja ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj no niestety coraz wiecej zimna taka pora;) Fajne zdjęcia;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie:by Arek

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz <3
    a listopad nie jest taki zły haha!

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo nie lubię tego, że już o 16 jest ciemno. Człowiek automatycznie czuje się tak, jakby było ze trzy godziny później :/ Kurtka śliczna, ale rzeczywiście krótkie rękawy, pewnie bym marzła, bo ja to uwielbiam mieć za długie rękawy :D

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie taka pogoda jest właśnie idealna do zdjęć, śliczna bluza :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam takie same odczucia co do listopada. Zdjęcia wyszły piękne, a dłygość rękawów nie rzuca się w oczy więc jest ok ;p
    💦YOZIZIRA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękna kurtka, no i ten puszek :3
    pozdrawiam,
    http://ylali.blogspot.com/ - odpowiadam na obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  16. kurtka super, ale rzeczywiście masz rękawy za krótkie, może krawcowa szyjac kurtkę pomyliła się ;-)

    http://kamilaocieczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniale wyglądasz, pomagam - 41,20$, 11,82$ :)
    Mogłabyś poklikać w linki w poście TU ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja osobiście uwielbiam tą porę roku aczkolwiek jak chodziłam jeszcze do szkoły to też miałam ten problem, że nie przepadałam za tym, że rano ciemno jak wychodzę i jak wracam znowu ciemno to fakt, nie było zbyt fajnie ;/
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie kliknięte 1- 41,20$ 2- 11,82$ ;)
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia! Przy okazji zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurtka przeboska! :) ile czekałaś na paczke?
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger