9:50:00 AM

GOLD AND STRIPES


Cześć!
Kilka dni temu otrzymałam propozycję współpracy ze stroną trendmania.pl. Jako, że jak już wspomniałam wcześniej, uwielbiam case na telefon to zgodziłam się bez wahania. Strona ta ma w sprzedaży obudowy oraz różnego rodzaju akcesoria do telefonów.
Wybór był ciężki, ponieważ wybrać jedną obudowę z tak wielu fajnych, które tam znalazłam było nie lada wyzwaniem. Ostatecznie wybrałam Obudowę Gold and Stripes w wersji twardej. Poprzednia, którą pokazywałam we wcześniejszym poście była gumowa i teraz z perspektywy czasu oceniam ją na beznadziejną. Co do jakości obudowy- wydaje się być solidna. Jest bardzo twarda, więc na pewno ochroni telefon podczas upadku. Przesyłkę otrzymałam w ekspresowym tempie, więc jest to ogromnym plusem. Strona ma ogromny wybór case na telefon, więc jestem pewna, że każdy z Was znajdzie tam coś dla siebie.

Case- klik

30 komentarzy:

  1. Case prezentuje się naprawdę ładnie! Sama już w sumie od wakacji zbieram się do zakupu jakiegoś, ale jakoś się nie złożyło :D

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne jest to etui, chyba sama sobie takie sprawię ;)

    www.boroviecka.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! świetny jest :D

    www.casperfashion.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę fajna obudowa, tak jak wszystkie inne, które znajdują się na stronie. Właśnie czegoś takiego szukałam dla siebie.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne to etui, bardzo w moim guście :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Case jest śliczny ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię odwiedzać tę stronę, bo naprawdę jest tam wiele fajnych caseów i fajnych wzorów a ten wygląda bosko :D
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny case ;)
    emilkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Case prezentuje się świetnie! Koniecznie muszę odwiedzić tę stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny case *.*
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo może kupię sobie jakiś case na prezent świąteczny :)
    www.martawbu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny case, ja właśnie też planuję zamówić jakiś na mój telefon ;)


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna! Trafiła idealnie w mój gust.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa obudowa, taka oryginalna

    dressupwithpatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Choć nie przepadam za taki brokatowym złotem - świetny case!

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że nigdy nie widziałam takiego case'a co jest plusem, bo raczej wszyscy mają takie same ;) Ja np mam przezroczysty (oczywiście zżółkł) i pod spodem mam wsadzone zdjęcie ;) Chyba też musze zainwestować w nowy xD
    Świetny blog :) Obserwuję i pozdrawiam :*
    https://dorota-roza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny jest ;) strona ma naprawdę świetny asortyment ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej, jaki super case! Jeszcze nie miałam okazji wypróbować nic z tej strony ale dużo fajnych rzeczy o niej słyszałam, więc może się skuszę ;)
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam obudowę na podobnej zasadzie i świetna jest ^^

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Case wygląda świetnie :D !
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Przydałoby mi się takie :) błyszczałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny, oryginalny case. Podoba mi się :)


    Pozdrawiam, Peensieve

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger