9:06:00 PM

Album wspomnień


Cześć!
Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam zatrzymywać wspomnienia, szczególnie w postaci zdjęć. Na wyjazdach czy ważnych chwilach staram się robić ich jak najwięcej , abym kiedyś mogła do nich wrócić. Świetnym pomysłem na zatrzymanie wspomnień jest stworzenie swojego albumu.
Ja swój stworzyłam na stronie Printu.pl. Aby stworzyć swojego instabooka nie trzeba posiadać konta na instagramie, zdjęcia można dodać z facebooka czy komputera. Zdjęcia możemy układać w różnych kombinacjach oraz dodawać swoje napisy. Jak widać niżej, postawiłam na taki sam schemat na każdej stronie- na lewej kartce jedno zdjęcie, a po prawej cztery. Pod każdymi zdjęciami umieściłam podpis kiedy i gdzie były wykonane.
Uważam, że ten album wspomnień nadaje się idealnie na prezent, możecie dać go na przykład swojej najlepszej przyjaciółce z waszymi zdjęciami.





Mam dla Was zniżkę -15% na kod "agnieszkaes". 
Instabook (kilk)

Co uważacie o takiej formie zatrzymywania wspomnień? 

29 komentarzy:

  1. Piękny i estetyczny ten instabook! Wspomnienia na zdjęciach to najlepsza rzecz pod słońcem, wszystkie inne rzeczy skończą się i przeminą, a wspomnienia zostają na zawsze ;)

    slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój instabook wygląda naprawdę świetnie - jest taki minimalistyczny i wszystko do siebie pasuje :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia😍
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię taką formę zatrzymywania wspomnień :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten instabook jest genialny! Już długo myślę żeby taki sobie zrobić :)
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie albumy to świetna pamiątka! :)

    Chcesz dostać zegarek ZA DARMO? Zajrzyj tutaj:
    KLIK KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Same mamy takie albumy- świetna sprawa!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się te Instabooki :) Fajny sposób na wykorzystanie zdjęć! Bardzo ładnie i przejrzyście wyszedł Ci twój album ;)

    / Zapraszam na mój blog / - Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny album <3 Podobny dostałam od przyjaciółek na urodziny <3

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku takie albumy to na prawdę swietna sprawa;)
    Bardzo lany;)
    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Łoooo, zawsze marzylam o takim instabooku albo samych zdjeciach niczym z polaroida!
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się te Instabooki są takie estetyczne i urocze :) Zamierzam jednak zamówić go pod koniec roku szkolnego, bo szykuje się wycieczka do Szkocji, a stamtąd przywiozę masę zdjęć :D

    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  14. Boski!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM
    facebook



    OdpowiedzUsuń
  15. Taki album jest naprawdę świetny!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam od nich fotoksiążkę, a teraz czekam na Instabook ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne! :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I właśnie takie dokumentowanie wspomnień uwielbiam :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie albumy to naprawdę świetna sprawa

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też niedawno robiłam własnego istabooka, polecam każdemu :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny, minimalistyczny -> cudowny♥
    Też uwielbiam zatrzymywać wspomnienia w postaci zdjęć, czy filmików. Ostatnio właśnie widziałam jak reklamuję album gdzie wczytując kod, możemy później obejrzeć filmik na laptopie, geniusz ;o
    Ściskam c:
    vatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa sprawa ja lubię wywoływać zdjęcia i sama tworzyć albumy. Myślę, że jest to fajna pamiątka na lata. przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę, że to super pomysł na prezent dla bliskiej osoby. Albo po prostu dla samej siebie, to przedłużenie jakichś wspaniałych wspomnień, które możemy zachować na dłużej :)

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie albumu pełne zdjęć, naprawdę przywołują wiele wspomnień, jest to lepsze niż zwykłe pliki zapisane po prostu na komputerze.. <3 no i świetny pomysł na prezent!
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Albumy to chyba najlepsze co może istnieć, skorzystam z tej strony na koniec szkoły, by mieć jakąś pamiątkę :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześlicznie Ci to wyszło *-*
    Osobiście ciągle zastanawiam się nad tym pomysłem, ale raczej nie dla mnie ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger