1:56:00 PM

Sweater weather


Cześć!
Jesień zaczęła się już w 100%. Przez ostatnie dni ciągle padał deszcz i gdyby nie to, że musiałam wychodzić z domu, to nawet by mi się cieszyła. Najlepsze  w tym wszystkim jest to, że w końcu mogę zacząć nosić moje ukochane swetry. 
Szkoła trwa już ponad miesiąc, a ja nadal nie mogę się przyzwyczaić do niej. Nie umiem przestawić się z "trybu" wakacyjnego na naukę. Kiedy wracam o 16 do domu, to nie marzę o niczym innym tylko o odpoczynku. Tona zadań z matematyki czy z geografii nie jest tym co chcę roić wieczorami, no ale niestety, muszę. Rozszerzenia dają ciągle o sobie znać w postaci kartkówek czy sprawdzianów, a to dopiero początek ;_;. Mam nadzieję, że w końcu przyzwyczaję się do szkoły i zamiast oglądać ciągle te same odcinki serialu zacznę się uczyć.




Szalik- Twinkledeals | Zegarek- Twinkledeals | Sweter- Twinkledeals

Warto zajrzeć:

Jak u Was w szkole?

31 komentarzy:

  1. Uwielbiam swetry! Twój jest bardzo ładny ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacja , włosy też :)
    Zapraszam do mnie , odpowiadam na wszystkie obs :)
    katjanakarolinaa@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, swetry już nie muszą się chować głeboko w szafie ;))

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki masz przepiękny szal, ja też się nie mogę przyzwyczaić do szkoły :( niestety, śliczna stylizacja !

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam nosić swetry ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też kocham swetry! A co do szkoły - łączę się w bólu.
    owgirlblog.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam rozszerzeń, ale mam dużo innych przedmiotów, które muszę wykuć :)
    Ładnie wyglądasz!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak samo jak Ty, jesienią uwielbiam nosić sweterki! <3 karolinaaag

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia 💕
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz! Ja również wracam bardzo późno do domu i moim marzeniem jest tylko odpoczynek, a tu tony zadań, kartkówek i sprawdzianów. No ale nie jestem robotem i odpocząć sobie muszę :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia! Mam nadzieję, że w końcu przyzwyczaisz się do nauki 😌 Pozdrawiam ❤
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny zegarek! :) a ja już nie mogę się doczekać aż zacznę szkołę językową haha :P a potem pewnie bede narzekała :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również nie mogę się przestawić. Najchętniej nie wychodziłabym z łóżka, a cóż - w nowej szkole dają nam nieźle popalić.
    Świetny sweterek :)

    Buziaki!Sandra
    B-saandra.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny zegarek, który dodaje elegancji stylizacji :D
    Zapraszamy do nas https://nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Swetry to jedna z nielicznych rzeczy, które lubię w jesieni.
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeżeli chodzi o moją szkołę to skupiłam się w tym roku na przedmiotach maturalnych, całkowicie olewając te ,,zapychacze" w planie lekcji jak wos wok itp. I jak na razie ta metoda jest dość skuteczna. Pozdrawiam i zapraszam serdecznie

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz ślicznie! Ja bardzo często wracam ze szkoły o 15 i marze tylko o tym, zeby isc spać, a tu korki, nauka i obowiązki. No, ale cóż, jakoś musze znalezc czas na odpoczynek ;D


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  18. Też nie mogę się jeszcze przestawić na naukę, chociaż jest coraz lepiej :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytając tę notkę chciałabym wrócić do drugiej klasy liceum, było tak łatwo haha Doceniaj to co jest teraz i ucz się, bo w klasie maturalnej będzie piekło! :(
    Śliczna <3

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super sweter :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny sweter, klik - 8,55$, 4,04$, 20,42$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. O tak, swetry to ta część garderoby, którą uwielbiam bo takie zwykłe wdzianko może zmienić stylizacje o 100%. :)
    szkoła? czasem ciężko, ale nie będę nawet porównywać mojej nauki w III gim z Twoimi rozszerzeniami ^^
    Pięknie Ci w tym kolorku włosów. :)

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny sweterek! Taki mi sie wlasnie najbardziej podoba :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowny zegarek :)
    pozdrawiam cieplutko ;)
    http://igapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny szalik ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiedziałam, że mnie poleciłaś! Bardzo dziękuję :) Szkołę tak naprawdę odczuwam dopiero od tego tygodnia. Wszystko razem skumulowało się jak zwykle pod koniec miesiąca. Jesień bez swetrów nie jest możliwa :D

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger