8:39:00 AM

Jesienny haul


Cześć!
Jako, że ostatnio na blogu panuje (i jeszcze będzie panował w kolejnym poście) jesienny klimat pomyślałam, że czas pokazać co ostatnio kupiłam. Jest dość sporo kosmetyków i kilka rzeczy z chińskich stron, których nie mam jak pokazać w stylizacji, więc postanowiłam dodać je do haul. 







O rzeczach nie mogę za wiele powiedzieć, bo kilka kupiłam na trwających promocjach w Rossannie. Jedynie mogę Wam polecić lakiery do paznokci z Golden Rose bo są świetne. Kosztują bardzo mało i trzymają się bardzo długo na paznokciach.  Jeśli coś jeszcze z przypadnie mi do gustu to na pewno podzielę się z Wami moją opinią w poście z ulubieńcami :).


Kurtka- Sammydress | Bluzka- Rosegal | Sweterek- Rosegal | Portfel- Rosegal | Halloweenowa wyprzedaż na Rosegal
*Jak zawsze przepraszam, że rzeczy są takie pogniecione.
Te zamówienie jest nie  do końca udane. Dwie pierwsze rzeczy nie są dla mnie, bo jeśli ktoś kilknął w linki, to wie, że są męskie. Obie rzeczy są chyba najlepsze z tych, które tu pokazuję. Sweterek niżej to totalny niewypał. Jest on w rozmiarze "one size", czyli teoretycznie powinien pasować, ale niestety jest on o wiele za mały. Tak to już jest z rzeczami one size, raz pasują, a raz nie. Ostatnia rzecz to zaspokojenie mojego wewnętrznego 5 latka. Kiedy zobaczyłam to na stronie nie mogłam się powstrzymać i koniecznie musiałam to zamówić! Portfel (bo chyba mogę tak to nazwać) jest świetny i sprawdzi się jako mała kosmetyczka.

Kupiłyście coś na promocji w Rossmannie?

28 komentarzy:

  1. Uwielbiam produkty z Golden Rose ;) Ciekawi mnie ten płyn micelarny, często pojawia się na blogach. Muszę go kiedyś przetestować :D

    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam lakiery z GR, mam ich naprawdę sporo :)
    Jedynie co kupiłam na promocji w Rossmanie to matowa szminka z Lovely, która świetnie się sprawdza :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lakiery z GR i ten płyn micelarny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakiery z GR są świetne, uwielbiam je!
    Portfel jest cudowny
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą pomadkę z Wibo, ale nie miałam okazji jeszcze się nią pomalować.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory lakierów są naprawdę fajne. Portfel jest naprawdę uuuuuuroczy haha :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten płyn z Garniera tylko w wersji różowej - super produkt ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne rzeczy kupiłaś! Kolory lakierów są cudne! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super lakiery!
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic nie kupiłam na promocji w rossmanie,ponieważ nie miała okazji tam być.
    Ale ty kupiłaś świetne kosmetyki!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne kosmetyki, poklkałam w linki :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten puder z Rimmela <3 Super matuje.
    http://themilqaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super są te lakiery z GR. Mam i polecam! <3
    ZAPRASZAM DO SIEBIE: http://photoalexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ten olejek z elseve, i sprawdza sie dobrze, jak dla mnie. a jezeli chodzi o ten plyn z garniera, to tez mialam tylko ze rozowy i bardzo go lubilam :) fajne zakupy, mam nadzieje, ze produkty przypadna ci do gustu :)

    AALLEEKKSS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam lakiery z GR oraz ten puder, innych kosmetyków jeszcze nie miałam okazji testować :D Niestety tak jest z tymi chińskimi stronami, trudno by każda paczka była udana.
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też bardzo lubię te lakiery z GR, mają bardzo ładne kolory. A taki portfel też mam, tyle że z kotkiem i (co odkryłam ostatnio) świeci w ciemności :D

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy :)
    Mam taki sam tusz do rzęs i jestem zadowolona.
    Właśnie miałam kupić taką szminkę, ale inny odcień :)
    Ładne lakiery :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super kosmetyki :D
    Lakiery od razu mnie zainteresowały :D Piękne kolory :D
    Śliczny sweterek :D

    Zapraszam :)

    grlfashion.blogspot.com

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Również uwielbiam lakiery z Golden Rose,są świetne! :)

    zapraszam do siebie:http://mvzzle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten puder z rimmel jest super, sama posiadam.

    http://elepphantblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie świetne rzeczy :). Ja na promocjach w rossmanie nie kupiłam nic, bo we wszystko zaopatrzyłam się wcześniej :D.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałam kupić tą szminkę z wibo ale przez przypadek wzięłam inną :(
    Oczywiście na promocji kupiłam kilka produktów ;)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Olejek w moim stosowaniu sprawdza się bardzo dobrze a co najważniejsze działa. Lakiery z GR co tu dużo mówić są idealne!
    KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  24. O wszystkich tych kosmetykach słyszałam, są naprawdę bardzo fajne ;)


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten puder jest świetny, tylko się strasznie kruszy :(
    Pozdrawiam!:*
    https://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny haul! Kosmetyki super, portfel meega! ❤
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger