8:52:00 PM

3 rzeczy za, które lubię jesień


Cześć!
Każda pora roku ma w sobie coś za co ją lubię, ale jesień jest chyba na pierwszym miejscu ze wszystkich. Wiadomo, że ma jakieś swoje minusy, na przykład: często pada i wieje, jest coraz zimniej, a z rana jest ciężej niż zawsze wychodzić z ciepłego łóżka, ale z pewnością ma też jakieś plusy.  Pomyślałam, że fajnym pomysłem na post będzie, to dlaczego tak właściwie lubię jesień. Znalazłabym pewnie jeszcze kilka innych rzeczy, ale te, które tu przedstawię są moimi ulubionymi. 



SWETRY I SZALIKI
Zdecydowanie swetry są najlepszą rzeczą, która jest w zimnych porach roku. Mogłabym mieć ich jak najwięcej się da i chcieć jeszcze więcej. Są wygodne do noszenia i ciepłe, a to chyba jesienią czy zimą najważniejsze. W tym roku moją kolejną miłością stały się szaliki. Zdążyłam się już zapatrzeć w 4 nowe sztuki, ale coś czuje, że to nie będzie wszystko. Tak jak swetry, szaliki są ciepłe i do tego świetnie wyglądają. 

DŁUGIE JESIENNE WIECZORY
Kto z nas nie lubi wieczorem obejrzeć  filmu czy serialu, popijając herbatę w jakimś ciepłym miejscu, na przykład pod kocem? Ja osobiście uwielbiam oglądać filmy i seriale właśnie w takie wieczory. Fajnie jest też kupić kilka zapachowych świeczek i podczas naszego seansu je odpalić. Po prostu idealny wieczór!

KOLORY ZA OKNEM
Spadające liście, które mają masę różnych kolorów to jak dla mnie kolejny plus jesieni. Są idealnym tłem do robienia zdjęć lub idealnym modelem. Spacery z widokiem takich kolorowych liści są super!




Szalik- Zaful | Koszula- Rosegal

Za co Ty lubisz jesień?

60 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, ja niezbyt lubię jesień ale kto wie może w tym roku się do niej przekonam :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia!
    ZAPRASZAM DO SIEBIE: https://photoalexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bardzo lubię jesienne wieczory, a jesień nie składa się tylko z zimna i deszczu ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  4. Swetry, które również uwielbiam i piękne krajobrazy za oknem są zdecydowanymi plusami jesieni :D.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ładne zdjęcia!
    Ja zdecydowanie kocham jesień za podobne powody, co ty :)
    Najbardziej mnie urzeka sam klimat jesienny.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kocham jesień za ten klimat pomarańczu-czerwieni... ciepłe swetry, cynamonowe świeczki, smaczną herbatę i dobrą książkę! - to kojarzy mi się z jesienią najbardziej ;)

    ALL PASTEL WORLD ♦ written by Natally

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam jesień za świeczki i swetry, ale strasznie nie lubię noszenia czapek, które niedługo się zacznie :)

    http://pineapplegirlsblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się! Uwielbiam, także to w jesieni! <3 <3
    Zapraszam bardzo gorąco do mnie! Dopiero zaczynam! :)
    wenaroni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesień jest cudowna, dopóki właśnie te kolory za oknem się nie skończą ;) Jak opadną wszystkie liście i przyjdą deszcze, to marzę tylko albo o pięknym białym śniegu, albo o wiośnie :)

    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam jesień za to że można w końcu zacząć nosić grube swetry ;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia! Ja uwielbiam jesień przede wszystkim za atmosferę ale też za to, że można chodzić w gruuubych ciepłych swetrach z herbatą i dobrą książką ;-) Albo patrzeć przez okno na deszcz <3
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym mieć na tyle czasu, żeby sobie pozwolić czasami na taki wieczorny relaks :)
    Fajne zdjęcia macro :)
    pozdrawiam!

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesień jest najpiękniejszą porą roku, ale i tak wole jak jest cieplej
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia! W tamtym roku pisałam podobny post! Ja też uwielbiam jesień za sweterki i kolorowe drzewa ❤
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie też jesień jest na 1 miejscu, i podobnie jak ty też ja lubie za swetry i kolory za oknem, ale również za to że można siedzieć przed kominkiem w za dużej bluzie i długich skarpetkach i popijać ciepłą herbatke ♥ śliczne zdjęcia!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie zima i jesień są zdecydowanie moimi ulubionymi porami roku ;) Kocham jesień za to zimno ( nienawidzę gorąca) , wspaniałe kolory i ten cudowny klimat :) Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia! :)
    a jesień..za ten klimat i długie chłodne wieczory z książką i kubkiem ulubionej kawy :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja szczerze mówiąc nie przepadam za jesienią i jedynym plusem są dla mnie tylko moje urodziny, ogólnie jestem zmarzluchem i dlatego jak ciągle czuje to chłodne powietrze itd. to jakoś nie mogę polubić innych pór roku prócz lata :D
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  19. ja bym dodała jeszcze premiery seriali, tak to w 100 % mam to samo ;)
    |M Ó J B L O G|

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię jesień ♥
    Swetry i ciepłe ubrania - uwielbiam.
    Picie gorącej herbaty, oglądanie seriali i filmów pod koniec = idealny wieczór.
    Tak jak pisałaś, każda pora roku ma w sobie coś dobrego :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesień lubię z tych samych powodów co ty.
    Lubie każdą porę roku.W każdej jest coś wyjątkowego.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorowe liście to jest to! ;) Kocyk+kakao też jest super opcją ;p
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja kocham jesień, jest to zdecydowanie moja ulubiona pora roku. Kocham ją właśnie za tą niepogodę - deszcze, wiatry, oraz za liście wirujace w powietrzu. Idealny nastrój do siedzenia w domu pod kocem i czytania książek przy rozpalonym kominku.
    Pozdrawiam.
    modajesienzima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ja lubie lesien gdy jest kolorowo i cieplutko, natomiast jak pada deszcz i wieje mocny wiatr to juz nie za szczegolnie ;3

    zapraszam na nowy post! odwdzięczam się za każdą obserwację ;)
    http://justemsi.blogspot.com/2016/10/filharmonia-im-mieczysawa-karowicza-w.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja pomimo tego, że uwielbiam w jesieni piękne krajobrazy i sweterki to nie potrafię się przekonać do tej pory roku. Zimno i częste opady chyba mnie za bardzo przytłaczają.

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię jesień właśnie za te same powody co Ty!
    Śliczna koszula!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Osobiście lubię jesień tylko i wyłącznie za możliwość tworzenia świetnych stylizacji dzięki wszelkim akcesoriom: czapki, szaliki, botki, płaszcze. Pogoda za oknem, rutyna i te szarobure deszczowe dni nie pozwalają mi na lubienie jej.
    Buziaaki <3

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie 😘
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię jesień :) ładne zdjęcia.
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia!
    Jesień to moja ulubiona pora roku <3
    MÓJ BLOG - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja kocham jesień za kolory-w modzie, makijażu na zewnątrz oraz za buty bo kocham botki ♥ Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne zdjęcia. Ja lubię jesień, ale to chyba nie jest moja ulubiona porą roku.
    Zdecydowanie cenię w niej te wszystkie wymienione przez Ciebie rzeczy. Do nich fołączyłabym jeszcze osobny punk: Za kolorowe liście. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    pasjealifasion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowe zdjęcia. Masz bardzo ładna buzie :)
    Ja uwielbiam jesień urodziłam się w listopadzie i czuje sie ze jesien to moja pora roku. Przez te piekne kolory grzyby :)
    Pozdrawiam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Za jesienią kryję się dużo więcej plusów niż się nam zdaje :). Też uwielbiam te trzy rzeczy ♥

    http://ania-ania3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. hi amazing blog, if you wanna follow eachother via GFC plz let me know
    imiblog25.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. ze wszystkim się z tobą zgadzam, kocham jesień ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta. Dlatego promuj swojego bloga za darmo. Łap ode mnie link i zostaw komentarz jak Ci się podobało.

    http://www.youboost.pl/blog/nasze-uslugi/90-sposobow-na-pozyskanie-darmowych-linkow-do-bloga-strony-czy-sklepu

    OdpowiedzUsuń
  37. kolory za oknem owszem jeśli tylko nie pada
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja uwielbiam jesień dokładnie za te same rzeczy co ty, to jest moja druga ulubiona pora roku i nie mogę się już doczekać zimy :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawy post, ja dokładnie za to samo uwielbiam jesień, jednak szczególnie za wieczory z kocykiem i kubkiem herbaty ♥
    Świetne zdjęcia!

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja tam za jesienią nie przepadam, bo w tym okresie najczęściej choruję. Cudne zdjęcia :)
    www.world-madi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne zdjęcia c;
    Jesień jest piękna, lecz pogoda zawsze mnie odstrasza :c
    Julciik.blogg

    OdpowiedzUsuń
  42. tez uwielbiam jesień, za to, że moge się opatulić w koc i sweterek.
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne zdjęcia. :) Bardzo mi się podobają. Ja nie przepadam za jesienią.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Tak samo jak Ty bardzo lubię jesień, a wręcz jest ona moją ulubioną porą roku.
    Mam obsesję na punkcie swetrów i ciepłych skarpetek, więc cały rok czekam tylko na to :)

    https://nataliakrawczyk.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  45. Muszę wybrać się na zakupy swetrowe, bo zdałam sobie sprawę ile lat temu kupowałam ostatnie. Do Twojego zestawienia dodałabym jeszcze piękne jesienne światło przebijające przez drzewa w słoneczny dzień i idealną pogodę do czytania mnóstwa książek, kiedy na dworze deszcz :)

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Jedynie za co lubię jesień to oczywiście piękne, kolorowe krajobrazy :) Tak to jest to dla mnie najgorsza pora roku :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  47. Fakt, jesien ma w sobie wiele ciekawych rzeczy. Ooo tak długie wieczory są super;)
    Swietne zdjęcia. Jestem tutaj pierwszy raz ale nie ostatni;)
    Dołączam do obserwatorów.

    Pozdrawiam.

    Zapraszam do mnie: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja tez lubie kazda pore roku. We wszystkim trzeba doszukiwac sie plusow no a minusy zawsze sie same znajduja. Zgadzam sie, swetry, szaliki, koce i herbaty- kocham podczas okresu jesiennego, a takze piekne kolorowe liscie, drzewa i czesto zauwazam teraz piekne wschody i zachody slonca. I caly czas widac ksiezyc i gwiazdy. Powietrze jest takie swieze i czyste :) piekne zdjecia, szczegolnie w takiej jakosci oglada sie je bardzo przyjemnie. Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam jesień! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie lubię jesieni. Jestem ciągle senna, szybko robi się ciemno, przez co muszę po ciemku wracać z uczelni. Jedynym plusem są ładne krajobrazy, niestety kolorowo jest tylko na początku jesieni. ;)

    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też kocham jesień za to co napisałaś. Śliczne zdjęcia. Zdecydowanie widac na nich jesienny klimat :)
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. W moim przypadku jesień to ulubiona pora roku. Jesienne wieczory są naprawdę cuudowne! Zdjęcia oddają świetny klimat. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  53. Kocham jesień własnie za podobne atrybuty co Ty. Również uwielbiam siedzić i wygrzewać się w ciepłych swetrach, nosić je i własnie niedługo ruszam na łowy w poszukiwaniu nowych haha :) Kocham te wieczory, kiedy mogę zapalić świeczki w pokoju i oglądnąć dobry film z herbatą w ręce. I te ciepłe kolory za oknem...no piękna pora roku mimo wszystko :)
    Mój blog-klik!:)

    OdpowiedzUsuń
  54. rok temu byla jesien dla mnie ok, ale w tym roku chyba nie bedzie, bo jakos smuci mnie ta pogoda, ale oczywiscie sa plusy, tak jak napisalas dlugie jesienne wieczory z herbata i swieczka i osoba przy boku no i oczywiscie mozna zalozyc duuuuze swetry. pozdrawiam bede wpadac ! :) podoba mi sie twoj blog, jestes sliczna

    aalleekkss.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja uwielbiam jesień. Niektórzy nie lubią deszczu, a ja go uwielbiam. Uwielbiam to, że w końcu po ciepłej [porze nadchodzi zimno. Pojawiają się kolory. Własnie w jesień mam najwięcej chęci an oglądanie seriali. Tak jak Ty uwielbiam swetry i świeczki zapachowe :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne zdjęcia :)
    Jesien da sie lubic...
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  57. Najbardziej uwielbiam kolory drzew <3

    Zapraszam do mnie :)) michalinm.blogspot.com

    Instagram- michalinamarcisz

    OdpowiedzUsuń
  58. super zdjęcia
    Ja bardzo lubię jesień, ponieważ wychodzą bardzo ładne zdjęcia.
    http://juleczkazon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger