9:00:00 PM

Autumn inspirations


Cześć!
W końcu mamy wyczekiwaną przeze mnie jesień. Chyba jest to moja ulubiona pora roku wraz z zimą. Miałam już dość tych wrześniowych upałów i szczerze mówiąc cieszę się, że jest już chłodniej. Dzięki tej pogodzie zdążyłam już się przeziębić, co jest u mnie dość dziwne, bo nie choruję wcale. Skoro przyszła już jesień to postanowiłam zrobić post z inspiracjami. Pogrzebałam trochę w internecie i znalazłam kilkanaście fajnych zdjęć, które możecie tu zobaczyć.
Mam też swoje ubraniowe "must have" na jesień. Zdecydowanie są to swetry, uwielbiam je nosić.  Powoli zaczynam się zaopatrywać w kolejne sztuki i z pewnością będę chciała mieć ich jak najwięcej.
Polecę kilka blogów w następnym poście, wystarczy, że podasz ceny trzech dowolnych rzeczy w komentarzu!

63 komentarze:

  1. Lubię oglądać takie zdjęcia. Fajnie wprowadzają w ten jesienny, trochę mroźny klimat :)
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię jesień!
    niestety co roku muszę być przeziębiona w takim okresie roku :/

    zapraszam >>>http://mvrysiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej lubię ciepłe miesiące, choć jesień ma swój fajny klimat :)
    Poklikałam, torebka: $20,99, sweter: $25,99, spodnie: $19,64
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne inspiracje. Kawa jest - jest wszystko :D Dużo zdrówka! Ta pogoda jest straszna, tak nagle zrobiło się zimno i nieprzyjemnie. Czekam na piękną, złotą jesień :)

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne inspiracje *.*. Też się już zdążyłam trochę przeziembic :(.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje, czuć jesienny klimat. :)
    Sweter - $25.99
    Spodnie - $19.64
    Torebka - $20.99

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham jesień za tego typu inspirację <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również uwielbiam jesień, a zdjęcia które wybrałaś mają cudowny klimat :)
    Mój blog-KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowicie przyjemnie patrzy się na takie śliczne inspiracje! Od razu chce się jesieni ;)
    Bardzo ładny zestaw, uwielbiam takie klasyczne outfity :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię takie inspiracyjne posty, też czekałam na jesien, oczywiscie poklikane , bardzo spodobałą mi sie ta torebka, jest całkiem dobrze wykonana i ten naszyjnik tez jest super ^^

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Już myślałam, że tylko mi przeszkadzał wrześniowy upał hah też uwielbiam jesien
    natalie-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne zdjęcia, uwielbiam jesień!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super posy! <3
    Torebka- 20.99$
    Spodnie- 19.64$
    Buty- 41.99$
    ZAPRASZAM DO MNIE: http://www.photoalexx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jesień jak dla mnie to zatrzymanie czasu. Jestem śpiąca, robi się coraz zimniej, a moje łóżko staje się jeszcze większym magnesem niż zwykle. Jedyne co jest fajne jak dla mnie to płaszcze, sztyblety, botki ... moda w jesień to życie;)
    1.25,99
    2.20,99
    3.3,99
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne te obrazki :oo Uwielbiam oglądać takie inspiracje :)
    Torebka - $20,99 ; sweter - $25,99 ; spodnie - $19,64
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia, bardzo inspirujące ;)
    Bransoletka: $3.99
    Torebka: $20.99
    Spodnie: $19.64

    link do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne inspiracje, bardzo klimatyczne:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam posty z inspiracjami, sama przygotowuję coś takiego, chcę żeby wyszło naprawdę super więc mam mega dużo roboty : ) Pozdrawiam i zapraszam do mnie! slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super inspiracje! :D
    bransoletka - 3,99
    torebka - 20,99
    sweter - 25,99
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hejka!
    Super blog i zdjęcia!
    Życzę powodzenia przy prowadzeniu bloga + miłej niedzieli i tygodnia!

    Zapraszam do siebie na bloga :)
    Piszę trochę o sobie, swoim życiu, studiach, zainteresowaniach jak i umieszczam ciekawe zdjęcia.
    Ostatnie notki dotyczą mojej pracy i studiów oraz "Quillingu".
    Poproszę o opinię czy komentarz! :)

    -> Blog: "Drobnostek świat" :)

    Obs za obs, kom za kom! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam oglądać jesienne zdjęcia prosto z tumblr, są bardzo inspirujące.
    Poklikałam :)
    Pozdrawiam Ronn-klik-

    OdpowiedzUsuń
  22. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CALLOFBEAUTY

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam jesien i takie posty!
    http://wingspring.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również uwielbiam jesień :*
    US $ 3.99 , US $ 3.99 , US $ 25.99 ,
    Pozdrawiam,
    https://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki tym zdjęciom jeszcze bardziej się cieszę na jesień.

    bransoletka-$3.99
    torba-$20.99
    sweter-$25.99

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale piękne zdjęcia! :) czuć jesień :D

    http://paranoyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam inspiracje :) Świetne są :0

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie inspiracje. :)
    Ja również się cieszę, że nadeszła jesień i nie mogę się doczekać tych kolorowych, szeleszczących liści. Czekam też na zimę i oczywiście święta, które już już za trzy miesiące. :)
    Odetchnęłam też z ulgą, że upały odeszły i muszą poczekać do następnego lata.

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Post naprawdę super !
    www.lussja.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne inspiracje ;)

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładne zdjęcia znalazłaś. Inspiracje chyba każdy lubi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam inspiracje jesienne to jedne z moich ulubionych inspiracji bo panuje na nich takie cieplo i az czlowiek czuje zapach babeczek waniliowych i herbaty badz kawy <3 O zapachu dynii juz nie wspomne *-*
    Sweterek - $25.99 Torebka - $20.99 Spodnie - $19.64

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne inspiracje, mam nadzieje, że tegoroczna jesień bedzie śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne inspiracje! Najbardziej spodobała mi się torebka :) Butki też są cudowne!


    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://annemcosplay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne inspiracje - w sam raz na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja z kolei niezbyt przepadam za jesienią, ale lubię gdy spadną już tony kolorowych liści :). W taką pogodę lubię "zanurkować" pod kocyk z książką i ciepłym napojem :). Super inspiracje ! Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne inspiracje, poklikałąm :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne inspiracje ♥ Mogę wiedzieć gdzie ich szukasz (na jakich stronach)?
    Oczywiście poklikałam!

    Będę wdzięczna za poklikanie w linki u mnie :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  39. Jesień to również moja ulubiona pora roku, bardzo mnie zawsze inspiruje, oczywiście dopóki drzewa nie staną się łyse, a dni bardzo krótkie. Wczesna jesień to najlepszy czas :)
    Zdjęcia bardzo fajne i klimatyczne, podobają mi się x

    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Też jestem przeziębiona :D. I mój tata też, więc chorujemy razem :P. Takie uroki jesieni. Kliknęłam w linki ;)

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Niesamowite inspiracje! Mnie też już niestety złapało przeziębienie :(
    Poklikałam!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  42. Może jesieni jako pory roku nie lubię, ale inspiracje z nią związane są przepiękne! *.*

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne inspiracje ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo przypadła mi do gustu bransoletka z listy Must have. Pozdrawiam!
    Blog Mavseliny.

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam takie inspo! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Jesień to najlepsza pora w całym roku. Uwielbiam takie zdjęcia. Od razu gdy je zobaczyłam udzielił mi się miły nastrój, chociaż ostatnio u mnie ciepło :(
    $3.99 - bransoletka $19.99 - spodnie $4.99 - naszyjnik

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Czy ja już mówiłam, jak bardzo kocham oglądać takie inspiracje? Po prostu U W I E L B I A M !!! Świetnie połączyłaś wszystkie zdjęcia, mistrzowskie kolaże! Poklikałam w kilka rzeczy ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo spodobał mi się ten sweter i spodnie. Mnie też trochę denerwowały te ciepłe dni, bo rano było zimno jak nie wiem co, a potem gorąco.
    Zapraszam do siebie http://weronika-jaks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne inspiracje! *. *
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Chociaż jesień nie jest aż tak bardzo w moim guście uwielbiam oglądać takie zdjęcia i liście wokół *.*
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. kocham jesień
    po klikane
    3.99
    20.99
    25.99
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  52. Też uwielbiam nosić swetry :) Świetne inspiracje.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie przepadam za jesienią, chociaż te zdjęcia są świetne, piękne! *-*

    Poklikane!
    Buty - 41,99
    Naszyjnik - 4,99
    Spodnie - 19,99

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja lubię jesień, dni mijają mi szybciej, dzięki wieczorom z książkami i gorącą herbatą!
    Świetne inspiracje!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger