1:22:00 PM

Władysławowo

Cześć!
Wczoraj wróciłam z moich długo wyczekiwanych wakacji nad morzem. Po 8 godzinach podróży pociągiem, w którym było bardzo niewygodnie byłam padnięta. Fajnie jest tak jechać na kilka dni, odpocząć, ale muszę przynać, że tęskniłam za moim pokojem i spaniem we własnym łóżku. 

Pogoda niestety nie była taka jaką chciałam. Nad morzem strasznie wiało i nie było mowy o opalaniu, także moje mleczko do opalania ani razu nie zostało użyte :'). Kilka razy udało mi się wejść do wody, która była lodowata, więc sama się sobie dziwie, że tam weszłam. Udało mi się zrobić masę zdjęć, podczas spacerów czy zachodów słońca. Mam jeszcze do pokazania kolejna dawkę zdjęć z Gdyni, ale to już w oddzielnym poście. Mam nadzieję, że zdjęcia się Wam spodobają :).










 Kurtka- Zaful 


Nie mogło zabraknąć zdjęcia gofrów, których przez te kilka dni najadłam się chyba za wszystkie czasy!

40 komentarzy:

  1. Ale mi narobiłaś ochoty na gofra! :) tęsknie za polskim morzem, w tym roku niestety go nie odwiedzę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są świetne!
    Szkoda, że pogoda nie była taka, jak chciałaś.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, ze pogoda nie dopisala, ale widoki nadal swietne. Gofry <3
    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Az zatesknilam za takimi miejscami w Polsce gdzie mozna kupic pamiatki najesc sie gofrow! Ah! *-* Jesli w przyszlym roku zawitam do Polski zdecydowanie musze odwiedziec kilka takich miejsc <3 No bo kto nie lubi kartek pocztowych?
    Szkoda ze pogoda nie dopisala ale przynajmniej masz bardzo ladna kurteczke <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tak mam, że pod koniec nawet najlepszego wyjazdu trochę mi się tęskni a własnym łóżkiem :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, jak ja dawno nie byłam nad morzem! Pięknie tam jest <3 Szkoda tylko, że pogoda nie była lepsza :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Ja nigdy nie byłam nad morzem, muszę to koniecznie nadrobić, bo już mam 18 lat! To nie do pomyślenia, aby mieć takie zaległości w pięknych widokach. Muszę tam jechać jak najszybciej. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja dawno byłam nad Polskim morzem :(

    cudowne zdjęcia! Tęsknie za takimi widokami.

    life with nowag

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie wakacje sa bardzo fajne żeby naładować bateria!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  10. No i narobilas mi smaka na gofra :( Haha, a tak szczerze to sama bym pojechala nad morze :) Piekne zdjecia !

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham polskie morze! Obecnie też nad nim jestem ;)


    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia :) uwielbiam podróżować i cieszę się, że jest taki czas, kiedy to jest możliwe :)

    Pozdrawiam :)
    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia! Z tego co widzę, jest tam ślicznie, a jeszcze nigdy nie byłam nad morzem, dlatego mam nadzieję, że w przyszłe wakacje, uda mi się tam wybrać ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamietam, ze pierwszy raz kiedy pojechałam nad morze to właśnie do Władysławowa. Byłam wtedy mała, każdego dnia budowałem zamki z piasku, pływałam w morzu czy jadłam przepyszne i niepowtarzalne lody- ten śmietankowy smak pamietam do dzisiaj. Wspomnienia z nad morza sa jednymi z najlepszych jakie mam :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam tam rok temu , piękne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie byłam, ale miejsce wydaje się być bardzo piękne i ciekawe na pewno kiedyś się wybiorę
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia. Też w tym roku na początku sierpnia byłam nad morzem z tym, że w Międzywodziu i miałam zaledwie chyba 3 dni słońca, w których dało się opalać, chociaż to i tak jak na ten rok i na pogodę tego lata myślę, że dużo.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne zdjęcia! też w te wakacje byłam we Władku! super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz, cudowne widoki ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz (odpowiadam na każdą obserwację) xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ cudowne zdjęcia. A ta trzecia fotografia wręcz nie możliwe, że to nasz Bałtyk. Chyba się nie obrazisz jak wykorzystam tę fotkę na rysunek ?? :)
    Fajnie, że wyjazd się udał. :)

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. super zdjęcia :)
    zapraszam do mnie domikla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Slicznie tam, super zdjęcia ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. GOFRY! MORZE! WESOŁE MIASTECZKO! Miejsce idealne dla mnie ;) Świetne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Och jak ja bym chciała tam pojechać, piękne zdjęcia :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę wyjazdu ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zdjęcia ;) Uwielbiam morze♥ Zazdroszczę Ci, bo ja w tym roku byłam tylko na dzień :/

    http://xxaureliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia świetne, dobrej jakości czyli to co lubię :)
    Cieszę się, że wyjazd był fajny <3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Byłam we Władysławowie i mega mi się podobało ♥ Szkoda tylko, że pogoda nie dopisała. A tak poza tym, to mam identyczną kurtkę :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. zdjęcia morza są zachwycające, zachody słońca nigdy nie się nie znudzą <3 jestem ich ogroomną pasjonatką <3
    co powiesz na wspolna obserwacje? daj znac u mnie na blogu kochana!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia :)
    Szkoda, że pogoda nie dopisywała

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Kapitalne zdjęcia! <3
    zazdroszczę wyjazdu :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  32. We Władysławowie byłam i bardzo mi się podobało, mile wspominam wakacje w tym miejscu. A zdjęcia bardzo ładne, fajna fotorelacja :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam jeździć nad polskie morze ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Również byłam w tym roku we Władysławowie :) świetne miejsce!
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Przejeżdżałam przez Władysławowo, jadąc do Karwii :) Też się najadłam gofrów, masakra haha :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne zdjęcia! Podróż musiała być męcząca bez wątpienia.


    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger