7:43:00 PM

Sammydress & Rosegal review

Cześć!
Już jakiś czas temu dostałam kilka paczek od Sammydress i Rosegal. Szły one strasznie długo, bo prawie miesiąc, ale to wina poczty, bo to właśnie na niej leżały kilkanaście dni, a ja o tym nie wiedziałam :'). Co do rzeczy jestem średnio zadowolona. Zamówiłam dwie bluzki dla mojej mamy, ale wydaje mi się, że nie za bardzo nadają się do noszenia.
Z góry przepraszam jeśli rzeczy są pogniecione, próbowałam je wyprasować, ale nie do końca się to udało. 



Zacznę od rzeczy, w których się zakochałam. Zawsze chciałam mieć "szmacianą" torbę, ale nigdy nie mogłam znaleźć jej w żadnym sklepie. Te, które zamówiłam są z Sammydress i sprawdzają się świetnie. Są dobrze wykonane, więc mam nadzieję, że posłużą mi długo. 

Te bluzki zamówiłam dla siebie i muszę przyznać, że średnio mi się podobają. Druga bluzka jest wykonana z dziwnego, elastycznego materiału i jest za krótka, chociaż według tabeli z rozmiarami powinna być dobra. Co do pierwszej to materiał jest okej, ale nie podoba mi się jej krój. Wygląda jak zwykła biała bluzka, którą kiedyś nosiło się na wf. 
O bluzie nie mam za wiele do powiedzenia, jest jedną z lepszych rzeczy z tego zamówienia. Ma dobry materiał i do tego jest bardzo ciepła. Kosztowała grosze, a podobne bluzki są teraz w jednej z sieciówek, więc jeśli komuś podoba się napis to polecam zamówić ją z tej strony. 

Natomiast te dwie bluzki zamówiłam mamie. Spodziewałyśmy się czegoś innego, bo ich materiał pozostawia wiele do życzenia. Z pewnością nie nadają się na gorące dni, bo ich materiał nie będzie przepuszczał powietrza.

23 komentarze:

  1. Torby wyglądają na bardzo fajne. ♥
    Reszta faktycznie pozostawia wiele do życzenia.

    Pozdrawiam! :)
    http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłaś napisać z jakiego sklepu są bluzki, żeby można było je 'ominąć' :)
    Mój blog
    Kanał na YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod zdjęciem każdej rzeczy jest podany do niej link, więc wydaje mi się, że nie ma problemu żeby kliknąć i sprawdzić skąd co jest ;).

      Usuń
  3. Materiałowe torby i bluza skradły moje serce *.*
    Czasami tak bywa z tymi stronami, że nie wszystko jest takie fajne jak się wydaje :/

    Pozdrawiam ;)
    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Torby zdecydowanie były dobrym wyborem. Bluza też ciekawa, ale wybrałabym inny wzór :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne są te torby :). Szkoda, że pozostałe rzeczy nie są takie jakie powinny być :/.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, ja też muszę zaopatrzyć sie w takie troby, zamiast kupować kolejną reklamówkę przy robieniu zakupów
    Mój blog---Zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  7. Torby są super!
    Szkoda, że reszta zamówienia nie do końca udana, ale dzięki temu wiemy, czego unikać przy zamówieniach z tej strony:)


    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne są te torby! :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    nikolaprzybysz.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Torba w paski skradła moje serce <3
    Szkoda, że reszta zakupów nie wyszła.
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Te torby są cudowne, a dwie pierwsze bluzki bardzo mi się podobają!

    ALL PASTEL WORLD ♦ written by Natally

    OdpowiedzUsuń
  11. cały czas szukam jakiejś ładnej szmacianej torby z ciekawym nadrukiem, ta pierwsza jest śliczna <3

    dorosłe życie kamili

    OdpowiedzUsuń
  12. Torby bardzo fajne, a najlepsza w paski :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://weronika-jaks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dwie torby bardzo mi się podobają! Jestem zdziwiona tym, że jakość bluzy jest super..
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna ta pierwsza torebka! super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też zawsze chciałam mieć takie torby, a te Twoje wyglądają całkiem spoko;)

    link do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko mi się podoba!
    Torby- mega!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne ciuszki i dodatki :*

    kaanaasia.blogspot.com
    Jeśli znajdziesz chwilę zapraszam do siebie.
    Aktualnie trwa rozdanie może zechcesz wziąć udział :*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rzeczy, ale ta pierwsza torba genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te torby rzeczywiście wyglądają bardzo fajnie ;) ale te bluzki pod nimi to cudo, szkoda tylko ze mają kiepski materiał i krój.

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale za to torby wydaja sie naprawde porzadne ! :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger