9:43:00 PM

Purple romper

Cześć!
Żałuję, że tak późno zdecydowałam się na zakup kombinezonu. Ten, który widać na zdjęciach niżej jest moim pierwszym i z pewnością nie ostatnim. Zamówiłam go w ramach współpracy z Zaful i jest świetny. Niestety, któryś już raz z rzędu nie trafiłam z rozmiarem i wydaje mi się, że lepiej byłoby, gdyby był trochę mniejszy. 

Co do kombinezonu - jest on bardzo wygodny. Na ciepłe dni jest świetny zamiast sukienki, bo jak widać wygląda prawie jak sukienka. Zdecydowanie zakochałam się w kombinezonach i na kolejne lato zaopatrzę się w kolejne.


Kombinezon - Zaful


Lubicie kombinezony?

37 komentarzy:

  1. Kocham kombinezony, a mam tylko 2 :/ Musze to zmienic!
    (W.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kombinezon :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/photo-6_20.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja koleżanka miała taki(tylko czarny i na ramiączkach) na komersie. I dopiero jak schyliła się po kwiaty, to widać było, że to kombinezon.
    Mój blog
    Kanał na YT

    OdpowiedzUsuń
  4. twarzowo ci w purpurowym kolorze <3 idealnie komponuje sie z twoimi wlosami ;)
    milego dnia kochana!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten kombinezon. Dziewczęcy, a w dodatku w moim ulubionym kolorze :)
    W przyszłości na pewno sobie taki kupie :)
    zapraszam do siebie :)

    morelllocherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ci w tym kolorku kombinezonku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam po prostu kombinezony! :) mam ich dosyć sporo :P fajne te świeczuszki w kształcie kaktusa :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kombinezony, wg mnie najwygodniejsze do noszenia na letnie dni! Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. te świeczki bardzo przypadły mi do gustu :) super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nie mam żadnego ale kusi mnie by jakiś zakupić ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny kombinezon i to w moim ulubionym kolorku! *-*
    Ale superaśne świeczuszki te kaktusiki :)
    bardzo przyjemnie ogląda i czyta się takie posty
    Pozdrawiam,
    Szalona Perfekcjonistka

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kombinezony :) Fajnie w nim wyglądasz, pasują Ci fioletowe ubrania. Poklikałam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. W zeszłym roku nałogowo nosiłam kombinezony, ale niestety, w tym roku okazały się już za małe, a nie miałam okazji kupić nowego. Twój jest bardzo ładny, uwielbiam takie koronkowe wzory ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety jeszcze nie mam w swojej szafie kombinezonu, ale ten co masz na sobie na tych zdjęciach bardzo mi się podoba. I świetny kolorek. W te wakacje raczej się już nie zaopatrzę w tę część garderoby, ale w przyszłe to już będę musiała :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie > http://micziigoals.blogspot.com/2016/08/jak-to-robia-single-hmm.html
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie: http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny kolor :)
    Ja mam jeden kombinezon :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  17. Kombinezony są super. Ja mam kilka kombinezonów w swojej szafie i jestem z nich bardzo zadwolona.
    Odpowiadam na każdą obs i komentarz.
    frazesy

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie zabawne świeczki! Myślałam, że to kaktusy w doniczkach. Bomba! ♥ pięknie wyglądasz. JA nie noszę kombinezonów, bo mam w nich ogromny tyłek :D

    Dziękuję za komentarz na blogu
    www.turqusowa.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny kombinezon :) uwielbiam je <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz świetnie w kombinezonie, a paletka z cieniami jest świetna :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kombinezon ładny nawet, jednak osobiście wolę inne kolory lecz to już raczej kwestia gustu

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz naprawdę ślicznie w tym kompinezonie. :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna stylizacja ❤ całe zamówienie świetne! Bardzo ładne zdjęcia, cudowne paletki!💞
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam kombinezony i mam ich kilka w swojej garderobie.
    Myślę, że kombinezon leży na Tobie bardzo dobrze. :D

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale śliczny, kolor genialny!
    Myślę, że na te wakacje juz mi się nie opłaca kupować kombinezon, ale za rok na pewno się zdecyduję :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja w swojej szafie nie mam ani jednego kombinezonu, jednak ten jest naprawdę świetny i w przyszłym roku na pewno zaopatrzę się w kilka sztuk :) a dwa ostatnie zdjęcia są sliczne, te świeczki kaktusy - cudo ❤

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny kombinezon *.* Uwielbiam je, ale niestety żadnego jeszcze nie mam
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. kombinezony to coś wspaniałego, ja w swojej kolekcji posiadam tylko dwa, a wielka szkoda :/ Twój jest świetny, pasuje do Ciebie ten kolor <3

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  29. Super wyglądasz, pasuje Ci ten kolorek. :)
    Bardzo lubię kombinezony, są fajną alternatywą sukienek. :)

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja również pokochałam kombinezony! Są takie wygodne, wystarczy zrobić szybki makijaż, założyć kombinezon i buty i jesteśmy gotowe w 5 minut :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki cudowny kombinezon <3 <3
    http://marzeniapasjasport.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Kombinezon jest bardzo ładny i ma świetny kolor!
    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger