10:11:00 AM

One day in Gdynia


Nie wiem dlaczego, ale uwielbiam nadmorskie miasta. W tym roku udało mi się odwiedzić ich kilka, ale do największych należą Gdańsk i Gdynia. W Gdańsku byłam w tym roku na wycieczce klasowej i zakochałam się w tym mieście. Trochę więcej możecie zobaczyć w poście z fotorelacją z Gdańska, który dodałam już jakiś czas temu.
We wcześniejszym poście z wakacji wspominałam, że mam w zanadrzu jeszcze jeden post, a chodzi tu o fotorelację, którą zrobiłam w Gdyni. Udało nam się tam wybrać, głównie po to żeby iść do Akwarium Gdyńskiego, lecz niestety kolejka była tak ogromna, że nie mieliśmy czasu aby poczekać. Miasto bardzo mi się spodobało, ale jednak wolę Gdańsk, ze względu na piękną starówkę.













 Bluzka- Zaful
Bluzka- Zaful

Co sądzicie o zdjęciach ;)?

55 komentarzy:

  1. Nigdy nie byłam w Trójmieście :) zdjęcia bardzo ładne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś byłam w Trójmieście i napewno tak wrócę, a co do zdjęć to są cudowne ! :D




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 

     
      


        

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Mój blog: https://wiktoriastryjewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! :D Kliknęłam w bluzeczki. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne miasto, cudowne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz (odpowiadam na obserwację) xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  6. W Gdyni nigdy nie byłam. W Gdańsku i Sopocie tak, ale do Gdyni jakoś nigdy nie było mi po drodze :P
    (W.)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam nadmorskie miasta ale w Trójmieście jeszcze nie byłam, a jeśli chodzi o zdjęcia to są bardzo ładne :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Gdynie! :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia! ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. W Gdyni byłam tylko przejazdem kiedyś, ale mam nadzieję, że to zmienię :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie Gdynia choć miasto nadmorskie ma zupełnie inny klimat niż np. Gdańsk. Również zakochałam się w Gdańsku i jest to jedno z moich ulubionych polskich miast. Uwielbiam te spacery plażą, kiedy woda morska podmywa stopy, te ogniste zachody słońca, zapach powietrza i w ogóle. Ach, aż się rozmarzyłam. :)
    Zdjęcia super, znam te miejsca.
    Pozdrawiam i udanego zakończenia wakacji. :*

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię to miasto. Byłam w Gdyni w tym roku.
    Mój blog- kliknij

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie byłam, ale zamierzam się wybrać już niedługo na jakąś wycieczkę do Trójmiasta :)
    Przy okazji wpadnij do mnie:
    byqlaudia.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, cudowne zdjęcia <3 jeszcze nigdy nie byłam w Gdyni ani w okolicach, ale kiedyś chciałabym odwiedzić trójmiasto :)
    Sliczne koszulki ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie byłam w trójmieście ale kiedyś odwiedzę na pewno :D
    Super zdjęcia :) zapraszam :*
    http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia. Muszę pojechać nad morze bo zatęskniłam :) W kolejkach niestety trzeba stać kilka godzin.
    Zapraszam do mnie.
    happily-pink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wolę wsie, przedmieścia. Betonowych lasów nie potrafię znieść. Zdjęcia oczywiście ładne. Podobają mi się chmury na tych kilku otatnich. :)

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam w Gdynię, ogólnie w Trójmieście, ale baaardzo dawno i pamiętam tylko niektóre miejsca z Gdańska. Piękne zdjęcia, każde miasto nadmorskie jest piękne! ❤ http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety nigdy nie byłam w Gdynii, ale mam nadzieję, że się to zmieni! Zdjęcia świetne :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie Gdańsk jest trochę taki jak Kraków, te miasta mają duszę, przez to chciało by sie w nich mieszkać lub co chwile je odwiedzać :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłam rok temu w Gdyni. :)

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękne zdjęcia , muszę się wybrać do gdańska :) pozdrawiam i obserwuje :)
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. W Trójmieście byłam dawno temu, również na wycieczce szkolnej. Bardzo chcę odwiedzić ponownie te piękne, nadmorskie miasta, chociażby po to, żeby znaleźć ciekawe miejsca i porobić dużo zdjęć!
    Piękne kadry :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem w Trójmieście w każde wakacje. Najbardziej podoba mi się Sopot ♥ *-* Jeśli tylko będziesz miała okazję, polecam odwiedzić
    Obserwuję i liczę na rewanż ♥
    Mój blog---Zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham Trójmiasto <3 Super zdjęcia :))
    Właśnie dodałam post ze zdjęciami z Gdańska więc zapraszam :D https://wiecznamgla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Trójmiasto jest mega 💕
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne zdjęcia. Masz wspomnienia. :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietne zdjecia! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  30. Też uwielbiam nadmorskie miasta ;). Zdjęcia super.

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bluzka z ananasem mnie urzekła :) Jest śliczna :) Obserwujemy ? Ja obserwuję :) Pozdrawiam, miłej niedzieli :)

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda, że były długie kolejki, ale przynajmniej zobaczyłaś parę innych miejsc w tym samym czasie! Też bardzo lubię nadmorskie miasta, świetna fotorelacja ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne zdjęcia, byłam juz w Gdyni i bardzo mi sie tam podobało ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Gdynia to bardzo piękne miasto. Ja byłam tam tylko raz i chciałabym jeszcze kiedyś odwiedzić to miejsce, mimo iż jak na razie się na to niestety nie zapowiada.
    Cień

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia! Ja również byłam niedawno (w maju) w Gdynii jak i Sopocie i Gdańsku i chyba Gdynia spodobała mi się najbardziej..

    Zapraszam na mojego bloga, jeśli ci się spodoba, zaobserwuj!
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Też byłam na wycieczce klasowej w Gdańsku :) Zdjęcia ładne, również bardzo lubię nadmorskie miasta. Obserwuję i pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zdjęcia! Uwielbiam takie, oddają kolory i piękno życia. Aż chce się wyjść na dwór i skakać z radości :)
    Ta druga bluzka jest świetna :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  39. Po zdjęciach stwierdzam, że jest tam pięknie!

    Zapraszam na mojego:
    - Bloga
    - Instagrama
    - Fanpage'a

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne zdjęcia! Masz ślicznego bloga!
    strefa-wolnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Raz byłam w Trójmieście i bardzo mi sie podobało :) Świetne zdjęcia
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdjęcia bardzo mi się podobają :)
    Osobiście podoba mi się Gdynia, w wyglądzie jest nowoczesna (co lubię), a w dodatku ma świetną lokalizację :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Prawda- Gdynia ma coś w sobie co uwielbiam, ale Gdańsk pod względem starówki czy budynków wygrywa.
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  44. W tamtych rejonach jeszcze nie byłam, ale kiedyś się tam pojawię :)

    OdpowiedzUsuń
  45. W te wakacje miałam straszną ochotę odwiedzić któreś z nadmorskich miast, ale niestety się nie udało. Może w przyszłym roku :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  46. Nigdy nie miałam okazji zobaczyć Trójmiasta, ale mam nadzieję, że kiedyś taka będzie. Jest pięknie!
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Nigdy nie byłam w Trójmieście, piękne zdjęcia<3

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne zdjęcia
    W wolnej chwili zapraszam wirtualniewalniety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger