10:17:00 AM

B2S: Mój szkolny niezbędnik


Cześć!
Rozpoczęcie roku szkolnego już po jutrze, chyba nie muszę mówić jak bardzo nie chce mi się wracać do szkoły. Po dwóch miesiącach spania do 9 nie mam pojęcia jak teraz mam się przestawić na wstawanie po 6... W tym roku idę do 2 klasy liceum, więc zaczynają się rozszerzenia. Szczerze mówiąc to jestem bardzo zadowolona z tego faktu, ponieważ w końcu będę się uczyć tylko tych przedmiotów, które lubię. Rozszerzony angielski miałam już w tamtym roku, a w tym dochodzi jeszcze geografia i wos. Chciałabym zobaczyć na koniec roku czerwony pasek na świadectwie, ale chyba jest to nie możliwe.
W tym poście chciałabym opowiedzieć o mojej 5 niezbędników szkolny, czyli rzeczy bez, których nie wyobrażam sobie powrotu do szkoły.
ZESZYT DO NOTATEK
Nie wiem jak wy, ale ja zdecydowanie bardziej wolę uczyć się z oddzielnego zeszytu, w którym sama sobie robię notatki. Staram się sama układać tekst moich notatek, ale czasem przepisuję to co pisaliśmy już w zeszycie lub to co znajduje się w książce. Zdecydowanie łatwiej jest mi się uczyć z tych notatek niż ze zwykłego zeszytu lub książki. Sama mogę zdecydować jak co rozpiszę, tak aby było mi łatwiej się z tego uczyć.
KOLOROWE NOTATKI
Mimo tego, że teraz idę do 2 klasy liceum nadal uwielbiam zakreślać, podkreślać i kolorować moje notatki. Łatwiej jest mi zapamiętać, to co miałam podkreślone na jakikolwiek kolor niż coś co było niepodkreślone. Zazwyczaj zakreślam najważniejsze informacje czy definicje i potem w szkole na sprawdzianie czy kartkówce przypominam sobie co było zaznaczone na jakiś kolor i jest mi o wiele prościej.
KOLOROWE DŁUGOPISY I KARTECZKI
Jakoś te kolorowe notatki muszę robić, więc niezbędne są tu kolorowe podkreślacze i cienkopisy. Zawsze mam ich masę w piórniku, że aż czasem ciężko jest mi go zamknąć. Jestem również fanką kolorowych karteczek, ponieważ świetnie nadają się do zapisania czegoś lub zaznaczenia jakiejś rzeczy w książce. 
KALENDARZ
Nienawidzę zapisywać dat sprawdzianów i kartkówek w zeszycie, szczególnie tych odległych. Zawsze muszę mieć zapisane wszystko w kalendarzu, który wisi na ścianie, abym mogła w każdej chwili spojrzeć i wiedzieć co kiedy jest. Mój kalendarz jest akurat z Biedronki i sprawdza się świetnie. Ma duże kratki na każdy dzień, więc jest wystarczająco miejsca, abym mogła zapisać kilka rzeczy na każdy dzień.
DUŻE ZESZYTY
Na koniec coś może dziwnego, czyli zeszyty A4. Zdecydowanie wygodniej (dla mnie) się w nich pisze niż w małych i starczają na dłużej. W tamtym roku miałam tylko jeden do matematyki, ale w tym roku postanowiłam kupić jeszcze kilka na moje przedmioty rozszerzone. Wydaje mi się, że przy rozszerzonej geografii i wosie będziemy dużo pisać, więc z pewnością wystarczą na cały rok.
Jaki jest Wasz szkolny niezbędnik? 

72 komentarze:

  1. Mój szkolny niezbędnik? na pewno będą to różne zakreślacze, nie wyobrażam sobie zeszytu, gdzie króluje w nim głównie niebieski odcień długopisu :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam zeszyty A4, w tym roku (1MLO) bede tylko takich uzywać :)
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam kolorowe notatki, dlatego podobnie jak ty, przez różne cienkopisy, zakreślacze itp. mam problem z zamknięciem piórnika :D.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny post , moim szkolnym niezbędnikiem chyba są kolorowe cieńkopisy i pachnące mazaki z biedronki :) :)
    Pozdrawiam XX
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze jak wszystko ładnie wygląda, chyba jesteś estetką i to dobrze zorganizowaną..?:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam wolę zeszyty B5. Ja idę do pierwszej liceum i też nie mogę się doczekać drugiej klasy, kiedy będę miała tylko rozszerzenia.
    Mój blog
    Kanał na YT

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też muszę zawsze wszystko przepisać do odzielnego zeszytu, ponieważ łatwiej mi sie tak uczyć i lubię zaznaczać też wszystko na kolorowo
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozszerzona geografia jest super! uczę się z tych samych książek :P
    ps. skąd taki piękny piórnik? <3

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też teraz zaczynają mi się rozszerzenia i akurat też geografia! Jestem w techniku akurat ;> Świetny post <3 Pozdrawiam x
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też lubiłam zawsze robić notatki w osobnym zeszycie czy na kartkach, zdecydowanie więcej z nich zapamiętywałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja także nie wolę się uczyć z oddzielnego zeszytu :)
    Świetny piórnik
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. O proszę, widzę, że jesteśmy na tych samych rozszerzeniach! Tylko, że mi dochodzą jeszcze zawodowe, bo jestem w technikum :) Mi się będzie ciężko przestawić na siedzenie dzień w dzień w szkole od 8 do 15 jak nie później... A poza tym, to już nie mogę się doczekać :D

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mam jeszcze nic do szkoły oprócz książek, zostawiłam wszystko na ostatnią chwilę :D Ale to co będzie dla mnie niezbędne to dużo kolorowych zakreślaczy! :D
    http://fotmagstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zawsze obiecuję sobie na początku roku, że będę miała kolorowe notatki, później nie mam tyle czasu i każdy zeszyt wygląda tak samo ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz (odpowiadam na obserwację) xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie robię osobnych notatek, jakoś wystarczają mi te ze szkoły, a też dużo zapamiętuje słuchając nauczyciela, o ile go słucham, a nie zajmuje się czymś innym. ;)
    Pięknie piszesz.
    Jeśli chodzi o rozszerzenia to nie jestem w stanie o nich dużo powiedzieć bo liceum dopiero za rok, ale wg jest to bardzo dobre rozwiązanie bo skupiamy się tylko na tym co nas interesuje i na czym nam zależy. :)
    Udanego zakończenia wakacji. :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Racja, to zdecydowane must haves!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  17. Oj juz zapomniałam jakie to wspaniałe uczucie kompletować taką wyprawkę do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój niezbędnik wygląda bardzo podobnie do Twojego. :) Powodzenia w szkole!

    https://nasze-z-zycia-wziete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja najbardziej preferuję zeszyty A4 w przypadku polskiego i matematyki. Działania matematyczne zajmują mi czasami dużo miejsca, a jak jeszcze coś powykreślam, to i nagle pół kartki znika :P
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również nie wyobrażam sobie uczyć się z książki czy zeszytu- zawsze ze swoich notatek! Mam identyczny piórnik i identyczne zakreślacze, chyba mamy podobny gust haha :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Pamiętam jak miałam zamiar zaznaczać sobie ważne notatki kolorywmi karteczkami, na nic się nie przydały. Zrezygnowałam z tego, teraz używam tylko tego co mam w piórniku i zeszytów. Osobnych notatek nigdy nie robiłam i nie zamierzam, u mnie jest to zbędne.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  22. kolorowe notatki i kalendarz to mój niezbędnik :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super post :)
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolorowe zeszyty, długopisy, mazaki, zakreślacze, karteczki i tym podobne to najważniejsza sprawa! Dzięki temu mam energię na uczenie się i chodzenie do szkoły. Bez kalendarza nie wyobrażam sobie życia, a duże zeszyty to najwygodniejsze rozwiązanie. Szczególnie, jak są na kole!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  25. Właściwie mam taki sam niezbędnik jak ty z tym,że koniecznie muszę mieć taki podręczny kalendarz, w sumie terminarz, który zawsze noszę ze sobą

    mój blog: life with nowag

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia i rewelacyjny post!
    Pozdrawiam :)


    Zapraszam na mojego:
    - Bloga
    - Instagrama
    - Fanpage'a

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja się nie ruszam bez kalendarza. Lubię mieć wszystko zaplanowane. Też jestem zwolenniczką dodatkowego notatnika i tworzenia własnych notatek.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolorowe notatki chyba wszyscy lubią :)
    Ja też zapisuje sobie wszystkie terminy w kalendarzu :)
    pozdrawiam domikla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie potrzebne są różnokolorowe cienkopisy i mazaki ponieważ moje notatki muszą być kolorowe.
    Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszej pracy.
    Mój snapchat blogowy: styleandfashio9
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post! Ja też nie mogłabym się obyć bez kolorowych długopisów i karteczek :)

    ♥ Mój blog - klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. udanego roku szkolnego! piękne zdjęcia! <3

    www.casperfashion.com zapraszam do komentowania i obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wyobrażam sobie życia szkolnego bez zakreślaczy i oczywiście kalendarza ;D

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Zakreślacze i duże zeszyty to zdecydowanie moje niezbędniki.
    Kalendarza często nie noszę, bo jest dość gruby.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Myślę, że moimi niezbędnikami było dokładnie to co wymieniłaś, kolorowe notatki pomocne mega ;)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  35. ja zawsze miałam dużo kolorowych długopisów i pisaków:D jakoś łatwiej się mi uczyło czytając podkreślane stronice:D obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolorowe długopisy i długopis bica to dla mnie klasyk :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Kalendarz zdecydowanie jest moim must have z tego samego powodu jaki opisałaś. Widzę, że masz takie same rozszerzenia w liceum jak ja miałam. Powiem szczerze, że geografia z podstawy na rozszerzenie to ogromny przeskok i trzeba będzie trochę nad tym posiedzieć, ale na pewno dasz radę skoro bardzo lubisz ten przedmiot :)
    Bardzo fajny blog, chętnie zaobserwujemy. My wraz z chłopakiem dopiero zaczynamy więc liczymy na wzajemne wsparcie z Twojej strony! :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja chyba raczej nie mam takich szkolnych niezbędników, no chyba, że notes/organizer ;3
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajnie sobie to organizujesz. Ja już nie chodzę do szkoły ale miło powspominać. ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Dobrego startu! :) Też zawsze lubiłam mieć swoje notatki, w dodatku bardzo kolorowe. I w zasadzie tak jest do dziś, bo na studiach też wszystko podkreślam, zaznaczam i tak dalej. O wiele lepiej i trochę przyjemniej się z tego uczy. I kalendarz to absolutna podstawa!

    Pozdrawiam :)
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam zeszyty A4! Świetny wpis :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam też taki zeszyt do notatek :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Też mam te kolorowe cienkopisy, przydatna rzecz :) Bardzo lubię posty tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Też uwielbiam wszystkie zakreślacze itp, może dlatego nigdy nie umiem domknąć piórnika ;) Super wpis !
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. chodząc do szkoły zawsze uwielbiałam kupować przybory szkolne ; D

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Nigdy nie mów nigdy! Musisz wierzyć w to, że ci się uda. Ja w tym roku jestem w klasie maturalnej, więc mam chyba troszku gorzej haha. Powodzenia! ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Też się zastanawiałam na kupnem tego samego kalkulatora co Ty masz, w rezultacie go nie kupiłam, ale wygląda ładnie.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Także łatwiej mi się uczyć po kolorach :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnie czyta się Twoje posty i miło ogląda zdjęcia. :)
    Miłego dnia, pozdrawiam.
    nikolaprzybysz.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Baardzo mi się podoba twój piórnik! Ja chyba nie mam takiego szkolnego niezbędnika, ale co roku muszę mieć podręczny kalendarz szkolny. Chociaż z reguły zapominam o nim po 2 miesiącach, i tak kupuję co wrzesień. Pozdrawiam! x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam podobne niezbędniki! :)


    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo fajna organizacja! Kolorowe długopisy i karteczki to też moje 'must have'.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  53. Super przybory, uwielbiam oglądać tego typu rzeczy haha :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. O tak, w dużych zeszytach pisze się o wiele wygodniej. Szczególnie na matematyce. :) Moim niezbędnikiem są kolorowe cienkopisy i zakreślacze. Bez kolorowych notatek ani rusz. :)

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja póki co piszę w mniejszych zeszytach, ale w przyszłym roku jednak zainwestuję w te większe ;)




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<

     
      


        

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo fajny wpis :D
    paulla-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Oo widzę swój podręcznik z geografii, dobrze że to już za mną haha :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne zeszyty! ;) Oberwuję :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  59. zgadzam sie- wszystkie twoje rzeczy sa z cala pewnoscia niezbedne ;3 milego dnia!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  60. Mój niezbędnik wygląda bardzo podobnie :)
    Też jestem na rozszerzonej geografii, ale w 3 klasie technikum. Życzę powodzenia w nowym roku szkolnym :)

    http://paulinadubert.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne zdjęcia :D
    Dla mnie niezbędny jest przede wszystkim organizer :) Bez niego czuję się jak bez ręki ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger