9:36:00 PM

What's up?

Cześć!
Jak mijają Wam wakacje? Muszę przyznać, że u mnie jest trochę nudno. Większość dnia spędzam w domu i tak na prawdę nie robię nic poza oglądaniem seriali. Szczerze mówiąc to nie chce mi się robić nie produktywnego. W końcu po 10 miesiącach nauki należy mi się trochę odpoczynku. Obym w następnym tygodniu znalazła trochę chęci na zabranie się za książkę, która leży u mnie na półce od moich urodzin, czyli już jakieś trzy miesiące. Pogoda z resztą też nie dopisuje, prawie codziennie pada i jest zimno jak na lipiec, nie ma mowy o założeniu letnich ubrań. Mam nadzieję, że w sierpniu będzie o wiele lepiej. Tak jak wspominałam już kiedyś w sierpniu jadę na kilka dni nad morzę i chyba czas zacząć się modlić o dobrą pogodę.



 Sukienka- Zaful(klik)
Z nadmiaru wolnego czasu po raz setny w ostatnim czasie zmieniłam wygląd. bloga. Trochę się przy tym napracowałam, ale z efektów jestem bardzo zadowolona. Mam nadzieję, że po dwóch dniach mi się nie znudzi tak jak poprzedni. Jak Wam się podoba?

58 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia! :) Oby pogoda faktycznie sprzyjała, kiedy będziesz już nad morzem!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience. ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful and cute dress!
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie tak samo pogoda nie dopisuję od kilku dni :/
    Super sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukienka! wygląd bloga też super :) obserwuję

    [ Blog ]

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka ! :) U mnie póki co aktywnie :) Jak nie pada to rower lub Pokemon Go :P



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja własnie wróciłam znad morza - z Krynicy Morskiej i powiem Ci, że ogólnie było ciepło, tak w miarę, jedne dzień tylko lało... Chociaż podobno w sierpniu ma się rozpogodzić :) Póki co, dzisiejszy dzień spędzam przed laptopem - ogarnięcie bloga po powrocie i takie tam inne sprawy. Ale już od jutra planuję wziąć się w garsć :) Ładne buty <3
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia. Oby pogoda w sierpniu była jak najlepsza

    http://emiliamccurdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna! *.*
    link z zaful kliknięty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wakacje spędzam podobnie jak ty :)
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny naszyjnik :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tak samo leżę i nic w sumie nie robię ciekawego :) Może gdyby pogoda się zmieniła byłoby o wiele ciekawiej :D


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi akurat wakacje mijają bardzo dobrze, od czasu do czasu są leniwe dni ale raczej staram się aktywnie spędzać czas :). Też mam nadzieję, że w sierpniu pogoda będzie o wiele lepsza, świetne zdjęcia.

    pozytywnarealistka.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w te wakacje jak narazie tez nie zrobiłam nic produktywnego :/ masz racje ta pogoda jest straszna mam tylko nadzieje ze to lipcowe słońce nie przeniesie się na wrzesień i nie będziemy musieli chodzić w upały do szkoły :/ moj blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też na razie nic ciekawego nie robię, ale zapowiada się u mnie na fajny wyjazd :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też zimno :( fajny blog
    lovedance11.bogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie też zimno :( fajny blog
    lovedance11.bogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja bardzo fajna. Świetne buciki.:)
    Wygląd pasuje i chyba czytasz mi w myślach, bo miałam w tej sprawie do Ciebie pisać. Zgodziłabyś się wykonać dla mnie nagłówki na moje blogi? Czekam na odpowiedź. :)
    Pozdrawiam cieplutko

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wykonuję już nic związanego z wyglądem bloga :)

      Usuń
  19. Świetna sukienka :)

    Klikniesz w te dwa linki? Odwdzięczam się :).

    http://www.sammydress.com/product2797297.html?lkid=342407

    http://www.shein.com/Royal-Blue-Criss-Cross-Rib-Skater-Dress-p-261843-cat-1727.html?utm_source=bedifferent-ania.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=bedifferent-ania

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląd całkiem przyjemny dla oka, nie było mnie wcześniej więc nie wiem jak wyglądało :) Obserwuję, poklikane :)
    pannakblog.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  21. Co do wakacji-mam dokładnie tak samo jak Ty. Śliczna sukienka *.*

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia. Ja również na razie leniuchuję i nic ciekawego nie robię.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi wakacje mijają dosyć aktywnie ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna sukienka ^^

    W wolnej chwili zapraszam do siebie ^^
    https://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawy blog
    może wspólna obserwacja?
    http://xycjpc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. To chyba przez tę pogode nic się tak nie chce. Ja też najchętniej nie wychodzilabym z łóżka.
    Od. Świetna sukienka :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi mijają szybko i to bardzo:(
    http://wszystko-to-co-modne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja także spędzam wakacje z podejściem, że po tych 10 miesiącach należy mi się odpoczynek. ;p Również nadrabiam seriale. O tak, oby Ci pogoda dopisała, bo inaczej słabo będzie na tym wyjeździe, jeszcze nad morze. :/ Świetne zdjęcia. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety pogoda ostatnio nie dopisuje, ale także mam nadzieję, że wkrótce się zmieni. Bardzo ładna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi jak na razie bardzo pracowicie! Nie marnuję wakacji :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  32. Tez się trochę lenię na wakacjach, nic nie chcę mi się robić, ale chyba nie jestem w tym oryginalny :)
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  33. Też jadę w sierpniu nad morze i modlę się o ładną pogodę :(

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia, masz przepiękne uśmiech :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie wiem, ja jakoś nie czuję tych wakacji.. Tak samo u mnie też ciągle pada...:) Piękne zdjęcia!MÓJ BLOG-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Nowy wygląd jest świetny! ;) Całe szczęście wakacje mam do końca września i, jeśli nie w sierpniu, to pogoda dopisze właśnie we wrześniu. Ale trzymam kciuki, by podczas Twojego pobytu nad morzem pogoda była jak najlepsza! :)

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. pogoda fatalna, ale od szkoły wolne więc jest super heh!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna stylizacja i śliczne zdjęcia
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne zdjęcia! :) Życzę udanej pogody nad Morzem :*
    Pozdrawiam ♥

    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładnie, a przede wszystkim wygodnie :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  41. You look lovely! Great dress. I follow your blog. Join me please
    https://softcutie.blogspot.com.uy

    OdpowiedzUsuń
  42. Prosto i z klasą - tak jak lubię najbardziej :) A wygląd bloga bardzo mi się podoba, jest ładny i przejrzysty.
    PS. Dokąd wybierasz się nad morze? :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Design jest świetny! Z tą pogodą to faktycznie jest słabo, ale podzielam nadzieję, że w sierpniu będzie o niebo lepiej :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik :)

    OdpowiedzUsuń
  44. u mnie też prawie codziennie pada, ślicznie wyglądasz ! :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. też mam nadzieję że sierpień będzie bardziej udany :)
    teraz też strasznie mi się nudzi, ale chyba od jutra wezmę się za sibie już ;)
    świetnie wyglądasz :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. świetnie wyglądasz ;) u mnie w tym tygodniu na szczęście bez deszczu, dzisiaj nawet wyszło słońce ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  47. Faktycznie, pogoda sprawia, że i mnie nie chce się wychodzić z domu. Ale przecież pogoda nie będzie dyktować mi wakacji! Jak tylko widzę promień słońca, to od razu wskakuję w krótkie spodenki. I od początku wakacji staram się spędzać dużo czasu na świeżym powietrzu :)

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. świetna stylówka :)
    http://gabrielakita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale sie zmieniłaś,ślicznie Ci w tym kolorze.Pamietasz mnie? zaczynam od nowa.

    zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Prześliczne zdjęcia, a wygląd bloga jeszcze lepszy :)
    W wolnej chwili zapraszam http://lovesweetstranger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger