11:13:00 AM

Ulubieńcy lipca

Cześć!
Połowa wakacji już za nami i chyba nie muszę mówić jak szybko ten czas minął. Do mojego wyjazdu nad morze coraz bliżej (nawet zaczęłam już odliczać dni :D), nie mogę się doczekać!
Dziś post z ulubieńcami miesiąca. Mam do pokazania kilka fajnych kosmetyków, biżuterię oraz akcesoria do makijażu. Pod koniec pokażę kilka rzeczy, które zamówiłam w ramach współpracy dla mojego chłopaka.


Już kiedyś, w którymś poście wspominałam o tych lakierach, że z pewnością znajdą się w ulubieńcach. Znalazłam chyba jedne z najlepszych lakierów do paznokcie jakie kiedykolwiek miałam. Są one z firmy Bell z serii Fashion Colour. Na moich paznokciach utrzymują się do tygodnia bez żadnych odprysków. Dodatkowo są tanie, bo kosztują ok. 7 zł i kupuję je w Biedronce.
Kolejną rzeczą jest matowa pomadka do ust Million Dollar Lips Wibo. Jest to moja pierwsza matowa pomadka i muszę przyznać, że jest super! Pomadka utrzymuje się na ustach bardzo długo i jest w 100% matowa. Z pewnością kupię sobie jeszcze jakiś kolor z tej serii. 
Ten miesiąc zdecydowanie należał do zegarków. Zamówiłam sobie ich kilka z chińskich stron i uważam, że jak na swoją cenę są świetne. Bardzo polubiłam nosić zegarki i zakładam je (prawie) za każdym razem kiedy wychodzę z domu. 

Ostatnimi ulubieńcami są pędzle. Zamówiłam je z którejś z chińskich stron za grosze. Sprawdzają się świetnie! Są bardzo miękkie i dobrze rozprowadza się nimi podkład. Myłam je już kilka razy i włosy wcale nie wypadają.

 Bluzka- Rosegal

 Bluza- Rosegal

Spodenki- Rosegal
Przepraszam, że spodenki są tak pogniecione, ale nie dało się ich wyprasować.
Co do rzeczy, które zamówiliśmy, to są średnie. Bluza ma bardzo dziwny materiał, ciężko jest go opisać, spodenki są za duże o klika rozmiarów, tylko bluzka okazała się okej.

Miałyście któryś produkt z moich ulubieńców?

95 komentarzy:

  1. Też mam tę pomadkę w takim samym kolorze i jest świetna, choć miałam okazję tylko raz ją użyć.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnego z tych produktów, ale te pędzle prezentują się dobrze, pamiętasz może na jakiej stronie je kupiłaś?

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zamawiałam kiedyś te zegarki z allegro (taki jak masz czarny) za grosze we wszystkich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zegarki,a ten lakier niebieski wygląda świetnie. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Te lakiery są w sumie fajne, ale te od GR są tańsze a duuuuużo lepsze! :)

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trafiłam na Twój profil przez przypadek, właśnie rozglądam się za fajnymi pędzlami do konturowania twarzy, jak myślisz sprawdzą się? ;) a może do konturowania masz sprawdzone jakieś inne? ;> masz jeszcze link do tych od chińczyków?
    Pozdrawiam
    maaalgooos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie konturuję twarzy, więc w tym Ci nie pomogę.
      Link: http://www.sammydress.com/product2484557.html

      Usuń
  7. Nie znam tej firmy, dobrze, że nie zamawiałam z niej nic, bo u mnie z rozmiarem jest ciężko trafić ;)

    WYGRAJ PROMOCJE TWOJEGO BLOGA NA MIESIĄC ♥
    Kinga Dobrowolska–blog
    Zapraszam kochani ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze a właśnie szukam nowych pędzli :) Te wydają się świetne, szkoda że ciuchy okazały się słabej jakości bo wyglądają na ładne!

    Buziaki :*
    www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Niczego z tych rzeczy nie posiadam. Pędzle wyglądają bardzo zachęcająco i chętnie wypróbuję pomadki z wibo :D

    http://martynakrysinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio używam coraz mniej pędzli do makijażu sama nie wiem czemu :/ fajni ulubieńcy :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Super są te lakiery :)
    http://allicestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja niestety nie mialam zadnego produktu ;3 ale mysle o zakupie pedzelkow do makijazu i byc moze skorzystam z twojej propozycji :D

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  13. Firma wibo jest jedną z moich ulubionych, a kolor lakierów jest super! Też właśnie szykuję swoją listę ulubieńców :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Te zegarki wyglądają swietnie, ja zaczęto ich nie noszę, bo jest to troche dla mnie nie wygodne. Ładne kolory lakierów do paznokci :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Żadnego z ulubieńców nigdy nie miałam:)
    Piękne zdjęcia, a kolory lakierów jakie wybrałaś są śliczne!
    Kiedyś chciałam nosić zegarki, ale ostatecznie zrezygnowałam - to nie dla mnie :D

    Mój blog - KLIK;)
    obserwuję c:

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny post, ładne zegarki:)

    Zapraszam do mnie :) [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  17. Pędzle bardzo podobnych do moich z firmy Hakuro :)
    Micia

    OdpowiedzUsuń
  18. Poluję na tą pomadkę :P

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę wypróbować tę pomadkę z wibo :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam taki sam lakier i pomadkę tylko w innym odcieniu.
    Co do lakieru to nie utrzymuje mi się zbyt długo na paznokciach tak jak u Ciebie :/
    A pomadki z wibo są świetne :)
    hellosanderka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne kolorki lakierów ! :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetni ulubieńcy :) Kolorki lakierów są boskie. Pozdrawiam!

    lublins.blogsppot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne lakiery! Pomadka też mnie zaciekawiła :)
    Pozdrawiam ;*
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mam żadnego z Twoich ulubieńców :(
    Mam do Ciebie takie jedno małe pytanko.. Zastanawia mnie dlaczego rzeczy, które są (cytując) "średnie" (czytaj: bluza i spodenki) trafiły do listy Twoich ulubieńców?
    Życzę miłej nocy/dnia (zależy kiedy to czytasz) :)
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam je pokazać w ramach współpracy.

      Usuń
  25. Też mam te pędzle, tylko różowe i uwielbiam je! A co do pomadki - bardzo chciałabym ją przetestować :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  26. Aj zgadzan się co do pędzli! :)
    Na czym robiłaś zdjęcia?

    http://queenstay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajni ulubieńcy. Śliczne zegarki :) To fajnie, że pomyślałaś o chłopaku i dla niego poświęciłaś zamówienie ze współpracy :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. lakiery mają piękne kolory !
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetni ulubieńcy.
    Jakie ładne kolorki lakierów.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Życzę udanego wyjazdu nad morze! Bardzo podobają mi się twoi ulubieńcy, jak i zdjęcia zrobione przez Ciebie, bardzo estetyczne :) Pędzle przypominają mi te firmy Hakuro, chyba skuszę się na takie tańsze odpowiedniki, skoro dobrze się sprawdzają. Szkoda, że bluza nie ma fajnego materiału, bo wygląda zachęcająco na zdjęciu. Pozdrawiam :)

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Sama mam ten niebieski lakier, jest super!
    Życzę miłego wyjazdu :)
    Zapraszam :
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam te lakiery jakie tutaj pokazałaś! Sama mam kilka takich w przeróżnych kolorach i bardzo je polecam ;)
    Zapraszam na nową notkę, MAI BLOG
    Jeśli ci się u mnie spodoba - zaobserwuj, będzie mi bardzo miło i chętnie się odwdzięczę♡

    OdpowiedzUsuń
  33. cudowne lakiery <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Słyszałam mnóstwo pozytywnych opinii na temat tych pędzli. Uwielbiam lakiery z Bell!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zakupy, musimy przetestować te pomadkę z Wibo :)

    Zapraszamy do nas: StylowkiDlaNastolatek >klik<

    OdpowiedzUsuń
  36. Te zegarki są genialne! Idealnie wpasowują się w moją estetykę. Od dawna szukałam czegoś podobnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Również w lipcu zakochałam się w zegarkach ♥
    http://bezprecedensowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ulubieńcy są naprawdę interesujący. :) Szkoda, że rzeczy które zamówiłaś są średnie, dobrze, że chiciaż bluzka ok. ;)

    Zaczynam przygode z blogerem (kontynuacja poprzedniego bloga), moze zostaniesz ze mną na dłużej. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  39. super zegarki! :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam tej pomadki, wygląda fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne zegarki ale najbardziej chyba spodobały mi się pędzle bo szukam takich od dawna.
    Zapraszam do mnie: TEKST

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowne lakiery ;3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Zakochałam się w tej matowej pomadce!
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  45. Z tych produktów jeszcze nie miałam nic
    Śliczne zdjęcia
    Bardzo fajny post
    Na pewno wyjazd na morze będzie świetny
    Pozdrawiam,miłego dnia oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne zdjęcia i fajny blog! ;)

    http://myphotos-gk2r.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Z jakich chińskich stron zamawiałaś? :) Pozdrawiam i obserwuje ❤️
    Pacholczakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o zegarki czy pędzle to z Sammydress

      Usuń
  48. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ciekawy post♥
    Pozdrawiam i życzę miłego pobytu nad morzem:*
    Obserwuję♥
    www.girl-with-passion.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwację i komentarz!♥

    OdpowiedzUsuń
  50. Takie lakiery do paznokci by mi się przydały! :D
    Jestem nowa w blogosferze! Właśnie dodałam pierwszego posta, byłoby mi miło, gdyby ktoś zajrzał i ocenił moją pracę!
    Link do posta! poza--granicami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne zdjęcia, jak ja uwielbiam takie posty kosmetyczne ❤

    icedaughter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. bluza <3

    Very cool!!!

    Have a nice week end!
    Photographer Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  53. bluza <3

    Zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Sama używam tych lakierów, są super! Bardzo spodobała mi się ta pomadka, chyba będę musiała takiej poszukać. ;)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo lubię szminki z Wibo. Jest świetna i ślicznie pachnie.
    MójBlog

    OdpowiedzUsuń
  56. niezłe kolory lakierów, jestem ciekawa jak wyglądają na paznokciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Pędzle z tych chińskich stron są szczerze mówiąc moim zdaniem najlepsze (oczywiście jak za swoją cenę). Lakiery do paznokci mają śliczne kolory, a zegarki muszą się na ręce świetnie prezentować :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne rzeczy, a pędzle mam podobne :)
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Super ulubieńcy! Pędzle z chińskich stron są najlepsze!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajnie, że polecasz tą pomadkę, bo właśnie dziś ją kupiłam, w kolorze 1:)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Matowe pomadki bardzo mi się podobają ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  62. Kiedy zobaczyłam pierwsze zdjęcie byłam pewna,że to pędzle HAKURO a ty piszesz,że są z chińskiej stronki :o wow, wyglądają solidnie, muszę w końcu skusić się na zakup z azjatyckiej strony.

    jeżeli znajdziecie chwilkę zapraszam do mnie:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  63. Fajne lakierki ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. wiele z tych rzeczy to też moi ulubieńcy ;D
    zapraszam do siebie, dopiero zaczynam
    jeśli Ci się spodoba to zostaw komentarz , to bardzo motywuje :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  65. Ostatnio polubiłam firmę wibo :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. dużo osób poleca te pomadki ;) bardzo fajni ulubieńcy ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Wypróbuje lakiery na pewno, dawno nie widziałam zdjęć tak dobrej jakości, kapitalne! :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  68. Niezwykle ciekawe produkty! Świetni ulubieńcy :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  69. Tą pomadkę z Wibo muszę w końcu wypróbować ;*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Przyjemnie się czyta i cuuudowny wygląd bloga! ♥

    Zapraszam do mnie na konkurs *klik*

    OdpowiedzUsuń
  71. ja niestety nie mialam zandych, szminki wole z GR np ;p


    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger