2:12:00 PM

Sammydress review

Cześć!
Dziś przygotowałam coś innego niż zawsze, a mianowicie recenzję rzeczy, które dostałam w ramach współpracy z Sammydress. Opowiem Wam co sądzę o każdej rzeczy po kolei i wystawię im ocenę od 1-10.

Zacznę od rzeczy, która najbardziej mi się spodobała. Miałam obawy co do tej torebki, że będzie śmierdzieć, ale na szczęście tak nie jest. Jest świetnie wykonana, w środku ma kilka kieszeni (dwie na zamek, dwie na telefon) oraz jedną na zamek z tyłu. Torebka jest sztywna, więc nie powinna tracić swojego kształtu. Jest nie duża, pomieści portfel, telefon i kilka innych rzeczy. Jednym słowem jest super! Ocena 10/10.
 
Kolejną rzeczą, z której również jestem bardzo zadowolona jest portfel. Miałam podobne obawy co do torebki, ale i w tym wypadku się nie sprawdziły. Jest on bardzo pojemny, ma dużo kieszeni na karty, miejsce na zdjęcie oraz kieszonkę na drobne monety. Ocena 10/10.

Muszę przyznać, że odkąd mam zegarek, który otrzymałam w poprzednim zamówieniu to się w nich zakochałam! Postanowiłam zamówić kolejne dwa (niestety jeden jeszcze nie doszedł). Zegarek, który otrzymałam jest bardzo fajny. Jedynym jego minusem jest sztywny pasek, który jest ciężko zapiąć. Ocena 8/10.
Jako że uwielbiam robić zdjęcia, to nie mogłam przejść obok tego kubka obojętnie. Jest on świetną imitacją obiektywu od aparatu. Z zewnątrz jest plastikowy, a w wewnątrz jest metalowy. Myślę, że świetnie będzie się sprawdzać do ciepłych napojów. Ocena 7/10.

Naszyjnik jak i bluzka, która jest niżej pochodzi jeszcze z poprzedniego zamówienia, ale dostałam je trochę później. Naszyjnik jest fajny, ale nie tak jak się spodziewałam. Bardzo ciężko jest go rozplątać (nadal mi się to nie udało ;_;) przez co nie wygląda już tak fajnie jak na zdjęciach umieszczonych na stronie. Ocena 5/10.
Na koniec mam zdecydowanie najgorszą rzecz. Jest to zwykła biała bluzka z dekoltem w serek. Ma ona rozmiar one size (XS-M), ale bardzo duża. Na mnie jest za duża, dlatego nie miałam jak jej pokazać na sobie. Myślę, że jest to bardziej rozmiar L, a może nawet Xl. Ocena 2/10.

Podsumowując zamówienie uważam za udane. Rzeczy bardzo mi się podobają, no może oprócz dwóch ostatnich. Dajcie znać co uważacie o tego typu postach i czy chcielibyście ich więcej!


39 komentarzy:

  1. Great review, dear! Love your blog (:

    www.caterina-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten portfel jest cudowny *_* Miałam kiedys ten kubek ale zostawiłam raz w busie, był ok tylko musiał zmywać się z 10 razy bo śmierdział niemiłosiernie
    :D
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Łańcuszek bardzo mi się podoba, szkoda tylko, że tak bardzo się plącze. Ogólnie zamówienie bardzo mi się podoba. Jedynie ta za duża bluzeczka... A kubek świetny, na początku myślałam, że to naprawdę obiektyw. ^^ Kliknęłam: 12.65$ 7.47$ 4.70$ 7.33$ 2.16$

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta torebka i naszyjniki wyglądają bardzo efektownie. Kiedyś widziałam taki kubek na którymś blogu i również mi się bardzo spodobał :)
    Natally

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka i naszyjnik <3

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. najszyjnik mam taki sam z sieciówki i dałam za niego 49zł a tu taki tani!

    kllaudus.blogspot.com

    przyjmuję wymianę obserwacji;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja często nie zamawiam nic przez internet, bo ciężko mi określić rozmiar. Na jednej stronie S, na kolejnej M.., więc nie kupuję. Jednak lubię czytać takie posty ;) Najbardziej urzekł mnie zegarek i naszyjnik, pomimo ich wad :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne rzeczy :) Poklikane ;)

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się ten kubek, jest świetny :D Na pierwszy rzut oka myślałam, że to obiektyw :D

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny zegarek :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. W pierwszej chwili naprawdę myślałam, że ten kubek to obiektyw. Jestem ciekawa, jakby się z niego piło herbatę. Portfel też wygląda zachęcająco :) x

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczy są naprawdę świetne! Poklikałam!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. torebka wygląda świetnie :D

    http://chirkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny post <3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta czarna torebka jest cudna ^^

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy :) Szkoda, że dwa ostatnie produkty okazały się złe. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Portfel i torebka urocze ^^

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczy świetnie sie prezentują!

    Pozdrawiam, typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Portfel jest prześliczny :3
    Zapraszam do mnie http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super rzeczy ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam podobną torebkę i noszę ją niemal codziennie- pasuje dosłownie do wszystkiego :) Bardzo przypadł mi do gustu portfel, podoba mi się, że jest taki funkcjonalny! Obserwuję :)
    Pozdrawiam:*

    natforart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygrałaś blog m-ca, u mnie na blogu! Gratuluję ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne rzeczy :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny łańcuszek ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ten zegarek jest tak swietny ze chyba zamowie!
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko bardzo mi się podoba :)
    Zegarek cudny!
    Pozdrawiam,
    bizarre-case.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne rzeczy ;) torebka cudowna ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  29. Torebka oraz portfel mnie uwiodły! Skradły moje serce w 100%. Wspaniały post ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger