9:18:00 PM

New in | Sammydress

Cześć!
Jakiś czas temu dostałam e-mail od firmy Sammydress z propozycją współpracy. Mogłam wybrać sobię kilka rzeczy, które potem pokażę na blogu. Jak widzicie na zdjęciach niżej zamówiłam rożne rzeczy, zaczynając na biżuterii, kończąc na koszuli. Rzeczy są bardzo fajne, a najbardziej podoba mi się biżuteria. Oba naszyjniki są bardzo dobrze wykonane, jedynym minusem jest to, że jeden jest za krótki, a drugi za długi. Co do pędzli to są one bardzo miękkie i świetnie nakłada się nimi podkład. Koszula natomiast również jest okej, ale mogłaby być odrobinę większa.
Oprócz tych rzeczy zamówiłam jeszcze dwie inne, ale jak na razie nie doszły. Mam nadzieję, że wkrótce je dostanę i będę mogła pokazać Wam je na blogu. Co spodobało się Wam najbardziej? 










60 komentarzy:

  1. Śliczne rzeczy! Kurczę przydałyby mi się akurat takie pędzelki hah. Jak na razie nakładam cienie do powiek wyłącznie palcami.
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej przykuły moją uwagę koszula oraz zegarek. Stonowane kolory i prostota - cos dla mnie ;) Pędzle widzę, że też solidnie wykonane :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne rzeczy <3
    Świetna koszula, do twarzy Ci w niej! :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne włosy! Ten zegarek i te naszyjniki mega! Napisz później czy pędzle się sprawdzają. Koszula również cudo *-*
    Natally

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula jest świetna :D Widzę, że udane zamówienie, czekam na posta z resztą rzeczy :)
    Nowy początek, nowa ja :) Zapraszam!
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zegarek!

    Zapraszam na nowy post :) [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. super zakupy, znam ten sklep ale nie współpracowałam z nim więc nie mam o nim zdania :) ale fantastyczne naszyjniki, kocham takie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super koszulka. Naszyjnik jak i zegarek cudowne. :) Widzę, że zakupy się powiodły. Pozdrawiam

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne rzeczy. Naszyjnik jest boski! Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna koszula. Pędzle wydają się bardzo dobre :)

    Obserwuję, a jeśli spodoba Ci się u mnie to zapraszam do zrobienia tego samego :)

    morelllocherry.blogspot.com
    Każda obserwacja dużo dla mnie znaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy naszyjnik wygląda prześlicznie :) A ta koszula ci bardzo pasuje ;)
    Pozdrawiam
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia ♥ Piękny zegarek :)

    ♥♥♥
    Zapraszam do mnie:
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. super zegarek :) a koszula rewelacyjna :) ! trzy-piksele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Złoty naszyjnik jest cudowny! ♥

    Buziaki, xx zyciedlapasji¦

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w tych naszyjnikach <3

    Pozdrawiam :*
    www.scobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne rzeczy wybrałaś :) Poklikałam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zamówienie. Szkoda, że naszyjniki mają złą długość, ale są śliczne *.*
    Bardzo ładna koszula. Czekam na resztę zamówienia :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś bardzo podobną bransoletkę do tego naszyjnika w kwiatki.
    Bardzo mi się podobała, więc ten naszyjnik również jest dla mnie cudowny! <3
    Nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie także do gustu najbardziej przypadła biżuteria. Nie słyszałam jeszcze o tym sklepie. :o Świetne zdjęcia, a koszula też niczego sobie. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo kreatywny post!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post riwlawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Naszyjniki i koszula spodobały mi się najbardziej! Pędzle wyglądają na całkiem solidne. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne rzeczy ! *.*
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne dodatki: biżuteria i zegarek :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej podoba mi się zegarek. Bardzo lubię takie minimalistyczne, czarne modele ;)

    Zapraszam do siebie,
    dopiero zaczynam: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten 'za krótki' naszyjnik wygląda przepięknie :D

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny zegarek! <3
    Zapraszam do mnie:
    izagada.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    Izia

    OdpowiedzUsuń
  27. Koszula i zegarek są cudowne ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej spodobały mi się pędzelki, ale ogólnie to wszystkie rzeczy są świetne ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Koszula chyba najbardziej przypadła mi do gustu :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne zdjęcia. Takie pędzelki by mi się przydały :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Te naszyjniki wyglądają po prostu cudownie ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia!
    Biżuteria cudna!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna koszula i oba naszyjniki <3
    Gratuluję współpracy, poklikałam!
    Pozdrawiam i udanych wakacji :*
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdobycze. Koszula i złoty naszyjnik - bomba!:)

    Pozdrawiam, b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. super rzeczy, bardzo fajne zdjęcia :D
    pozdrawiam <3
    http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Od dawna chce kupic jakies takie "chinskie" pedzle ale nigdy nie mam po drodze ani nie mam czasu XD Naprawde przepiekne rzeczy i w sumie nie umiem wybrac co tak najbardziej mi sie spodobalo! Swietne zdjecia <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten naszyjnik w kwiatki wydaje się fajny :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  38. mi najbardziej chyba przypadła do gustu koszula :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  39. totalnie biżuteria :)


    zapraszam do siebie po szczyptę inspiracji, blog dopiero powstaje, czekam na propozycje od Was na nowe posty! zachęcam do obserwowania bloga :> https://alekli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny jest ten naszyjnik .
    Zegarek też masz śliczny
    POklikałabyś mi w linki ..? odwdzięczam się
    Mój Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  41. Koszula i zegarek są śliczne <3
    Zapraszam do siebie, staram się odpowiadać na każdą obserwację
    lifeascamilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładne zdjęcia, zazdroszczę współpracy! :) Najszybciej przygarnęłabym ten naszyjnik z trzeciego zdjęcia :D
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Naszyjnik z kwiatkami świetny, mam bardzo podobną bransoletkę. Koszula też bardzo mi się spodobała :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  44. Pędzelki chętnie bym ci podkradła :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajne rzeczy zamówiłaś. Zegarek mi się bardzo podoba ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  46. świetne rzeczy ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger