1:03:00 PM

Letni tag

Cześć!
Jako, że lato trwa już kilka dni, to stwierdziłam, że fajnym pomysłem na post będzie tag związany z nim. Pogrzebałam trochę w internecie i znalazłam kilka wersji, z których wybrałam po kilka pytań. Dodatkowo udało mi się zrobić kilka zdjęć zanim złapał mnie deszcz.
Wolisz kiedy jest gorąco czy zimno?
Wolę kiedy jest gorąco, ale nie za gorąco. Upały, które ostatnio panują są dla mnie nie do zniesienia, 35°C w cieniu jest nie do wytrzymania. Idealną temperaturą dla mnie byłoby 25-28°C.

Jaka jest Twoja ulubiona  pora roku? 
Muszę przyznać, że lubię każdą porę roku. Wiosnę lubię za to, że świat budzi się do życia, lato lubię głownie za to, że jest ciepło i są wakacje, jesień lubię za spadające liście, a zimę za święta. Jednak chyba najbardziej lubię zimę i lato.
Za co lubisz ta porę roku?
Lato lubię za to, że jest ciepło i możemy nosić lekkie ubrania. Najlepsze w nim są wakacje! Chyba nie ma na świecie osoby, która ich nie lubi.

Jaki jest Twój ulubiony letni strój? Chętniej nosisz szorty czy spódniczki?
Zdecydowanie wolę szorty. Nie przepadam za noszeniem spódniczek, ale od czasu do czasu nakładam je. 
Jak będziesz malować się latem?
Na lato chyba najlepiej jest nosić jak najmniej makijażu. Ja mam zamiar używać tylko tuszu do rzęs i od czasu do czasu kredki. Uważam, że nadkładanie reszty makijażu nie ma sensu, ponieważ przez temperatury jakie panują wszystko z nas spłynie. 

Wybierasz się gdzieś na wakacje, jak tak to gdzie?
W połowie sierpnia wybieram się nad morze, najprawdopodobniej do Władysławowa. Już nie mogę się doczekać leżenia na plaży!
Jaki jest Twój ulubiony letni napój?
Wszystkie możliwe zimne napoje, ale najbardziej lubię soki.

Jaki jest Twój ulubiony letni lakier do paznokci?
Nie mam ulubionych lakierów na każdą porę roku. Latem, jesienią czy wiosna używam tych samych lakierów. Ogólnie rzadko maluję paznokcie w roku szkolnym, ponieważ nie mogę, ale latem używam wszystkich kolorów jakie mam. 
Jaki jest Twój ulubiony smak lodów? Jaki jest Twój ulubiony owoc? 
Najbardziej lubię lody owocowe i sorbety. Uwielbiam sorbet mango i cytryna z Grycana. Nie przepadam za lodami waniliowymi czy śmietankowymi. Moim ulubionym owocem w lecie jest arbuz.

Wolisz góry czy morze?
Lato bardziej kojarzy mi się z morzem, więc wolę morze. Góry również lubię, ale na zimowy wyjazd. 
Wolisz opalanie na słońcu czy sztuczną opaleniznę?
Zdecydowanie opalanie na słońcu, chociaż sama nie opalam się wcale. Słońce chyba mnie nie lubi ;_;. Mam nadzieję, że nad morzem chociaż trochę się opalę. 

Gdzie chciałabyś pojechać na wakacje?
Chciałabym odwiedzić któryś z krajów śródziemnomorskich, a najbardziej Włochy. Od zawszę marzę o odwiedzeniu tego kraju. Z chęcią również odwiedziłabym Amerykę Łacińską lub Indie.

Jak podobają się Wam zdjęcia?

59 komentarzy:

  1. Świetny tag. Ja lato lubię za to, że jest ciepło i jest wolne od szkoły.
    Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemny tag, śliczne kwiaty :*
    Też lubię sorbety :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tag bardzo mi się podobał. Fajne pytania oraz odpowiedzi ^^ Życzę udanego pobytu nad morzem :) Piękne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sorbety cytrynowe są najlepsze i najsmaczniejsze. W sumie takie upały są całkiem przyjemne, jeśli ma się na głowie kapelusz i dużą ilość picia pod ręką.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Również uwielbiam sorbety;) Miłych wakacji!

    Zapraszam na nowy post :) [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. Sorbety? Mniam!
    Świetny post
    Bardzo fajne pytania wybrałaś
    Szorty są wygodne
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, zaobserwuj jak się spodoba Oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są naprawdę bardzo ładne i strasznie mi się podobają :) Miłego pobytu nad morzem w sierpniu :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post, bardzo ładne zdjęcia ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://astrzalka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sorbet mango, mój ulubiony sorbet! *-* Aż bym sobie zjadła, mmm!
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super tag! Też uwielbiam sorbety, zwłaszcza te z mango<3
    I śliczne zdjęcia<3

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny tag :) Zdjęcia bardzo ładne :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny tag, ja uwielbiam lato!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny Tag, również nie przepadam zbytnio za spódniczkami, wolę szorty.
    W te upały tez rezygnuje raczej ze standardowego makijażu.


    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia *-* Ja również wolę spodenki, bo nie przepadam za spódniczkami ;)

    ♥♥♥
    Zapraszam do mnie
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny tag!
    Zdjęcia są przecudowne :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia :) Też uwielbiam szorty, spódnicy nawet nie posiadam :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia :)

    https://tworczo-pisane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Lato to bardzo fajna pora roku, niestety czasem nie idzie oddychać.

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post i piękne zdjęcia
    Oby tak dalej! :)

    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. kapitalne zdjęcia :))
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne zdjęcia! :) Również lubię arbuzy ♥ szczególnie w lato.

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam twój styl pisania. Masz to coś! Do tego piękne zdjęcia ;)

    >> LAST DREAM BY ME <<<
    Pozdrawiam!♥

    OdpowiedzUsuń
  23. O jej jakie śliczne zdjęcia! Można się zakochać:))
    K-kkasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. swietny post i super zdjęcia a co do makijażu w wakacje ja stawiam na naturalność w stu procentach :)
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł z tym letnim tagiem :) Bardzo ciekawe odpowiedzi. Ja uwielbiam lato za wakacje i za to, że są moje urodziny :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjecia przepiekne dodaja takiego mega zajebistego klimatu <3
    A ja akurat nienawidze lezec na plazy nie wiem ale nie lubie piasku i nie przepadam za lezeniem na sloncu :D Kocham lato za owoce i za to ze sie ma duzo czasu wolnego <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia. :) Ja przez większość życia spędziłam zaraz obok morza, a od trzech lat zakochana jestem w górach - letnie wypady. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny post, śliczne zdjęcia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super tag, ja również uwielbiam sorbety!
    Pozdrawiam cieplutko http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdjęcia robią klimat :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/06/summer-essentials-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  31. fajny tag, tez wolę morze latem a góry zimą :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam lato, ale podobnie jak Ty wolę temperaturę 20-25C, bo teraz ledwo żyję... :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam lato , ale tak do 25 stopni wyżej to już nie dla mnie chyba , że siedzę w wodzie od rana do wieczora ☺. Cudowne zdjęcie i tag kochana


    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniałe zdjęcia :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. CUDOWNE zdjęcia! To pierwsze jest idealne. ♥
    zapraszam >mój blog<

    OdpowiedzUsuń
  36. Co do makijażu to ja przeciwnie- zwykle mam go tonę, bo po prostu lubię włączyć jakiś film/muzykę i malować się ;)

    W maju widziałam tag wiosenny więc z tego co widzę są na każdą porę roku :D

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. również kocham owocowe lody i sorbety, no i oczywiście arbuzy :) haha chyba muszę jutro kupić bo narobiłaś mi ochoty :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Arbuzy is maj lajf <33
    może obs za obs ? Jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu :) Anishia0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Co prawda..musze się zgodzić. Makijaż na lato jest niepotrzebny, można od czasu do czasu, ale nie tak często, bo tylko jeszcze bardziej niszczymy skórę niż to robimy w zimę.
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com
    PS: Ja jednak najbardziej chciałabym zwiedzić Hiszpanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. zdjęcia są przepiękne!

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  41. Super post, super zdjęcia. Widzę, że mamy ze sobą dużo wspólnego: też nie przepadam za lodami śmietankowymi, bardzo ciężko się opalam (mogłabym leżeć godzinami na słońcu a opale się prawie, że nic) również kocham geografie i podróże. :) Obserwuje i czekam na kolejny wpis. :) Pozdrawiam.

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny tag! Ja najbardziej lubię jesień i lato. Moje ulubione lody to wszystkie o słodkich smakach jak karmel, kokos, ciesteczkowe itd.

    zapraszam do mnie: aleksandrakubiaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo spodobał mi się ten tag oraz to w jak fajny sposób piszesz. Zdjęcia świetne obserwuję kochana. :* ! Życzę udanych wakacji i zapraszam do mnie w wolnej chwili
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny pomysł na letni tag! :)
    Zapraszam do mnie:
    dominikamarciniak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Lody z Grycana to najpyszniejsze lody świata! Ich sorbety są przepyszne. Udanego wyjazdu nad morze i cudownej pogody! ;D

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Zdjęcią wyszły przepiękne :)
    To prawda, w lato makijaż jest strasznie niewygodny, strata czasu żeby go nakładać skoro i tak spłynie haha.
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawy tag! <3
    Ja w lato też wolę nosić szorty niż spódniczki.
    Udanego wyjazdu nad morzem!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne zdjęcia oraz dobry pomysł na tag. Pozdrawiam :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. też wolę szorty od spódniczek, a lody owocowe rządzą! :D
    prześliczne zdjecia *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Chętnie odwiedzę razem z Tobą Indie, we Włoszech byłam, a do Ameryki Łacińskiej mnie nie ciągnie, ale Indie to co innego ;)
    Lato w pełni, a tu na przemian upał i burze. Również lubię sorbet mango!

    californialifeandstudy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. fajny tag i piękne zdjęcia! ♥ to z chabrem jest genialne ♥

    http://chirkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger