9:57:00 PM

Dwie stylizacje z paskami

Cześć!
Dziś czas na kolejną nowość na moim blogu, a mianowicie stylizacje. Nigdy nie dodawałam na bloga tego typu postów, ale w końcu chyba czas najwyższy. Szczerze mówiąc to nie przepadam za pozowaniem do zdjęć, zdecydowanie wolę być fotografem i robić komuś zdjęcia, no ale czas się przełamać.
Oba stroje mają coś w paski. W pierwszym jak widać poniżej mam na sobie koszulę w paski. Gdyby nie to, że jest troszkę za duża mogłabym nazwać ją strzałem w 10. Za to szorty, które mam na sobie są idealne. Nigdy nie miałam aż tak idealnych rozmiarowo spodenek.
W drugiej stylizacji mam coś bardzo dziwnego jak na mnie, czyli sukienkę. Noszę je tylko w niewielu przypadkach. W te lato postanowiłam to zmienić i kupić kilka sukienek i w taki oto sposób w którymś z kolejnych postów pokażę Wam jeszcze jedną. Co do tej, niestety tak jak koszula jest trochę za duża.



 Sukienka | Torebka | Kurtka- Primark | Buty- H&M

Która stylizacja podoba Wam się bardziej?

54 komentarze:

  1. Ja też wolę robić komuś zdjęcia :) Ładnie wyglądasz!

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje są bardzo ładne ale druga bardziej przypadła mi do gustu :)

    Zapraszam na nowy post :) [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje, myślę, jednak, że pierwsza bardziej do Ciebie pasuje. To chyba dlatego, że sama bym taką wybrała hah

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam paski :) Bardzo fajna stylizacja, zwłaszcza ta pierwsza. Pozdrawiam i obserwuję :) Charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ta koszula z pierwszej stylizacji! Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga stylizacja jest mega!! Z tą kurtką to już w ogóle :)
    Paski wyglądają bardzo fajnie, ale mi chyba nie pasują :))
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga stylizacja bardzo mi się podoba!
    Śliczna ta sukienka!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje są śliczne. Ja za to wolę trochę szerze koszule - czuje się w nich swobodniej :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza stylizacja jest swietna
    dyed-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie stylizacje śliczne, jednak jak dla mnie stylizacja 2 wygrywa :)

    https://pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz w obu stylizacjach. :)
    Jeśli chodzi o mnie lubię robić zdjęcia przyjaciółkom i pozować.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne stylizacje, ja także wolę robić komuś komuś zdjecia:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta sukienka jest naprawdę ładna,
    ogólnie obie stylizacje spoko, lubię ubrania w paski

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwza stylizacja wygrywa ;)
    Zapraszam do mnie
    jagglam.blogspot.com
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie stylizacje świetne, ale jak dla mnie wygrywa numer 2! :)
    Kliknęłam w linki!

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacje są cudowne, jednak ja nie przepadam za paskami :)
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz świetnie! Bardzo ciekawe stylizacje :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  19. Proste ale bardzo trafne i fajne stylizacje :) Idealne na tegoroczne lato :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. paski chyba nigdy mi się nie znudzą! obydwie stylizacje bardzo mi się podobają ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza stylizacja bardzo mi się spodobała, a koszula jednym słowem jest świetna ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi zdecydowanie bardziej podoba się pierwsza stylizacja, wcale nie widać, że koszula jest za duża. Ja tak samo jak Ty nie przepadam za sukienkami, oraz spódniczkami. ☻♥
    Mój blog---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam jedną sukienkę w paski i na lato jest świetna! <3 Ślicznie wyglądasz! Uwielbiam paski za kobiecość i ponadczasowość. :)

    Pozdrawiam,
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne stylizacje.
    Śliczna jest ta sukienka w paski.
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Obie stylizacje świetne, trudno wybrać lepszą :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Obydwie propozycje mi się podobają! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Druga stylizacja skradła moje serce <3! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. obie stylizacje fajne :) bardzo mi się podobają głownie dla tego że uwielbiam paski :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Obydwie stylizacje godne uwagi :) Świetnie się spisałaś!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne stylizacje ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  31. 2 stylizacja jest przepiękna, sama chętnie bym się tak ubrała :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne stylizacje, obie! Fajnie Ci wychodzą takie posty więc jak najwięcej ich :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! )

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna ta sukieneczka, idealna na lato :)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/2016/07/flower-on-nail-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne stylizacje, linki klikniete - 10,86$, 20,49$, 4,70$


    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście u mnie na blogu ?
    Bardzo mi zależy :* Dzięki ;* www.rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. baaardzo lubię stylizacje b&w <3

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładnie Ci w tych stylizacjach. :) Lubię ubrania w paski, chociaż sama nie posiadam ich za wiele. :) Pozdrawiam

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. W ubraniach w paski mogłabym chodzić non stop ♥
    Stylizacja numer 1 wygrywa, zakochałam się w koszuli!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. 1 stylizacja świetna, koszula mnie urzekła :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne stylizacje, zazdroszczę włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Naprawdę obie stylizację prześliczne :) Jednak osobiście więcej chodzę w spodenkach :)
    Co powiesz na wspólna obserwację? Jeśli tak, daj znać na moim blogu.
    paulinablogxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ta sukienka jest idealna, w moim guście, w perfekcyjnym fasonie i jeszcze w paski, cudna :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  42. Ta druga stylizacja zdecydowanie ładniejsza według mnie! :*

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne stylizacje! Super w nich wyglądasz :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  44. Szczerze mówiąc druga stylizacja bardziej przypadła mi do gustu:) pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ta koszula z pierwszej stylizacji jest obłędną, muszę takiej koniecznie poszukać :-)
    Pozdrawiam :* Scobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo dobre pomysły na stylizacje, uwielbiam paski :)
    Jeżeli lubisz czytać książki, zapraszam na mój blog, może znajdziesz coś dla siebie? ❤
    http://booksyourlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Koszula z pierwszej stylizacji jest świetna :)
    Hardkorowo normalna

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne stylizacja :) Bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger