10:43:00 AM

3 ulubione produkty do makijażu

Cześć!
Dawno nie było nic związanego z kosmetykami na moim blogu, więc czas to nadrobić! Dziś przedstawię moich trzech ulubieńców z kategorii makijaż. U mnie wszystkie kosmetyki sprawują się świetnie i z pewnością kupię je któryś już raz z kolei.

Zacznę od mojego największego ulubieńca, czyli Zoom Zoom Mascara od Bell. Zdecydowanie jest to najlepszy tusz do rzęs jaki kiedykolwiek miałam. Mam bardzo mało rzęs i są one krótkie, a dzięki temu tuszowi są pogrubione i wydłużone. Dodatkowym jej plusem jest to, że jest tania, ponieważ kosztuje 12 zł i kupuje ją w Biedronce. Zdecydowanie polecam ją osobom, które mają podobny problem z rzęsami co ja.

Nigdy nie myślałam, że będę używać tego produktu na co dzień, a mowa o Liquid Precision Eyeliner od Eveline Cosmetics. Z czystym sumieniem mogę przyznać mu miano najlepszego eyelinera jaki kiedykolwiek miałam. Wszystkie wcześniejsze eyelinery czy kredki do oczu nie były tak dobre jak ten. Trzyma się cały dzień bez jakiegokolwiek starcia czy rozmazania. Po nałożeniu go na powiekę szybko staje się matowy i zasycha. Jednym słowem super!
Ostatnia rzecz nie jest do oczu, a do twarzy. Z pewnością większość z Was słyszała o Camouflage od Catrice. U większości osób jak i u mnie sprawdza się świetnie. Bardzo dobrze razi sobie z  zakrywaniem niedoskonałości na twarzy. Jedynym jego minusem jest opakowanie, które jest niehigieniczne. Wiem, że jest też w płynnej formie, ale jeszcze go nie miałam, chyba czas się w niego zaopatrzyć. 

Założyłam instagrama, więc jeśli ktoś miałby ochotę mnie zaobserwować to zapraszam @flognes

84 komentarze:

  1. Ja jeszcze się nie maluję ale super że sprawdzily ci się te kosmetyki.
    Jestem wdzieczna za kazdy komentarz i subskrybcje.
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten eyeliner i rzeczywiście jest świetny i niezastąpiony :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam ten eyeliner przedwczoraj i nie byłam do końca do niego przekonana, jednak jeszcze nie miałam okazji go wypróbować. Ten post upewnił mnie, że to była dobra decyzja :D.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten eyeliner, był spoko, ale nigdy nie umiałam narysować nim cieniutkiej kreski :C
    MÓJ BLOG - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę nie zwróciłam nigdy uwagi na ten tusz w Biedrze. Też mam krótkie rzęsy i niezbyt dużo, muszę goi wypróbować! :)
    Panna K

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydają się świetne! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o żadnym z tych kosmetyków, jednak z pewnością wypróbuję. Gdzie kupujesz eyeliner?

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ten eyeliner, od wielu lat używam tylko tego :D

    [ Blog Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten sam problem z rzęsami co ty. Jest ich okropnie mało i są niemal niewidoczne, jednak ja używam mascary z firmy P2 oraz Maybelline i jestem bardzo zadowolona. Kresek nie maluję, bo nie potrafię - niestety haha stawiam na cienie, a kamuflaż z catrice uratował mnie nie jeden raz!:)


    Pozdrawiam,
    Sandra [blog-klik!]

    OdpowiedzUsuń
  10. PS. Zapomniałabym - kamuflaż w płynie to jeszcze większe cudo, uwielbiam go i serdecznie polecam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety ja nie słyszałam o żadnym z tych produktów, jeżeli chodzi o eyelinery to mi ładna kreska nie wychodziła dlatego używam czarnego cienia po czym go ładnie rozcieram i wychodzi całkiem fajnie :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Te produkty wydają się bardzo fajne ;)
    Natally

    Proszę o poklikanie w linki pod najnowszym postem, z góry dziękuję♥
    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o żadnym z tych produktów :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nie czytałam nic o kosmetykach, więc "pochłonęłam" cały post :) Kto wie, może z czegoś i ja skorzystam?

    Kawałek lata. Może wpadniesz? :) SUMMER | tag + inspirations

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  15. Good post, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nic z tego nie używałam ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wypróbuję ten tusz, gdy skończy mi się ten co mam ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Również posiadam korektor z Catrice i jestem nim zachwycona. Płynną wersję również muszę wypróbować ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa tej maskary :)
    Fajne kosmetyki!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten sam eyeliner i jest świetny! Bardzo dobrze mi się sprawuje :D

    Buziaki♥ zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  21. Ze wszystkich produktów mam tylko korektor od Catrice i bardzo go lubię, ale niestety muszę mieszać dwa odcienie, żeby pasował do mojej karnacji. I czasem niestety robi mi się z niego ciastko, ale za taką cenę i tak warto go mieć na "w razie w" :D
    Buziaki i miłego dnia,
    ohmels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio zastanawiałam się z przyjaciółką czy warto kupić ten korektor z Catrice. Chyba się na niego skuszę :)
    Pozdrawiam i zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie stosowałam żadnego z tych produktów, ale może niedługo po któryś sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie kosmetyki są świetnie *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe kosmetyki, chętnie bym je wypróbowała :)

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam korektor z Catrice i jest świetny.

    http://pineapplegirlsblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie używałam żadnego z przedstawionych kosmetyków, ale słyszałam duużo dobrego o tym eyelinerze i kamuflażu z catrice :)
    Pozdrawiam
    Zuzb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Tyle dobrego słyszałam o tym korektorze, że chyba się w niego zaopatrzę :D
    Pozdrawiam ;)
    Pink Chocolate

    OdpowiedzUsuń
  30. Camouflage również używam i jestem bardzo zadowolona!
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja używam eyelinera i tuszu do rzęs firmy Wibo, więc polecam ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Eyeliner z Eveline uwielbiam a korektora jeszcze nie testowałam ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba zakupię ten eyeliner :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/07/jak-aktywnie-spedzic-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  34. muszę zakupić wreszcie ten korektor z catrice bo tyle dobrego o nim już słyszałam , ze nie wiem ;0
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem strasznie ciekawa tego tuszu! Ja mam problem z tym ze wszystkie jakie mam strasznie sie krusza i robia mi ogromne cienie pod oczami. A na ten kamuflaz czaje sie juz chyba rok.. Pora go w koncu zamowic! Buziaki ;)

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie używałam żadnego z nich, ale jestem ciekawa tego tuszu :) Więc skuszę się na niego jak tylko skończę mój obecny ;)

    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Produkty z Bell sprawują się naprawdę dobrze, bo sama mam z ich firmy puder :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. muszę wypróbować mascare
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale super mi wyszło ze moją liczbą jest 5
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja jeszcze nie maluje się tak mocno. Na razie tylko krem bb i pomadki ;) Jednak ten eyeliner wygląda naprawdę przekonująco. Może jak będę wykonywać mocniejszy makijaż, skuszę się na niego ;D
    Pozdrawiam ;* Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny blog i bardzo ładne zdjecia. tez uwielbiam maskary z biedronki :D
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  42. Mascara to też jest dla mnie coś bez czego nie umiem żyć ♥ Miałam ten sam korektor, jednak szybko z niego zrezygnowałam. Nad samym eyelinerem bardzo długo się zastanawiałam, jednak narazie nie widzę potrzeby żeby go sobie kupować ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Muszę spróbować tej maskary ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Miałam ten tusz i muszę przyznać, że jest świetny :)

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  45. Używam od lat tego samego eyelinera co Ty i muszę przyznać, że jest bardzo dobry, choć ostatnio przerzuciłam się na inny i też jestem zadowolona :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Korektor też mam i sprawdza się świetnie :)
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. słyszałam o tym korektorze, ale nie potrzebuję az tak mocnego krycia :)
    a kresek nie potrafię malować xD
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  48. Z chęcią wypróbuję ten eyeliner <3
    https://blackisacolor98.blogspot.com/ miło by było gdybyś wpadła i zaobserwowała <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie próbowałam żadnego z tych produktów, ale muszę przyznać, że póki co nawet nie czuję takiej potrzeby. Dobrze, że ty znalazłaś coś dla siebie! x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Camuflage jest moim ulubieńcem ! :)
    Zapraszam do komentowania i obserwowania
    jagglam.blogspot.com
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  51. I love this eyeliner!

    Would be so happy if you could follow each other. Please let me know if you do so I can follow you right back ;)
    ☆☆☆My blog "Demilla". Welcome!☆☆☆

    OdpowiedzUsuń
  52. Musze wypróbować ten eyeliner bo szukam czegoś dobrego:)

    Zapraszam na nowy post:) [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  53. Camuflage kocham! Najlepszy pod słońcem. Słyszałam, że teraz zrobili w płynie. Próbowałaś może? Zastanawiam się nad kupnem.

    soylena.blogspot.com - link

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś przeczytała posta to wiedziałabyś, że nie ;)

      Usuń
  54. Bardzo interesujące produkty. :) obserwuje Cb na ig (pasjealifasion) jak Ci się spodoba zrób to samo.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  55. Też bardzo lubię ten korektor :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie używałam żadnego z tych produktów, ale może wypróbuję:)
    ♥Zapraszam do siebie♥

    OdpowiedzUsuń
  57. O eyelinerze słyszałam ale nie posiadam oraz nie używam.
    Jednak co do korektora to posiadam i jest z niego bardzo zadowolona!
    Pozdrawiam♡

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny post i super zdjęcia!
    .
    .
    Co powiesz na obserwację?( Ja już obserwuje)
    Zapraszam do mnie
    http://siforthestyle.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  59. Mam ten korektor z catrice i jest genialny! :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  60. Ten korektor jest świetny :) Używałam go kilka razy i naprawdę się sprawdził :) Świetny post :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Uwielbiam ten korektor : )


    Zapraszam do nas:

    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Kupiłam kiedyś ten eyeliner ale niestety nie umiałam z niego korzystać i do tej pory nie umiem :c
    W wolnej chwili zapraszam http://lovesweetstranger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Ciekawe kosmetyki! <3
    Korektor już miałam i jak dla mnie sprawdza się rewelacyjnie.
    Natomiast bardzo zaciekawiła mnie ta mascara!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  64. Wszędzie widzę ten produkt od Catrice, ale nadal nie mogę się przekonać do kupna. Chyba czas się zmobilizować i przetestować. :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  65. Koniecznie muszę się zaopatrzyć w ten tusz (moje rzęsy wymagają wiele pracy, żeby chociaż było je widać) a nigdy nie zwróciłam na niego uwagi!

    Pozdrawiam! :)
    http://jednopostanowienie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Zmotywowałaś mnie, żeby wypróbować ten eyeliner! Wciąż szukam idealnego! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Szukam dobrego eyelinera, więc ten z Eveline zdecydowanie by mi sie przydał :)
    Jesli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/co-ciekawego-w-shein-romwe-przeglad.html

    OdpowiedzUsuń
  68. fajne produkty! ja uwielbiam ten kamuflaż :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. O ile sama w ogóle nie używam eyelinera oraz camouflage, o tyle z chęcią wypróbuję ten tusz! :) Zainteresowałaś mnie nim ^^
    http://moniicza-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Z chęcią bym wypróbowała ten tusz :)
    Zapraszam:
    izagada.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    Izia

    OdpowiedzUsuń
  71. Mam ten sam kosmetyk!


    Może rewanż i skomentujesz również u mnie? :)

    Zapraszam do mnie
    http://fromkatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Nie używałam żadnych z tych kosmetyków. Z chęcią wpadnę na Twojego instagrama!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  73. Kamuflaż z catrcie to jeden z najgorszych kosmetyków jakie miałam, ale cieszę się, że tobie się sprawdził :))

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  74. nie sadzilam, ze taka maskare mozna dostac w biedronce :D co do eyelinera nigdy nie uzywalam, gdyz nie potrafie niestety nim sie poslugiwac :D hahaha
    pozdrawiam ;3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  75. Mega *.* wspolna obserwacja ? zapraszam :) http://pinklips666.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  76. Mnie bardzo ciekawi eyeliner ;) Miałam kiedyś tą mascare, ale już nie pamiętam jak się spisywała :(

    OdpowiedzUsuń
  77. Spadlas mi z nieba! Szukam wlasnie jakiegos dobrego tuszu w rozsadnej cenie:) moglabys pokazac jaka koncowke ma ten eyeliner?

    oddaje obserwacje typical-teengirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger