2:36:00 PM

Malbork i morze

Cześć!
Dziś czas na kolejny post ze zdjęciami z mojej wycieczki. Malbork był pierwszym punktem na planie wyjazdu. Zwiedziliśmy chyba dobrze każdemu znany Zamek Krzyżacki. Chociaż nie przepadam za zwiedzaniem z przewodnikiem, a tym bardziej zamków, to ten zrobił na mnie wrażenie. Głównie swoją wielkością, zamki, które widziałam wcześniej były o wiele mniejsze. Zwiedzanie zajęło nam trzy godziny i po tym czasie miałam ochotę usiąść na łóżku w ośrodku i odpoczywać. Nie nastąpiło niestety to tak szybko, ponieważ okazało się, że zmieniamy ośrodek. Następnie udaliśmy się na krótki spacer nad morze. Widok nie był mi nieznajomy, chociaż widziałam je ostatni raz ok. 7 lat temu. Akurat trafiliśmy na przepiękny zachód słońca, dzięki, któremu zdjęcia wyszły świetnie. 










Po wycieczce stwierdzam, że bardzo chciałabym mieszkać gdzieś blisko morza i udać się tam na wakacje. Standardowe pytanie, jak podobają się Wam zdjęcia? :)
Zapraszam na:

31 komentarzy:

  1. Jakie sliczne zdjęcia zachodu słońca <3
    Faktycznie ładny ten zamek ;) Inne aż tak pięknie się nie prezentują. Pamiętam, że kiedyś zwiedzając jakiś zamek wyobrażałam sobie podczas przechodzenia przez ruiny np. komnat, jak wyglądało niegdyś życie. Wywoływałam obrazy, kolory, ludzi tańczących, np. na balu... Od czasu do czasu trzeba tak odreagować i wyobrazić sobie życie np. w czasach średniowiecza...
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że kiedyś również uda mi się zwiedzić Zamek Krzyżacki w Malborku. Zdjęcia są naprawdę świetnie wykonane i pięknie uchwyciłaś zachód słońca! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na blogach pojawia się teraz tyle wspaniałych zdjęć z wycieczek, czy wakacji, że aż ma się ochotę wyjechać, niestety trzeba jeszcze poczekać na upragniony urlop :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście nie byłam, ale chyba zapiszę tą miejscowość do mojej listy miejsc, don których chcę pojechać ;D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, Paputeq 

     
     

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia, nad morzem byłam kilka lat temu ale z chęcią pojechałabym jeszcze raz :)

    jeśli masz czas lub ochotę to zapraszam --> blueedaisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na widok zdjec morza mnie zatkało. Cudowne!
    A zdjecia z Malborka przywołały do mnie wspomnienia :)
    Ja mieszkam nad morzem i cieszę sie, ze ci sie u nas podobało ;)
    To rzeczywiście świetna sprawa móc zawsze przejść sie brzegiem Bałtyku, gdy tylko najdzie ochota :)
    Pozdawiam,
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są przepiekne, a te morza wyglądaja po prostu boskooo <3 i ten zachód słoncaaa
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! Byłam kiedyś w Malborku ale niestety słabo to pamiętam

    Zapraszam do mnie - [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia morza *.* Ciekawy post :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia! Mieszkać nad morzem musi być świetną sprawą. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio też byłam na wycieczce i też byłam w Malborku :D
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia morza są świetne!
    Chciałabym zobaczyć ten zamek z bliska!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Te trzy ostatnie zdjęcia są po prostu bajeczne! W Malborku nigdy nie byłam :)
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż tylko pozazdrościć takich widoków. Ja akurat mieszkam nad morzem, jednak (Co w sumie jest strasznie dziwne) nigdy nie wybrałam się na plażę o wschodzie/zachodzie słońca. Cóż, powinnam to zmienić.

    http://papergirlx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę! Ja jeszcze nigdy nie miałam okazji być w Malborku :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. aaaa cudowne zdjęcia <3 Moj taka zauwazył i ''oooo Malbork :D trzebaby jechać' (to nic że jeździ tam prawie co rok)ahahaha XD
    a tak serio to piękne miejsce, porobiłabym tam ładne sesyjki na bloga :D
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, wspaniałe zdjęcia! <3
    Bardzo Ci zazdroszczę tego wyjazdu, ja nigdy nie byłam w Malborku ani nad morzem.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia <3
    W Malborku byłam dwa razy i za każdym razem zamek mnie zachwycił.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam w Malborku, piękne miasto i zamek :)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie byłam jeszcze, w PL jest dużo ładnych miejsc.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne te zdjęcia, byłam w Malborku 3 lata temu i w sumie niewiele pamiętam, ale na zamku na pewno byłam, bo zapamiętałam że taki wielki był i zwiedzanie nieźle nam wymęczyło!
    I powiem Ci jeszcze, że mieszkam 1.5 godziny od morza, a jestem tam... Raz na rok? Jakoś nie kręci mnie polskie morze, za to uwielbiam galerie handlowe w Trójmieście, haha
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale super zdjęcia ! <3
    http://dyskonciara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie bylam w Malborku :( Piękne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne zdjęcia ♥

    http://nanann5102.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger