12:37:00 PM

Gdańsk

Cześć!
Wycieczka, wycieczka i po wyciecze. Jak zawsze było więcej zamieszania niż czegokolwiek innego. Muszę przyznać, że Gdańsk jest pięknym miastem, a nawet jednym z piękniejszych w Polsce według mnie. Chociaż nie pierwszy raz odwiedziłam to miasto, to i tak bardzo mi się podobało. Tyle pięknych kamienic, ciekawych miejsc powoduje, że chciałabym tam mieszkać. Dodatkowym plusem jest to, że jest tak blisko morza, które uwielbiam. Zdecydowanym minusem jest masa turystów z całego świata, którzy odwiedzają to miasto. W kolejnym poście pokażę Wam kolejną dawkę zdjęć tym razem z Malborka i z nad morza. Jak podobają się Wam zdjęcia?












Bluzka- klik
Chcesz, abym poleciła Twój blog w kolejnym poście? Wystarczy, że podasz cenę bluzki w komentarzu, a ja wybiorę 3 blogi, o których wspomnę w następnym poście.

37 komentarzy:

  1. Byłam w Gdańsku już ze 3 razy.
    Bardzo podoba mi się to miasto.
    Świetne zdjęcia- pokazują piękno Gdańska!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam w Gdańsku, tylko przejazdem :( Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz w Gdańsku byłam w zeszłe wakacje i zakochałam się w tym mieście! Jest chyba najpiękniejszym nadmorskim miastem w Polsce. Zdjęcia śliczne - aż zachciało mi się tam wracać.

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdańsk.. Naprawdę śliczne miasto. Może w tym roku się tam wypiorę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia! Szczególnie te, na których uchwyciłaś piękno kamienic - tych starych oraz odnowionych ;) Ja ogólnie lubię nadmorskie miasta, bo nie dość, że jest morze to jeszcze molo oraz inne turystyczne atrakcje :) Już nie mogę się doczekać zdjęć Bałtyku!
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam już kilka razy w Gdańsku i uwielbiam to miasto! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia. Uwielbiam Gdańsk mimo tłoku to jest tam coś wyjątkowego .

    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :) uwielbiam Twoją grzywkę :D! w tym roku w wakacje właśnie planuje odwiedzić Gdańsk! :) pozdrawiam,

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wykonane zdjęcia! Mam nadzieję, że kiedyś również odwiedzę Gdańsk ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda Gdańsk jest piękny również uwielbiam tam jeździć :D
    i na całe szczęście nie mam aż tak daleko! :D
    ładne zdjęcia :>
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak, Gdańsk wydaje się być naprawdę pięknym i malowniczym miastem :)
    Jak ja kocham twoje włosy, w każdym poście muszę je skomentować, bo są cudne!
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również uwielbiam Gdańsk. Godzina drogi pociągiem ode mnie i jestem na miejscu! Wybieram się tam jeszcze w tym miesiącu! :) Bardzo ładne zdjęcia, cenię ładne kolory, których jest u Ciebie pełno :D
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie byłam w Gdańsku, ale z tego z widzę ze zdjęć, jak na prawdę przepięknym miastem. Uwielbiam te nadmorskie klimaty. Ale może w te wakacje uda mi się zwiedzić to miasto i wtedy ja ponarzekam na turystów :P

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam w Gdańsku jak miałam 12 lat. Muszę się ponownie tam wybrać. Zdjęcia mnie urzekły. Zazdroszczę wyjazdu ;) Ja to zawsze dopadać wszelkie stragany z bursztynami i biżuterią.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie byłam w Gdańsku nigdy ale po Tych widokach jakie przedstawiłaś na zdjęciach mam coraz większą ochotę tam zawitać :) Widać, że Gdańsk jest cudownym miastem i mam nadzieję, że za niedługo uda mi się tam pojechać :) Z miłą chęcia zaobserwowałam Twojego bloga, pozdrawiam i zapraszam do mnie, co prawda dopiero zaczynam ale jesli by Ci się coś spodobało, proszę o obserwację :) Pozdrawiam!

    http://photographybyweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. W Gdanku byłam tylko jeden raz, świetne miasto. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. You're so cute in this pics
    XOXO FASHIONSOBSESSIONS | FACEBOOK |
    INSTAGRAM
    FOLLOW MY BLOG ON GOOGLE+ AND
    GOOGLE FRIEND CONNECT

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne Zdjęcia , Chciałabym pojechać kiedyś do Gdańska . Miałam okazje być w nim 5 min na postoju .
    Zapraszam: http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdańsk jest świetny, mimo wszystko Wrocław kocham najbardziej <3
    Cudowne zdjęcia <3
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia są przepiękne. :) Dawno tam nie byłam, aż chce się jechać!
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłam w Gdańsku w tamtym roku :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  22. W Gdańsku byłam jak byłam dzieckiem więc niewiele pamiętam. Niestety. Mam nadzieję, że niedługo to się zmieni i będę mogła odwiedzić to miejsce :D

    Zapraszam! nowy post u mnie - [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę koniecznie odwiedzić to miasto :D Kliknęłam 9.99$
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Byłam na majówce w Trójmieście, ale niestety Gdańsk został przeze mnie nieodwiedzony. Teraz, patrząc na zdjęcia odrobinę żałuję. Jednak nic straconego!
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  25. Te miasto pzypomina mi moje okolice, czyli okręg niedaleko Bodensee. Przepięknie!
    http://amy-angel-blog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się nie podoba za bardzo to miasto, zdecydowanie wolę przyjeżdżać do Gdyni lub Sopotu, może to dlatego, że wolę bardziej nowoczesne budynki i ogólnie miasta :). Ale zdjęcia przepiękne! ♥

    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Byłam w Gdańsku w tamtym roku i bardzo mi się tam spodobało, gdyż był to mój pierwszy wyjazd nad morze w życiu. ;) Nadmorskie miasta zdecydowanie się czymś wyróżniają, panuje tam całkowicie inny klimat niż na nizinach. :) Świetne zdjęcia!
    38.96 KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  28. ostatnio wybrałam się też na mały wyjazd do Gdańska. Bardzo lubię to miasto ! Śliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia, chociaż uważam, że w Polsce są ładniejsze miasta :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdjęcia są piękne, ładnie odwzorowują miasto, sama chętnie wybrałabym się już w jakąś podróż! :)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/2016/06/the-cat.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne zdjęcia! Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne zdjęcia! Nigdy nie byłam, ale widzę ze jest tam naprawdę pięknie <3
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger