9:08:00 AM

Czerwcowe nowości

Cześć!
Chyba mogę już powiedzieć, że mamy wakacje! Już dawno nie cieszyłam się tak na te dwa miesiące jak teraz. W prawdzie ten rok szkolny minął mi bardzo szybko, ale był dość ciężki. Wiadomo, jak to w pierwszej klasie liceum, nawał wszystkich możliwych przedmiotów zaczynając od biologi czy chemii kończąc na informatyce. Teraz czekają mnie już tylko rozszerzenia, czyli przedmioty, które najbardziej lubię w szkole,
Dziś przygotowałam post z kilkoma nowościami kosmetycznymi. Nie jest tego za dużo, ale stwierdziłam, że warto pokazać to co udało mi się kupić w ostatnim czasie. Jeśli będę pisała post o ulubieńcach miesiąca to z pewnością kilka z tych rzeczy w nim się znajdzie, ponieważ są świetne. Mieliście któryś z tych kosmetyków?








Jeśli chcesz, abym poleciła Twojego bloga w kolejnym poście podaj ceny trzech dowolnych rzeczy w komentarzu.

Zapraszam na:

61 komentarzy:

  1. Świetne nowości. Śliczne kolory lakierów, idealne na lato :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolorki lakierów ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość tych produktów znam i bardzo lubie ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę to samo napisać: ten rok szkolny minął mi szybko, ale był wyjątkowo męczący. :/ Niestety, ale nie miałam żadnego z tych produktów. Świetny post! :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam maseczki do twarzy z ziaji :3 fajny wpis, chętnie przeczytałabym jakąś recenzję na temat spreju do włosów oraz produktów do ust bo wydają się bardzo ciekawe :3
    stworzyłaś fajny stylizację, wszystkie linki poklikane :) : koszula 12,65$; spodenki 14,99$; wisiorek 2,55$; zegarek 5,01$; torba 10,02$; okulary 5,52$
    życzę powodzenia we współpracy : )
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę nad zakupem tego błyszczyka z wibo :) Ma piękny kolor!

    Zapraszam na nowy post - [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. ja własnie chciałam sobie kupić ta kredke i ten matowy błyszczyk z wibo, ale niestety u mnie w miescie jest już niedostępny. ale jestem ciekawa tego peelingu do twarzy :D
    floeerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tą maseczke z Ziai, reszty kosmetyków nie testowałam. Myślę, że zakupie ten świetny produkt do ust z Wibo :D
    pozdrawiam i zapraszam :* Poklikałam i dziękuje za klikanie
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam tego płynu micelarnego i żelu od jakiegoś czasu :) Są godne polecenia :D
    Poklikane! ;)
    Spodenki $14.99
    Naszyjnik $2.55
    Zegarek $5.01

    Pozdrawiam ;)
    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam, że nie widziałam jeszcze żadnych z tych produktów, jednak wyglądają wyjątkowo zachęcająco. Ten niebieski kolor lakieru do paznokci przypomniał mi, że właśnie taki chciałam kupić. Świetny blog, obserwuję :)
    Koszula - 12.65 $
    Spodenki - 14.95 $
    Naszyjnik - 2.65 $
    Zegarek - 5.01 $
    Torba - 10.02 $
    Okulary - 5.52 $

    http://papergirlx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post
    Śliczne kolorki lakierów
    Wszystko super
    Czekam na więcej takich postów
    Obserwuje
    Zapraszam do mnie, zaobserwuj jak się spodoba oliwiafelkel.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. maska z ziaji cudo <3
    http://aladejewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Maski z ziaji są najlepsze :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  14. Z produktów, które pokazałaś miałam jedynie płyn micelarny, który kompletnie mi się nie sprawdził, (bardzo podrażnił oczy) i maseczkę z ziaji, która jest świetna, zresztą wszystkie maseczki tej firmy jak dla mnie są godne uwagi :)
    ceny : Torebka - 10.02 $, Spodenki - 14.95 $, zegarek - Zegarek $5.01
    Pozdrawiam
    zuzb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Płyn micelarny najlepszy! Używam od grudnia i jest super ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tak, ten rok szkolny minął bardzo szybko, nie wiem kiedy! :o
    Uwielbiam tę maseczkę z Ziaji <3
    To samo ze szminką z Wibo - mega jest!
    Ceny:
    Koszula - 12,65$
    Spodenki - 14,99$
    Naszyjnik - 2,55$
    Zegarek - 5,01$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne nowości, ten płyn micelarny uwielbiam, chyba długo nie znajdę lepszego :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  18. Większość produktów znam :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne rzeczy, a tą maseczkę kiedyś używałam
    http://treamicii.blogspot.com/2016/06/moje-wosy-pielegnacja.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely Items! Love it <3

    xo xo
    Marina
    http://mmfashionbites.blogspot.com/2016/06/in-navy-now.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam te lakiery do paznokci.
    Szczególnie ten błękitny.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kojarzę te kosmetyki, szczególnie płyn i lakiery :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pamiętam, że po pierwszej klasie liceum też byłam wykończona i z utęsknieniem czekałam na wakacje :)
    Poklikałam, 2,55$, 5,01$, 10,02$

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com♥
    Mogłabym Cie prosić o klik w link do koszuli w najnowszym poście? ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Używam maseczek z ziaji od dawna i są świetne jak za tą cenę!
    Pozdrawiam :*

    Mój blog - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudny ten niebieski kolor lakieru do paznokci! :) Płynów micelarnych z BeBeauty nie polecam. Mnie zawsze piekła skóra i od razu robiła się czerwona. ;)
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  26. Już od dłuższego czasu zbieram się, żeby kupić tą pomadkę z Wibo, ale nigdy nie ma tego koloru :(

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. tez mam ta pomadkę z Wibo tylko inny odcień :)
    Pozdrawiam:)
    kosmetyczny-kuferek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie miałam żadnych produktów, ale jak je przetestujesz, to daj znać, bo jestem bardzo ciekawa :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne nowości, muszę w końcu wypróbować te pomadki z wibo. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam lakier z tej firmy.. całkiem całkiem, ale od jakiegoś czasu robie manicure hybrydowe - genialne! Polecam bardzo!

    www.erganne.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Lakiery z Bell są świetne, a płyn micelarny BEBEAUTY jest rewelacyjny. Nie rozmywa makijażu i nie podrażnia skóry.
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do mnie:
    http://nadziejana.blogspot.com/
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Widzę, że jesteś na biol-chemie, ja też idę na ten profil do liceum po wakacjach :D co do kosmetyków to miałam tę maseczkę z ziaji i fajnie mi się sprawdziła :) a na million dollar lips się czaję, ale trudno dorwać ostatnio ten kolor ;)
    http://julaa-blog.blogspot.com/2016/06/holidays-are-coming.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem na profilu służba graniczna (geografia-wos-j.angielski), a nie biol-chem :D

      Usuń
  33. Ja ostatnio nabyłam spray rozjaśniający włosy, będę testować! :D
    Wypowiesz się na temat, który został opisany w nowym wpisie?
    Będzie nam niezmiernie miło ;)
    Pozdr.!
    Zmiany, zapraszamy;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie mam żadnej z tych rzeczy, ale spodobały mi się lakiery i szminka.
    $12.65 koszula
    $14.99 spodenki
    $2.75 naszyjnik

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne kolorki do paznokci ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne kolorki lakierów! :)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam ten sam niebieski kolor z Bell i... są dość słabe. Za tę cenę zdecydowanie wolę Golden Rose Rich Color:-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam ten płyn micelarny haha i jak na razie jest moim ulubionym ♥ ostatnio kupiłam też tą maseczkę z ziaji i też jest bardzo dobra :)

    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny post :*
    Zapraszam do mnie:
    nesiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny post :*
    Zapraszam do mnie:
    nesiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. A ja już wakacji nie mam :( co jest bardzo smutne :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Poklikałam, sama nie korzystałam z tych kosmetyków ale kilka z nich chętnie bym wypróbowała :)
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Super rzeczy :)
    High Five? :)
    https://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam niektóre z tych produktów. :) Tanie i fajne.
    6,01
    14,99
    12,65
    5,01
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  45. ja uzywałam tylko płynu do demakijazu, reszty nie miałam okazji wyprobowac

    kariaxv.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie używałam żadnego z nich, ale likierki wyglądają fajnie ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam ten sam lakier do paznokci (czerwony) i kiedyś próbowałam tej maseczki z Ziaji. :) Poklikałam we wszystkie linki, ceny: $12.65, $2.75, $10.02.

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Miałam ten peeling do twarzy i maseczkę, te produkty są niezłe :)
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Maski z ziaji są najlepsze! Nie raz ratowały moją wysuszoną, czy zanieczyszczoną cerę. Mogę je z czystym sumieniem polecić :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne nowości :) Oczywiście, pomagam-klikając. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowne lakiery! Muszę się w nowe zaopatrzyć właśnie :D
    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger