1:47:00 PM

Rzeczy, które uwielbiam w wiośnie

Cześć!
Wiosna to chyba najpiękniejsza ze wszystkich pór roku. Jak każda ma coś w sobie i w sumie o każdej porze roku mogłabym napisać podobny post, ale dziś opisze Wam rzeczy, które uwielbiam w wiośnie.  To właśnie teraz świat budzi się do życia, za oknami jest kolorowo. Słońce, które jest za oknem sprawia, że nabieram chęci do działania i dodawania kolejnych wpisów.

Z dnia na dzień jest cieplej, przez co nie trzeba nosić na sobie kilku warstw ubrań. 

Dni są co raz dłuższe, przez większą część dnia jest jasno. 

Zbliżamy się co raz bliżej do wakacji. 

Wszędzie jest dużo pięknych kwiatów, które są najlepszymi modelami do zdjęć na świecie.

Mogę spędzać dużo wolnego czasu na dworze na spacerach czy na rowerze.

W sklepach pojawia się dużo świeżych owoców i  warzyw, których brakowało podczas zimy. 




Jeśli ktoś z Was wchodzi na mojego bloga już jakiś czas to z pewnością zauważył, że udało mi się zmienić wygląd bloga. W prawdzie pobrałam już gotowy szablon i go odrobinę przekształciłam, ale i tak bardzo mi się podoba. Już jakiś czas szukałam czegoś prostego, ponieważ wszystkie wcześniejsze designi, które miałam średnio mi się podobały. A jak Wam podoba się wygląd bloga?
Kolejną fajną rzeczą jest fakt, że mam zamiar powrócić do regularnego blogowania. Tak jak już pisałam wyżej, wiosna dodała chęci do pisania. Mam nadzieję, że będzie tu jak najwięcej zdjęć nie tylko roślin, ale też i moich. Od czasu do czasu pojawią się wpisy tematyczne, więc myślę, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Za niecałe dwa tygodnie jadę na wycieczkę nad morze i z pewnością pojawi się tu pełna fotorelacja wyjazdu. Szczerze mówiąc to nie mogę się już doczekać! Nad morze byłam już baaardzo dawno, więc z ogromną przyjemnością zobaczę je jeszcze raz :).
Za co lubicie wiosnę?

33 komentarze:

  1. Też uwielbiam wiosnę:) Obserwujue i zapraszam do mnie!:)
    Mogła bys poklikać u mnie w najnowszym poście? Była bym c bardzo wdzięczna
    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez lubię wiosnę, zwłaszcza tę w maju, kiedy jest coraz cieplej :D
    Ps. Masz takie śliczne włosy!! <33
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna to zdecydowanie moja ulubiona pora roku, jej jedynym minusem są pyłki powodujące u mnie straszna alergię :)


    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wiosnę, jednak moja alergia już nie tak bardzo..:D
    Ślicznie wyglądasz<3
    I wygląd super! ;)

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 'Z dnia na dzień jest cieplej, przez co nie trzeba nosić na sobie kilku warstw ubrań.'
    I właśnie w takich chwilach żałuje, że mieszkam w Norwegii D: haha mam nadzieję, że u nas też już niedługo zrobi się cieplej i słoneczniej! :)


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  6. Na wiosnę jest tak wiele pozytywów :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Również uwielbiam wiosnę, to chyba moja ulubiona pora roku :D
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiosna to moja ulubiona pora roku! Za ładną pogodę, słońce, ciepło, długie dni czy kwitnące wszędzie kwiaty. :) Nowy wygląd jest świetny! :)

    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Świeższe owoce to zdecydowany atut wiosny :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kocham wiosnę za to dawkę energii, którą zawsze mi przynosi!
    Ładne zdjęcia :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam wiosnę za ten piękny, intensywny, zielony kolor, za te świeże pąki kwiatów, za budzącą się do życia przyrodę. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzisiaj się prawie nie wykąpałam w jeziorze z psem, ale to raczej dobrze, bo było tak gorąco, że masakra! Normalnie lato widzę :) A już myślałam, zę będzie fatalnie :( Ale jest super <3 Ps, masz śliczne włosy :)


    http://nonstopyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiosna to najlepsza pora roku pod słońcem! W przenosni i dosłownie ;)
    Wraz z przyrodą budzą się do życia ludzie, którzy zapomnieli przez zimę, co znaczą spacery i aktywność fizyczna.
    Co do designu bloga, to jest fantastyczny :) Jasny, przejrzysty, łatwo się poruszać po Twoim blogu. Obserwuję, bo bardzo podoba mi się Twój blog :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiosne lubię za słońce, kwiaty i za to, ze wszystko budzi się do życia :) Piekne wlosy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiosna to jedna z piękniejszych pór roku. ;)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pozytywny post :)
    Śliczne zdjęcia:)
    Uwielbiam kwiaty i owoce ♥
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia iście wiosenne :) Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Dobry wpis :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiosna to moja ulubiona pora roku :) Bardzo ładne zdjęcia!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz na prawdę kwitnąco! Jak na wiosnę przystało :) :)

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię wiosnę, uwielbiam obserwować to, jak natura budzi się do życia - wyrastają przebiśniegi, krokusy, później kwitnie bez i jabłonie, wiśnie... i wszędzie dokoła pachnie wiosną.
    Masz śliczne włosy ;)
    ______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. przpiękne zdjęcia :) takie wiosenne :) slicznie wygladasz ,pozdrawiam cieplo :) claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wykonane zdjęcia i śliczny design bloga! W wiośnie przede wszystkim uwielbiam to, że nie trzeba już nosić zimowych ubrań ^^ Życzę miłego pobytu nad morzem i czekam na fotorelację! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia! Jestem bardzo ciekawa twoich przyszłych wpisów i tak czy siak zostaje tu na dłużej:)

    Nowy post u mnie - klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiem za co lubię wiosnę :D Tak po prostu. Piękna pogoda

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zdjęcia, również uwielbiam wiosnę :)

    High Five?
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę takiego pięknego koloru włosów ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne rzeczy wymieniłaś :) Śliczne zdjęcia, bardzo ładny design! :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja osobiście lubię gdy pada deszcz. Coś innego niż reszta. Jeśli chodzi o wygląd to nie wiem jak wyglądało to u Ciebie wcześniej ale widzę że masz ładnie prowadzoną stronę.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne zdjęcia, ślicznie wyglądasz :) Osobiście najbardziej lubię wiosnę za to, że jest szansą na rozpoczęcie wszystkiego od początku.
    Na pewno będę wpadać tu częściej, obserwuję!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wiosna daje chęci do życia po niekończących się morzach 😀
    Masz piękne włosy 💓💓 pozdrawiam

    marlena-parr.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger