10:42:00 AM

Coś na szybszy porost włosów, czyli Jantar odżywka z wyciągiem z bursztynu

Cześć!
Jeśli któraś z Was szuka jakiegoś sposobu na szybszy porost włosów, to mam coś co u mnie się sprawdziło. A mowa tu o Jantar odżywka z wyciągiem z bursztynu. Przez ponad miesiąc stosowania zauważyłam sporą różnicę na moich włosach, więc pomyślałam, że warto się z Wami tym podzielić.


Od kiedy zaczęłam używać tej odżywki włosy zaczęły mi rosnąć znacznie szybciej, a zauważyłam to po dość sporych odrostach na mojej głowie. Dodatkowo zahamowała ona również wypadnie moich włosów. Przez ostatni czas miałam spory problem z tym, włosów wypadało mi bardzo dużo, ale od kiedy ją stosuje wypada mi ich co najmniej o połowę mniej. Pojawiły się również tak zwane "baby hair" czyli nowe włoski. U mnie nie przetłuszcza włosów, chociaż słyszałam, że niestety u innych to robi. Odżywka jest również bardzo łatwo dostępna, bo dostaniemy ją na przykład w Rossmannie.


Ma też swoje minusy, a mianowicie jej opakowanie. Buteleczka jest szklana, więc bardzo łatwo ją potłuc. Dodatkowo ma bardzo nieporęczny aplikator, przez, który jest ciężko wydobyć produkt.
Używałyście kiedyś tej odżywki? 


53 komentarze:

  1. Miałam tę odżywkę niejednokrotnie! Jest genialna! :)
    Naprawdę, działa cuda i jest bardzo tania :D Szampon z tej serii też polecam.

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, w końcu coś sprawdznego, co mozę mi pomóc! Wprawdzie mam zamiar ściąć włosy, ale jakby nie wyszło, to się przyda, aby szybciej rosły :DDD
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosowałam i polecam! :)
    Pozdrawiam i zapraszam MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt, zachęciłaś mnie do kupna :)

    Zapraszam na nowego posta, gdzie za moim pośrednictwem można nawiązać współpracę ze sklepem, który posiada okulary (Firmoo). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Już długo słyszałam o tej odżywce ale jakoś nigdy nie miałam weny by ją kupić haha ale teraz to już mnie przekonałaś ! Jak będe na mieście to od razu po nią bięgnę XX Weszłam tu bo zauważyłam cię w komentarzu na jakimś blogu i nie załuję :) Będe wpadać częściej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą wcierkę!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o nim :) Wydaje się bardzo warty uwagi!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam okazji używać tej odżywki, ale poczytam o niej trochę więcej i być może sobie kupię :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie używałam tej odżywki, ale tyle już się dobrego o niej nasłuchałam, że w końcu będę musiała ją wypróbować.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie to kiedyś spróbuję bo słyszałam już wiele bardzo dobrych opinii o tym :)

    Nowy post u mnie - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie genialna wcierka, dopiero co malowałam włosy a tu już odrosty, mi z natury włosy szybko rosną, ale
    po tej odżywce to już wgl bardzo szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy jeszcze jej nie miałam :) ale jak przeczytałam, że butelka jest szklana to obawiam się jej kupić...:D jestem straszną niezdarą!
    pozdrawiam ciepło :)
    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy produkt, ale ja się nie skuszę ;) Ostatnio włosy, które sięgały do pasa, ścięłam przed ramiona i jestem jak najbardziej zadowolona z obecnej długości. Pozdrawiam :*
    Zapraszam do siebie Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam, wydaje sie byc spoko.

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. nie słyszałam nigdy o tym !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam kiedyś tej odżywki i spisała się świetnie ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie szukałam czegoś takiego!
    Może nareszcie moje włosy bedą znacznie dłuższe w krótszym czasie niż kilka lat :)

    https://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jantar jest bardzo dobry na włosy ;) Polecam, przetestowane na własnej skórze :)hehe
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Używałam jej 2 miesiące temu jakoś. Na początku widziałam lekkie efekty, ale potem dalej włosy mi wypadały nieprzeciętnie. Dałabym jej 6-7/10.

    https://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo słyszałam o tej wcierce, muszę w końcu wypróbować ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ją lubię, działa cuda, więc polecam! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam cały komplet z tej firmy - szampon, wcierkę i mgiełkę. Bardzo mi pomogły :)
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. słyszałam o niej wydaje się bardzo dobra ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. to może być świetne! zwłaszcza, że zapuszczam teraz swoje włosy :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. słyszałam już wiele o Jantarze ale jeszcze go nie kupiłam ;)

    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Oooo super :D Musze sobie to kupić, włosy strasznie wolno mi rosną i do tego również wypadają :D Przydatny post!
    www.agataprosolphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Czytałam o tej odżywce dużo i ciekawe jak się sprawdziłaby na moich włosach :)


    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Nawet wspominam o tej odżywce w swoim poście, także tutaj dodam tylko, że jest świetna:)
    Cieplutko Cię pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów w blogowaniu, a także zapraszam do siebie w wolnej chwili, jednocześnie zachęcając Ciebie do obserwacji!
    Aguuuszka-klik!☼

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam tą odżywkę. Na moich włosach sprawdziła się rewelacyjnie :) Świetny blog, obserwuję ☻

    >flawless-baby.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  30. mi się pojawiło mnóstwo baby hair, ale jakiegoś szybkiego porostu włosów nie zauważyłam
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nigdy nie używałam tej odżywki, ale po przeczytaniu Twojej opinii chętnie skieruję swoje kroki do Rossmana :D
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ AARLENAA.BLOGSPOT.COM ♪

    OdpowiedzUsuń
  32. Uzywalam tą odzywkę, efekty byly ale w sumie za dlugo checi nie mialam wiec po 2 miesiacach przestalam :D
    http://gosiabialczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy jej nie miałam ,ale chyba czas wypróbować !:)

    Odpowiadam na każda obserwację :) Zapraszam:)
    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam kiedyś tą odżywkę i była naprawdę świetna! <3
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Muszę chyba wypróbować ją, szukam już od dawna czegoś na porost włosów :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Stosowałam tę wcierkę przez kilka tygodni. Niestety u mnie nic niezwykłego nie zdziałała, ani w jedną, ani w drugą stronę. Słyszałam jednak, że u innych potrafi czynić cuda.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałam kiedyś i byłam z niej zadowolona. W tej chwili stosuję kurację z olejkiem arganowym i zauważyłam, że moje włosy odżyły i zaczęły rosnąć :)

    dressed-in-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie stosowałam, ale może warto spróbować :P

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Używam jej i jestem zadowolona ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Skoro takie dobre opinie to może warto wypróbować. Ja nie jestem przekonana vo do odżywek. Zawsze wydaje mi się ze obciążają włosy

    kariaxv.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  41. Nigdy nie używałam tej odżywki, ale brzmi ciekawie. Osobiście stosuję timotei oraz w kremie, która aplikuję podczas kąpieli oraz Argan Oil w sprayu, ale kiedy się skończą to kto wie, może się skuszę :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  42. Nigdy nie stosowałam tej odżywki. Nie słyszałam też o firmie. Może wypróbuję?

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  43. Widzę Twoją opinię i niektóre komentarze to w sumie chyba sama jej wypróbuje :D

    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja się trzymam swojej krótkiej fryzury i chociaż odżywka wydaje się być na prawdę dobra to raczej nie dla mnie.
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com/#

    OdpowiedzUsuń
  45. O tak! Odżywkę Jantar zdecydowanie polecam. Drożdże piwowarskie w tabletkach również dają super efekt. Mówię o tabletkach, gdyż mało kto jest w stanie wypić wodę z drożdżami piwowarskimi w stanie stałym.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyraźnie pamięcią sięgam, gdy żem przy szumie fal złowrogich przez piasek ognisty kroczył i nagle zauważyłem błysk promienny. Bursztyn to był nieskazitelny. Właściwości on władcze ma i falami władać potrafi, i włosami też.

    Zapraszam niestrudzenie do wrót mych!
    http://marcepanowebanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Mi osobiście tego typu odżywka nie jest potrzebna ale komuś może się przydać ;)

    https://strong-power.blogspot.com/2016/05/31052016.html

    OdpowiedzUsuń
  48. uwielbiam tą odżywkę <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - zapraszam :* jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    |SYDNEY SLEEK|

    OdpowiedzUsuń
  50. a ja nie chcę, żeby mi włosy rosły szybko, haha :D
    MÓJ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Używałam tą odżywkę, ale z czasem zapomniałam o nakładaniu jej i niestety przetłuszczała mi włosy :/
    http://treamicii.blogspot.com/2016/06/coraz-blizej-lata.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger