9:40:00 PM

Zdjęciowo #1

Cześć!
Kolejny raz po dłuższej przerwie spowodowanej brakiem czasu, ale dziś nie o tym. Dziś pierwszy post z nowej "serii" jeśli tak to mogę nazwać. Po prostu co jakiś czas będę wrzucać tu zdjęcia, które udało mi się zrobić. Głównie będą to rośliny, bo jak już kiedyś wspominałam są najlepszymi modelami :3. 
Jak widać niestety wszystko jest jeszcze (!) szare i ponure, bo wiosna chyba nie chce zawitać. Dziś po raz kolejny spadł śnieg, więc zaczynam już powoli tracić nadzieje, że przestanie padać w tym roku ;_;. 






 A jednak mała oznaka wiosny!

Co myślicie o zdjęciach :)?

21 komentarzy:

  1. jakie śliczne zdjęcia
    bardzo ciekawy post
    oby tak dalej
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia, szczególnie pierwsze trzy i ostatnie :)
    Pozdrawiam
    Natalia Łucja z withcoffeeandbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie zdjęcia przecudne! Uwielbiam, kiedy ktoś fotografuje naturę i to, co nas otacza, a nie tylko samych siebie :)
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia bardzo ładne, podobają mi sie :) Czekam na kolejne posty z tego typu zdjęciami ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam robić zdjęcia takim "modelom"! Twoje są świetne. :)
    U mnie od ponad tygodnia jest już wiosna i mam nadzieję, że zima już nie wróci. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia...<3 Marzą mi się zdjęcia o takiej jakości...:) Super! Naprawdę :)

    -Natalia

    Zapraszam do siebie! :) MÓJ BLOG-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona twoimi zdjęciami!Masz może instagrama? Pozdrawiam i zapraszam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda! Rośliny zawsze idealnie pozują :) Śliczne zdjęcia.

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, to pierwsze zdjęcie jest cudne! Serio, piękne ♥

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczne zdjęcia :) chciałabym umieć takie robić
    obserwuję i liczę na rewanż ;)
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. I love your blog, I'm following your social profiles!!
    I've change my blog. Can you please subscribe to my blog ? You can do it at the bottom of the page where it says:
    DON'T MISS ANYTHING.

    You just write your email and then in your inbox you can accept the request.
    Please check my last post --> I'm Lydia Medina

    xx
    Ly♡

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne zdjęcia, a szczególnie 2 ostatnie :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Te zdjęcia są genialne! :) Masz talent! <3
    xPATRYCJA

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem ładne! Lubię zdjęcia makro ;)

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger