2:32:00 PM

Ulubieńcy stycznia

Cześć!
Styczeń minął równie szybko jak pierwszy tydzień ferii w moim województwie. Przez ten tydzień nie zrobiłam nic, dosłownie nic, a teraz jak myślę, że mam jakieś 30 zadań do zrobienia z matematyki + kilka sprawdzianów po feriach to mam ochotę się zabić.


Bez wątpienia najważniejsza rzeczą, która wydarzyła się w styczniu była studniówka mojego chłopaka. Tuż przed wyjściem byłam bardzo zestresowana, sama nie wiem czym, ale kiedy byliśmy już na miejscu to mi przeszło. Musze przyznać, że spodziewałam się czegoś innego, że będzie trochę inaczej, ale i tak uważam, że było świetnie. Muzyka może nie do końca nadawała się do tańca, ale za to było pyszne jedzenie, w szczególności ciasto (xD). Niestety żadnych zdjęć jeszcze ze studniówki nie mam, więc nic to nie dodam ;/.
Astor Big & Beautiful Boom Volume Mascara - jak dla mnie świetny tusz do rzęs z dużą szczoteczką, która ułatwia rozczesywanie rzęs. Kupiłam go już jakiś czas temu i wtedy uważałam go za najgorszy tusz do rzęs jaki miałam,ponieważ był bardzo bardzo rzadki i w ogóle nie było widać go na rzęsach. Teraz, gdy poleżał u mnie jakiś czas jest świetny. Nie osypuje się, nie skleja rzęs i dla mnie co najważniejsze bardzo ładnie je rozdziela.
Cztery pory roku przyspieszacz wysychania lakieru - rzecz bez której teraz nie wyobrażam sobie malowania paznokci. Dzięki niemu lakier wysycha o wiele szybciej i sprawia, że na moich paznokciach lakier utrzymuje się ponad tydzień bez żadnych odprysków. Dodatkowo ma bardzo poręczny dozownik, dzięki któremu łatwo aplikuje się produkt.
Vinsvin mydełko naturalne z nanosrebrem - używam go zamiast żelu do mycia twarzy i sprawdza się świetnie. Zmywa resztki makijażu, więc skóra po użyciu jest bardzo oczyszczona. Nie podrażnia skory ani oczu oraz ma fajną konsystencje, nie za rzadką, ale i nie za gęstą.
BeBeauty Hand cream - absolutny niezbędnik na zimę. Świetnie nawilża i wygładza skórę. Ma bardzo ładny, delikatny zapach. Jedynym minusem jest konsystencja, uważam, że powinna być bardziej gęsta.

A na sam koniec mam kilka piosenek, których słuchałam cały styczeń bez przerwy.

Taco Hemingway- "Następna stacja" 
Zedd- Beautiful Now
The Neighbourhood- Prey
Duke Dumont- Ocean drive

Macie jakiś ulubieńców stycznia? 

47 komentarzy:

  1. Chodzisz do 3 gimnazjum czy już do liceum? Bo chciałabym wiedzieć, jak się czułaś pośród starszych :)

    Mój blog
    Mój kanał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do tego jak się czułam, normalnie. Cały czas spędzałam z moim chłopakiem i zazwyczaj z jego najlepszym kolegą z klasy, którego znałam już jakiś czas :).

      Usuń
  2. Ja mam - nowe długopisy z niemieckiego shopu, haha :D No i masa nowych piosenek
    Ps. PREY THE NBHD ♥
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś ten krem do rąk. Ja nie mam jako takich ulubieńców. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam, że taki przyśpieszacz do lakieru jest.. Muszę go wypróbować, ja nie mam swoich ulubieńców, ponieważ lubię zostawać przy starych rzeczach.

    ZAPRASZAM
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na zdjęcia ze studniówki! Jestem ciekawa ciekawa tego wysychacza. :)
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o przyśpieszaczu wysychania lakieru :) Człowiek uczy się całe życie. A Tobie życzę miłego drugiego tygodnia ferii i dobrze zrobionych tych zadań z matmy ;)

    http://mylittlemalone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama używam tego przyspieszaczu i jestem z niego zadowolona:)

    Zapraszam, blog o tematyce podróżniczej, moze macie jakieś pytania ;) http://collectionoftravelsmemories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja byłam już na swojej studniówce i od dwóch tygodni czekam na zdjęcia od fotografa. Może się ich do matury doczekam, haha ;)
    Mam przyspieszacz z Eveline i też go bardzo lubię. :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, ze bawiłaś się wspaniale na studniówce! Nie wiedziałam, że jest takie coś jak przyśpieszać do wysychania lakieru, bardzo ciekawe... Można wiedzieć gdzie kupić takie cudo i ile kosztuje? Bardzo oryginalni ulubieńcy.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajni ulubieńcy, ja ferie zaczynam za 2 tygodnie.
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajni ulubieńcy :)

    bajeerancko.blogspot.com Zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ehh, nie lubię takich imprez jak studniówki, jakieś bale, spotkania rodzinne. Według mnie jest nudno i sztucznie, dlatego nigdy nie pójdę na takie coś. Co do ferii- miałam je w ten sam czas co ty i podobnie, jak ty- nie zrobiłam nic. Żałuję tego bardzo, bo mam zaledwie kilka godzin, żeby do jutra nauczyć się na spr. z historii, kartkówkę z hiszpana i angielskiego i jeszcze prace domowe. Ale trudno. Jeśli chodzi o ulubieńce, to zaciekawił mnie ten przyśpieszać do wysychania paznokci. Przyznam się, że nigdy o takim czymś nie słyszałam, ale myślę, że przyda się u mnie taki zakup, ponieważ, lakier trzyma mi max 2 dni. Tusz do rzęs- kiedyś miała go moja mama i go nie poleciła, dlatego teraz mam z loreal.
    Bardzo ciekawy post :)

    http://developmentofeve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetni ulubieńcy;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kiedyś taką maskarę, byłam z niej bardzo zadowolona :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Używam tego korektora z Catrice i jestem z niego bardzo zadowolona! A piosenka Taco również należy do moich ulubionych! Mam pytanie, jak zrobiłaś tą plamkę na pierwszym zdjęciu, haha? :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pobrałam obrazek z internetu w formacie png :D. Wpisałam w google grafice "aquarel png".

      Usuń
  16. hmm chyba w styczniu nie mam żadnych swoich ulubieńców

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Również byłam na studniówce ostatnio z chłopakiem :D i jestem mega zadowolona :D ale u nas jedzenie było okropne :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeju, żebym ja tylko nie miała innych pasji do realizowania, niż wydawanie na kosmetyki! Jedyną rzeczą kupioną w styczniu była chusta na wzór flagi Stanów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten tusz do rzęs jest świetny, sama go kiedyś używałam! :)
    POZDRAWIAM:*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajni ulubieńcy, też używam tego tuszu i jestem zadowolona :) A o przyśpieszaczu schnięcia słyszałam i w końcu go muszę kupić bo denerwuje mnie gdy nie zauważę, że paznokieć jeszcze schnie i coś się odbije.

    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam tusze z Astora! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny post ;)
    Zapraszam do siebie http://strawberry966.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetni ulubieńcy :)
    obserwujemy?
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam paru ulubieńców,ale twoi też mi się podobają :)


    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetni ulubieńcy, taki przyspieszacz wysychania lakieru to i dla mnie by się przydał, bo właśnie siedzę i czekam aż mi wyschną :D
    Obserwuję!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne :)
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawi ulubieńcy :) Ten przyspieszacz do wysychania lakieru ma moja siostra i jest zadowolona ;)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. My nie mamy narazie żadnych ulubieńców, testujemy kosmetyki aby móc dodać fajne recenzje i chyba przetestujemy ten przyspeiszacz do wysychania lakieru, na pewno się przyda!

    TMblackandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam żadnej z tych rzeczy
    Ciekawi mnie to mydełko

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/2016/01/troche-o-uczuciach.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Zastanawiałam się nad korektorem, ale niestety nie ma mojego odcienia..
    Bardzo przyjazny blog, z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie!:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Moim jest ten kamuflaż z Catrice i na pewno tusz z loreala so couture so black ;))

    U mnie nowy post, zapraszam!

    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny blog :D Zapraszam do siebie http://bynattyy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetni Ulubieńcy;)
    Pozdrawiam:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetni ulubieńcy! Uwielbiam The Neighbourhood ♥

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Astora mam jeszcze do przetestowania :) na razie używam million lashes :)

    Zapraszam jeśli masz ochotę :) nowy post :)
    www.imkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger