3:31:00 PM

Zimna coraz bliżej & Kosogłos

Cześć!
W tym tygodniu mogliśmy poczuć (przynajmniej u mnie w mieście) przedsmak zimy. Od rana była minusowa temperatura i szron na roślinach. Nie mogę się doczekać już prawdziwej zimy ze śniegiem, której za pewne niestety nie będzie. Od następnego tygodnia znów ma powrócić wciąż padający deszcz i ocieplenie :/. 
Ponad tydzień temu, czyli 20 listopada miał premierę "Kosogłos cz.2" i ja jako ogromna fanka całej trylogii Igrzysk śmierci musiałam oczywiście na nią iść. Czytałam już o wiele wcześniej książkę, więc wiedziałam jak się wszystko skończy, ale i tak film oglądałam z zaciekawieniem. Wiadomo, pojawiały się elementy, których nie było w książce, ale to normalne. Film ogólnie bardzo mi się podobał, z zresztą jak wszystkie części, jednak za najlepszą uważam "W pierścieniu ognia". Były momenty kiedy miałam już łzy w oczach, na przykład, kiedy umarł Finnic czy na sam koniec. Szkoda, że już wszystkie książki zostaly zekranizowane i Kosołos był ostatnią częścią :/. Ktoś z Was jest fanem Igrzysk :)?










Jak podobają się Wam zdjęcia?

56 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :) Ja nie chcę zimy i nie jestem fanką tego typu filmów :)

    http://zuzannajuliakatarzyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo lubię Igrzyska Śmierci :) Muszę się niedługo wybrać do kina!

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :) jakiegoś aparatu używasz?
    Chciałam też zapytać co bardziej Ci się podoba, czy filmy czy książki? mowa oczywiście o Igrzyskach śmierci.
    Co do zimy.. lubie ją.. ale od dwóch dni tak mi daje w kość, że mam już dosyć :c
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Info o aparacie jest w zakładce o mnie, a co do Igrzysk to ciężko mi stwierdzić, ponieważ czytałam tylko ostatnią część. Czytając Kosogłosa wszystko wyobrażałam sobie inaczej, ale i film i książka są świetne :).

      Usuń
  4. Kocham Igrzyska śmierci.
    Musze jak najszybciej obejrzeć Kosogłosa!
    A zdjęcia MEGA
    karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia! ♥
    Zapraszam do mnie na nowy post oraz do obserwacji- na pewno odwdzięczę się tym samym :)
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuuudowne zdjęcia *.*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nie mogę się doczekać, aż obejrzę Kosogłosa. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem fajnką Igrzysk <3
    Śliczne zdjęcia ;)
    Zapraszam :3 http://jabluszkooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia są przepiękne! :) ja jestem ogrooomną fanką Igrzysk śmierci :P

    pozdrawiam,

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie zimowe zdjęcia *-*
    ja nie oglądałam wgl Igrzysk :/
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Igrzyska, czytałam dwie pierwsze części książek, trzeciej nie doczytałam. Muszę koniecznie obejrzeć tę część, ale nie mam czasu na wypad do kina ;c Finnic umarł na końcu?! No nie haha jak mogłaś nie uprzedzić, że zdradzasz zakończenie haha!:D
    Również nie mogę doczekać się takiej prawdziwej zimy i puchowego śniegu jejku

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam igrzyska
    śliczne zdjęcia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam w planach najpierw przeczytać książkę, a później obejrzeć film w internecie, ale jednak moja koleżanka była i bardzo się jej podobało. U mnie w mieście spadł już pierwszy śnieg i niestety jest strasznie zimno....

    Pozdrawiam SharpeeE i zapraszam na konkurs ! :)♥

    OdpowiedzUsuń
  14. zima szykuje się już pełną parą! -niestety- w moim przypadku :(
    natalia-sky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nooo, piękne zdjątka! Szczególnie 6 i 7!

    Ja nie jestem fanem Igrzysk, w kinie widziałem dwie części, tą gdzie pod koniec chcieli zjeść trujące jagódki (była zajebista) i tą przed ostatnią, która tak mnie zniechęciła, że najnowszą obejrzę sobie najwyżej na zalukaj! x)

    www.kulturaifetysze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też już dosyć dawno mogłam poczuć zimę, a teraz mam taką typową jesień, leje i nic więcej :/
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię "Igrzyska", chociaż nie byłam jeszcze na Kosogłosie 2 :) może dlatego, że żal mi się żegnać z tą serią :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę przyznać, że nigdy nie oglądałam Igrzysk Śmierci, ale na pewno któregoś wieczoru muszę je obejrzeć! :) Świetne zdjęcia, właśnie za takie widoki kocham zimę! Piękne kadry, światło, ostrość - no co tu dożo mówić, zdjęcia cudowne.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdjęcia ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia, idealnie oddają atmosferę mroźnych dni :)

    smallerdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia rewelacyjne :D
    crazy-agaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem w połowie pierwszej części Igrzysk :D Bardzo ładne zdjęcia!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Igrzyska śmierci uwielbiam, cudowne zdjecia *.*
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  24. Też bym chciała mieć już zimę.
    Jakie fajne zdjęcia.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia <3.
    Ja niestety oglądałam tylko 1 część Igrzysk i żałuję, że więcej nie. Muszę to nadrobić!
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem wielką fanką igrzysk.:)
    Piękne zdjęcia♥
    http://julia-weronika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Kosogłos 2 był taki super, w dniu premiery szłam i serio, musiałam się aż przyjaciółki złapać w niektórych momentach bo tak to przezywałam hahah :D

    W wolnej chwili zapraszam do siebie! http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękne zdjęcia, mróz tak ładnie wygląda na zdj ^^
    Blog♥klik

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia. Podziwiam cię że umiesz robić tak doskonałe fotografie!
    adresjestdlaciot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja dopiero idę na igrzyska i już się nie mogę doczekać :D
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne zdjęcia ;D
    bardzo mi się podobają :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Przecudowne zdjęcia ci wychodzą ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdjęcia! U mnie w mieście też tylko szron się pojawił, nie było śniegu. No, ale cieszy mnie, że teraz już temperatura jest na plusie, bo nie znoszę mrozów ;)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja jestem ogromną fanką "Igrzysk Śmierci", całą trylogię książek pochłonęłam naprawdę szybko i byłam zachwycona. Ostatniej części filmu nie miałam jeszcze okazji obejrzeć, ale mam nadzieję, że wkrótce to nadrobię. Osobiście mi do tej pory podobała się najbardziej pierwsza część :) I oczywiście zdjęcia są przepiękne!
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie zapraszam do siebie na nowy post.
    + dodaję się do obserwujących :)

    faiithfully lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  35. zdjęcia wyszły cudownie, zima jest moją ulubioną porą roku i oczekuję jej z niecierpliwością, mam nadzieję, że niedługo przyjdzie z dużą dawką śniegu ;) ja osobiście na kosogłosie nie byłem i chyba nie zamierzam, poczekam aż będzie na internecie ;)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdjęcia są przepiękne i bardzo mi się podobają :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdjęcia wyszły pieknie! Rano zawsze jest tak zimno, a po południu juz jest bardzo ciepło i nie wiadomo jak sie ubrać :/

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny post :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    Nie zapomnij zaobserwować :D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne zdjęcia :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne zdjęcia. :)
    Niestety bez śniegu, co to za zima? ;c
    Jeśli chodzi o Igrzyska to uwielbiam! =D
    Jestem wielką fanką igrzysk, lecz niestety nie byłam na ostatniej części, przez nogę w gipsie...
    ♥ DISNEY WORLD by caroberry ♥
    Pozdrawiam. :))

    OdpowiedzUsuń
  41. wonderful! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja nie czytałam książek, a w całości widziałam tylko I film, ale chciałabym sięgnąć i po książki i po filmy :)
    Zdjęcia wyszły bardzo ładnie!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Też byłam na Kosogłosie, fanką nie jeztem ale bardzo lubię :)
    Przepiękne te zdjęcia!
    Zapraszam do mnie
    http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  44. wonderful! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Wspaniałe zdjęcia! Jakość - 10/10! Ja również uwielbiam Igrzyska Śmierci i nie mogę się doczekać zobaczyć film w święta :)

    Pozdrawiam x

    P.S. Zapraszam na nowe posty na angegar - klik!
    - Nowa definicja fit życia
    - 50 fit mitów
    - Ekwipunek sportowca na jesień + gdzie kupować tanie i godne polecenia ubrania sportowe

    OdpowiedzUsuń
  46. Masz wielki talent do robienia zdjęć.. W poprzednim poście były cudowne, w tym jeszcze lepsze. Jestem wielką fanką IŚ książek, ale, także filmu.

    Zapraszam i OBSERWUJE (jako: A. Młodzińska)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Twoje zdjęcia przypominają mi taką bardzo mroźną zimę, śniegu po kolana i lata dzieciństwa. Obserwuję :)

    Pozdrawiam ślicznie i życzę Wesołych Świąt ♥
    http://www.malinowe-ciasto.blogspot.com/!

    OdpowiedzUsuń
  48. Też byłam na Kosogłosie od razu a premierze <3 .
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger