4:04:00 PM

3 książki, które warto według mnie przeczytać

Cześć!
Należę do osób, które lubią czytać książki. Najbardziej lubię takie o luźnej tematyce, ale gustuję też w książkach fantasy. Niestety z powodu szkoły nie mam czasu, aby przeczytać coś nowego, oprócz lektury ;_;.

Zacznę od chyba mojej ulubionej książki z tych trzech. Girl Online to pierwsza książka Zoelli znanej być może komuś w Was z youtube. Opowiada ona o dziewczynie, która prowadzi bloga, na którym dzieli się wszystkim ze swoimi czytelnikami. Pewnego dnia wyjeżdża do Nowego Jorku, w którym poznaje chłopaka. Książka nie należy do jakiś wybitnych, ale ja właśnie takie lubię. Nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła przeczytać drugą część.


W śnieżną noc to zbiór trzech opowiadań, trzech różnych autorów. Każde z opowiadań jest ze sobą w jakimś stopniu powiązane. Głównym tematem jest burza śnieżna, która ma miejsce w Wigilię. Książka jest świetne na takie wieczory jak teraz- ciemne i chłodne, chociaż ja czytałam ją w lato. Jeśli tylko znajdę chwilę wolnego z pewnością przeczytam ją, któregoś wieczora. 

Uwielbiam książki Johna Greena, więc i ta bardzo przypadła mi do gustu. Opowiada ona o chłopaku, który od wielu lat jest zakochany w swojej sąsiadce. Zaprowadza ona w jego życiu spory bałagan, a następnie znika. Q- główny bohater wraz ze znajomymi wyrusza na jej poszukiwania. Na podstawie książki ostatnio wyszedł film, ale nie za dużo ma z nią wspólnego (przynajmniej tak mi się wydaje po obejrzeniu zwiastuna), ale i tak z chęcią go obejrzę :).

Czytaliście, którąś z tych książek? 

15 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie ostatnią książką, a poszukuje czegoś nowego :)
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa zakochałam się w nich, zamierzam przeczytać papierowe miasta!
    Świetny wygląd całeeego bloga, fajna notka tematyczna! Obserwujemy? :D
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, właśnie czytam W śnieżną noc! Jesienią i zimą czyta się to zdecydowanie lepiej! ;)
    Nie czytałam tylko Girl Online, ale w końcu przeczytam! :)

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Własnie obejrzałam ''Papierowe Miasta'' był spoko ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam żadnej z tych książek,ale bardzo bym chciała papierowe miasta, jak tylko skończe dwie,które teraz czytam , to zabieram się do tej :)

    tuniemanieba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przeczytac W Śnieżną Noc ;)
    Planuje ją kupić na święta ;)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. czytałam Girl Online i bardzo fajna :)
    teraz zaczęłam czytać Papierowe Miasta i jestem bodajże na 3 rozdziale, ale już mnie zaciekawiła :)
    a w święta mam zamiar przeczytać W śnieżną noc :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam żadnej z tych książek. Słyszałam, że są świetne! :)
    http://www.everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. czytałam każdą, są świetne!

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    Jeśli podoba ci się blog, skomentuj, zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie książki znam, ale żadnej z nich nie czytałam :)

    mój blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  11. żadnej z nich niestety nie czytałam :)

    w wolnej chwili gorąco zapraszam do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Papierowe miasta mam zamiar przeczytać,bo pani kupiła ją do biblioteki ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym chciała przeczytać ''podaruj mi miłość''

    http://julka-i-julka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. papierowe miasta są genialne
    http://pracowniablogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Na razie jeszcze nie czytałam ani jednej, ale zastanawiam się nad kupnem "Girl Online", bo już ostatnio coś o niej słyszałam. Tylko najpierw muszę dokończyć "Zbuntowaną" ;)

    Zapraszam na bloga - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger