7:55:00 PM

Uwielbiam jesień!

Cześć!
Dziś w końcu po tygodniu pełnym mgły,szarości i deszczu wyszło słońce. Pogoda była świetna na spacer, na który się udałam i udało mi się zrobić nawet kilka zdjęć. Uwielbiam jesień chyba najbardziej ze wszystkich pór roku. Nie jest za zimno, ale też i za ciepło. Kiedy za oknem jest słonecznie to aż chce się wyjść z domu. Robi się też szybko ciemno, co ja bardzo lubię. 
Czas leci bardzo szybko i już zaraz będzie listopad. Nadal próbuję się zorganizować, ale niestety przychodzi mi to bardzo ciężko. Cieszę się, że chociaż z blogiem (chyba) mi się udaje, jak na razie nie planuje przerwy. Z ubłaganiem czekam ja chociaż kilka dni wolnych od szkoły, no ale niestety jeszcze sobie poczekam. Szczerze, mam już dość szkoły i najchętniej bym wcale do niej nie chodziła, bo nauki jak dla mnie jest za dużo. Nie mogę się już doczekać 2 kl. i rozszerzeń, w końcu będę miała te przedmioty, które lubię i które mnie interesują.  








Jaką porę roku lubicie najbardziej? 

16 komentarzy:

  1. Ja nie mogę się zdecydować którą, ale najczęściej tą która jest obecna <3
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Ja co do jesieni mam mieszane uczucia. Raz ją lubię a raz nienawidzę... Jest kilka rzeczy, które jednak mnie do niej przekonują :)

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też pogoda była dzisiaj piękna :)
    również czekam na kilka dni wolnych, haha
    Cudowne zdjęcia!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :) Ja lubię jesień jak jest ciepło :)

    http://cathrinebloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz talent do fotografii, fajny wygląd - pozdrawiam !

    https://daydreamingpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :) Rozumie co to za dużo nauki :/ Ja teraz jestem w III gim. i mam dosyć nauki i szkoły,w sumie to już chcę święta i ferie,a później wakcje :p <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post ;)
    Śliczne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! Ja też uwielbiam jesień :)
    A druga klasa będzie trudna! Przykładaj się już teraz do rozszerzeń :-)

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne zdjęcia !
    http://zyciekubusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesień jest idealną porą roku, aby porobić zdjęcia, wychodzą magiczne i Twoje właśnie takie są :) Niesamowite! Ja też z chęcią rzuciłabym tę szkołę :/
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja sie ciesze ze to juz moj ostatni rok :D tez nie moglam doczekac sie rozszerzen i mienia tylko 8 przedmiotów, a jednak bylo gorzej niz w 1 klasie.../K

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam jesień ♥, jest ona taka kolorowa i... lekka! ^^ Jestem teraz w klasie II i jakoś za bardzo się z tego nie cieszę. (xd) Wpadnij w wolnej chwili: [klik]! Pozdrawiam. :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobnie jak Ty, ja też najbardziej lubię jesień :D Pięknie i kolorowo!
    Zapraszam do mnie Lu Style Blog ♥ kilk

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger