2:28:00 PM

Zbliżamy się ku końcowi

Cześć!
Chyba nie muszę Wam już przypominać, że wakacje zbliżają się ku końcowi. Te (prawie) dwa miesiące minęły bardzo szybko, w mgnieniu oka. Za dwa tygodnie być może będę siedziała w ławce na lekcji w nowej szkole. Nie mogę się już doczekać kiedy poznam nową klasę i szkołę! Planuję niedługo zrobić na blogu post z moimi rzeczami do szkoły, ponieważ po statystykach widzę, że zeszłoroczne posty z tej serii cieszyły się dużym zainteresowanie i sama z resztą uwielbiam oglądać co kot kupił do szkoły :D.
Dziś mam małą dawkę zdjęć, które zrobiłam wczoraj i stwierdzam, że to najlepsze zdjęcia jakie zrobiłam kiedykolwiek. Bardzo mi się podobają i gdy na nie patrzę to mam, aż ochotę chwycić aparat w rękę i iść na koleją sesję z udziałem roślin :).








Cieszycie się na powrót do szkoły czy nie za bardzo :)?

16 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :) Dla mnie zawsze najlepsze w powrocie do szkoły było właśnie kupowanie nowych przyborów i zeszytów :D

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  2. Zle się czuję z tym, że faktycznie za dwa tygodnie będziemy siedzieć w ławce szkolnej :/ Mam nadzieję, że nowa szkoła i klasa przypadnie Ci do gustu! A zdjęcia są fantastyczne :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z jednej strony cieszę się z powrotu do szkoły, ale z drugiej boję się, bo w tym roku czeka mnie egzamin zawodowy :c
    Super zdjęcia ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam za oglądaniem rzeczy szkolnych, powroty tam są takie ciężkie :(

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, dobrej jakości zdjęcia! :) Ja trochę tęsknię za szkolną atmosferą, ale tak to - wolałabym, aby wakacje jeszcze się nie kończyły:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety te wakacje za szybko mijają :C
    Piękne zdjęcia, szczególnie to ostatnie :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się cieszę i też nie. W roku szkolnym zawsze dzieją się ciekawe rzeczy i wgl ale chyba każdy wolałby żeby wakacje trwały dużej.

    Mój blog ~ 6 odcieni mnie, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne zdjęcia, ja też się cieszę po wakacjach idę do 2 gimnazjum i jestem pozytywnie zmotywowana do nauki!

    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się nie cieszę... Moim zdaniem wakacje za szybko lecą :C
    Mój Blog - klik! zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Szybko wakacje mineły. :-(
    Zapraszam na mój blog. :-) ja juz twoj zaobserwowalam a ty moj? :-)
    katjanakarolinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezwykłe zdjęcia. Uważałaś wszystko tak pięknie :)
    Zapraszam do nas: http://coupleefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia! Uwielbiam tego typu fotografie ;) ŚWIETNE! :)

    ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia. Najbardziej podobają mi się wykonane w trybie makro.
    Ja jestem dosyć neutralna co do nadchodzącej szkoły. Zobaczymy co przyniesie nowy rok ;).
    Pozdrawiam!
    Picturesque Life

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie piszesz
    Obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger